Zo hey, zelden zoiets kuts gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.vevo.com/watch/rihanna/work-(explicit)/QM5FT1690012
Aansteller.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo hey, zelden zoiets kuts gehoord.
Dank je Specularium.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Nou, dat ging niet helemaal goed.
Of iemand een kloon is of niet zou er in principe niet toe moeten doen.
Opmerkingen dat iemand op moet rotten zijn nooit gewenst hier.
Dus mijn advies is dan ook om gewoon normaal te doen tegen Superhartje.
ben jij lesbischquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dank je Specularium.
Misschien kom ik vanavond weer langs.
Ik ga zo Glow in the Dark golfen met mijn meissie.
quote:
Dat advies sla ik even in de wind, maar bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Specularium het volgende:
Nou, dat ging niet helemaal goed.
Of iemand een kloon is of niet zou er in principe niet toe moeten doen.
Opmerkingen dat iemand op moet rotten zijn nooit gewenst hier.
Dus mijn advies is dan ook om gewoon normaal te doen tegen Superhartje.
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga mij natuurlijk niet aanpassen aan een achterlijke troll.
Je vraagt teveel denk ik :pquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.
Ik gedraag me wel, kan alleen niet zo goed tegen dat fake gedoe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou je voor de verandering ook eens kunnen gedragen en niet als een baviaan om je heen rammen.
Waarom denk je dat het fake is?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik gedraag me wel, kan alleen niet zo goed tegen dat fake gedoe.
Het spat er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het fake is?
Zoals LTKDV's liefde voor jou?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb geen idee of het fake is.
Soms hoop dat ik iets fake is en dan is het toch echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |