Beetje asymmetrisch. Maar niemand is perfect.quote:
Of hij heeft gewoon hele slappe ballen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje asymmetrisch. Maar niemand is perfect.
Voor een buitenstaander als ikzelf komisch om te aanschouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi he. Ze zijn overigens al maanden zo bezig.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:01 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Fylax nog geen topic gemaakt voor Yoki?
Asjeblieft zeg.quote:
Nee, geen rel. Sjaak had z'n inlegkruisje scheef zitten, meer niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef d4v1d het volgende:
oh wat. Is er hier een halve rel geweest
Dan is mijn opmerking naar Harry misschien toch een beetje ongepast
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet wel gewoon opbokken.
Dat is ook wel duidelijk ja, zulke lange post kan maar 1 iemand maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.
Dat gezeik over kloons bij nieuwe users moeten we gewoon niet hebben. Het is een teken dat mensen het allemaal véél te serieus nemen. En bovendien is het gewoon slecht voor fok.
JA, een bepaalde user kan een kloon zijn van een andere user, maar dat kan voor élke user gelden, ook voor users die hier al jarenlang hun bagger neerplempen. Misschien ben jij wel een kloon van Monidique!
Ohja, voordat je erover begint, ik ben trouwens wel een kloon!
Wie dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook wel duidelijk ja, zulke lange post kan maar 1 iemand maken.
Een paar users over de zeik gekregen door hen frontaal te confronteren met hun eigen kromme, hypocriete denkwijze. Voorts erg genoten van een aantal zeer intelligente posts van anderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:24 schreef moemoe het volgende:
Vertel, wat maakte het geheel zo leuk?
quote:
Nou, DM het me dan gewoon. Dan zal ik je vertellen of het klopt of niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, DM het me dan gewoon. Dan zal ik je vertellen of het klopt of niet.
/edit Het is toch al bekend achter de schermen, dus het boeit verder toch weinig.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een paar users over de zeik gekregen door hen frontaal te confronteren met hun eigen kromme, hypocriete denkwijze. Voorts erg genoten van een aantal zeer intelligente posts van anderen.
En deze post maakte het feestje toch wel compleet:
[..]
Ah, I see.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Man, wat weet jij er nou eigenlijk van? Je geeft je bek ook alleen maar een douwtje om intelligent over te komen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering komt nu zeggen dat je UI niet kleurt met donkerblauw.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |