abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160168489
Dit is echt een heel slecht idee al die lage lonen, slecht voor de vluchtelingen, slecht voor de Chinezen en slecht voor ons. Zou dit dan het grootte doel van de EU zijn achter de vluchtelingen stroom? Iedereen lage lonen.
pi_160168527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:48 schreef Europa100 het volgende:
Dit is echt een heel slecht idee al die lage lonen, slecht voor de vluchtelingen, slecht voor de Chinezen en slecht voor ons. Zou dit dan het grootte doel van de EU zijn achter de vluchtelingen stroom? Iedereen lage lonen.
Iedereen behalve politici en andere leden van het establishment. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:18:58 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160168810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een babyboomer is nu tussen de 61 en 71 jaar oud. Ik geloof dat er, eind jaren '50, ook nog wel gemiddeld gezien veel kinderen geboren zijn.

Daarbij valt het samen met de toename in medische wetenschap, we worden aanzienlijk ouder.

Dus pak hem beet 25 jaar.

Als je ziet hoelang problemen met Marokkanen (maar bijv. ook met Antilianen) en andere moslims dooretteren is de vergrijzing oplossen met islamitische immigratie gewoon heel dom.

En waarom er niet eerder geld vrijgemaakt is? Tja, waarom is de AOW niet eerder in stappen verhoogd? Die trend van het ouder worden is er ook al langer.

Gewoon, de politiek maakt zichzelf niet graag impopulair met verstandig beleid. Korten op uitkeringen en het verlagen van het minimumloon is ook goed voor economie, gebeurt ook niet.
In principe is het wel mogelijk dat Syriers na 30 of 60 jaar nuttige leden van de maatschappij worden. Voor Afrikanen zie ik dat sowieso niet zitten. Niet na 100 jaar en niet na 1000 jaar.
The End Times are wild
pi_160168840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

In principe is het wel mogelijk dat Syriers na 30 of 60 jaar nuttige leden van de maatschappij worden. Voor Afrikanen zie ik dat sowieso niet zitten. Niet na 100 jaar en niet na 1000 jaar.
Mwoah, ik ben op dit vlak minder negatief. Na 1000 jaar is het heus wel mogelijk dat er enige verbetering is opgetreden. Dat zijn zo'n 5000 generaties!
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:24:15 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160168876
Echt he, je vraagt je af hoe zo'n econoom ooit z'n diploma heeft kunnen halen. En dan dit soort kolder uitbraken.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:24:31 #181
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160168879
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben op dit vlak minder negatief. Na 1000 jaar is het heus wel mogelijk dat er enige verbetering is opgetreden. Dat zijn zo'n 5000 generaties!
Veel eerder al denk ik. Over Surinamers werd dat ook ook gedacht, maar nu zijn surinamers gewoon onderdeel van Nederland en hebben de meeste gewoon een normale baan. Hielp natuurlijk wel dat ze al nederlands spraken maar naarmate de tijd vordert wordt Nederlands steeds minder belangrijk. Je hoeft nu al voor banen in het bedrijfsleven soms geen Nederlands te spreken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160169082
Het lijkt me beter dat ze in de asielindustrie gaan werken dan dat ze nog voordat ze erkend zijn de regulier arbeidsmarkt komen verstoren. Daar moet ook gekookt, schoongemaakt en beveiligd worden, tentenkampen moeten worden opgezet, kantoorpanden voor bewoning geschikt gemaakt. De joodse vluchtelingen uit Duitsland lieten we ook hun eigen kampen bouwen.

Ik zie het probleem wel, mensen moeten keuzes kunnen maken en moeten invloed op hun eigen leven van dat moment of in ieder geval op hun perspectief uit kunnen oefenen. Op zich ben ik voor het interneren van vluchtelingen, in ieder geval tot duidelijk is of ze kans maken op verblijfstatus, maar dat is geen reden om ze tot verveling te dwingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160169135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt me beter dat ze in de asielindustrie gaan werken dan dat ze nog voordat ze erkend zijn de regulier arbeidsmarkt komen verstoren. Daar moet ook gekookt, schoongemaakt en beveiligd worden, tentenkampen moeten worden opgezet, kantoorpanden voor bewoning geschikt gemaakt. De joodse vluchtelingen uit Duitsland lieten we ook hun eigen kampen bouwen.
Ja, maar dat doen ze dus al, in Nederland tenminste, en daar krijgen ze 14 euro per week voor.
pi_160169420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:10 schreef luxerobots het volgende:

En waarom er niet eerder geld vrijgemaakt is? Tja, waarom is de AOW niet eerder in stappen verhoogd? Die trend van het ouder worden is er ook al langer.

Die vieze vuile linkse drees die de AOW invoerde heeft dat bij de invoering al gezegd. :D
pi_160170345
Ik vind trouwens na de gebeurtenissen in Leopoldsburg dat alle Afghanen die nu in de asielzoekerscentrum zitten weg moeten terug naar hun land. De Syriërs namen het op voor het meisje zonder hoofddoek tegen de Afghanen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:06:19 #186
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160170405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt he, je vraagt je af hoe zo'n econoom ooit z'n diploma heeft kunnen halen. En dan dit soort kolder uitbraken.
Alles draait om een race to the bottem. De markt is heilig. Nu zijn het nog de laagst opgleiden die daar ernorm veel last van hebben. Maar ook dat zal veranderen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:15:44 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160170589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:03 schreef Europa100 het volgende:
Ik vind trouwens na de gebeurtenissen in Leopoldsburg dat alle Afghanen die nu in de asielzoekerscentrum zitten weg moeten terug naar hun land. De Syriërs namen het op voor het meisje zonder hoofddoek tegen de Afghanen.
Afghanen zijn al redelijk het haasje nu. Duitsland is begonnen met Afghanen uitzetten en in Macedonië komen ze sindskort niet meer binnen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:15:45 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160170590
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dan reken je 2,5 maand per generatie. Afrikanen zijn vroegrijp, maar dit is overdreven!
The End Times are wild
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:17:11 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160170624
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Veel eerder al denk ik. Over Surinamers werd dat ook ook gedacht, maar nu zijn surinamers gewoon onderdeel van Nederland en hebben de meeste gewoon een normale baan. Hielp natuurlijk wel dat ze al nederlands spraken maar naarmate de tijd vordert wordt Nederlands steeds minder belangrijk. Je hoeft nu al voor banen in het bedrijfsleven soms geen Nederlands te spreken.
Gemiddeld genomen kosten die echt ook alleen maar geld, met een aantal in laag betaalde banen en een groot gedeelte in bijstand of criminaliteit of beiden.
The End Times are wild
pi_160170639
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan reken je 2,5 maand per generatie. Afrikanen zijn vroegrijp, maar dit is overdreven!
Ohja LOL. Dat was inderdaad iets te positief gerekend. 8)7

In 50 generaties zal er inderdaad niet al teveel veranderd zijn met deze lieden.
pi_160171884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef Zelva het volgende:

[..]

Een jaar, nou poepoe.

Dan trek je nog volop profijt van de periode voor de bijstand. Wacht maar tot je een periode verder bent en opeens van alles dringend aan vervanging toe is.
Jij weet absoluut niets over de periode voor de bijstand.
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:55:33 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160188153
The End Times are wild
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:39:05 #193
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160190150
Wat zijn de kleurnummers van die regenboogkozijnen?
pi_160190741
Deze econoom is er op uit om het westen kapot te maken. Aziatische en Afrikaanse toestanden in ons avondland.

Er is maar één optie: Al die zogenaamde vluchtelingen (ik kan het woord amper nog uit mijn strot krijgen, zo groot is die leugen) er uit.

NB. Is "zwart werken" in deze context geen dubbele discriminatie?
pi_160190816
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Natuurlijk, zo moet het ook.

Geef de mensen die de EU niet uit kan zetten binnen de EU een stuk grond waar niemand wil wonen. Bijvoorbeeld in zuid-oost Roemenië (er is geen enkele juridische belemmering om zelfs asiel-gezinnen uit Nederland daar naartoe te sturen). Laat ze daar hun eigen kamp runnen. Ze krijgen goederen in natura waarmee ze het moeten doen. Zodra thuisland veilig is, dan alsnog wegwezen. Als ze zelf al niet gaan, want er is geen uitkering+huis+Miele, en al helemaal geen uitzicht op permanent verblijf.

Nog beter is natuurlijk werken in de eigen land. Links-christelijke clubjes als World Servants bouwen schooltjes in Afrika terwijl die negers toe staan te kijken. Op die manier maak je ze in het thuisland al afhankelijk, en geef je een totaal verkeerd signaal af.
pi_160191664
quote:
G*dverd*mme :X :% :o _O-

Tranen in m'n ogen om zoveel barmhartigheid. Van het lachen, dat dan weer wel.
  woensdag 24 februari 2016 @ 23:25:01 #197
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_160191812
Volgens mij spoort deze man niet, hoe kan je dit nu verkopen als er duizenden werklozen zijn.
En als dit gaat gebeuren dan gaan er nog veel meer bijkomen lekker heerschap. :?
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_160192252
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik niet. Het zou een grote grap moeten zijn, maar wat die mensen doen, doen onze beleidsmakers ook.

(OMG deze video is ook wel heel erg _O- )
pi_160192285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:25 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Volgens mij spoort deze man niet, hoe kan je dit nu verkopen als er duizenden werklozen zijn.
En als dit gaat gebeuren dan gaan er nog veel meer bijkomen lekker heerschap. :?
5 euro per uur.
Terwijl Duitsers met een uitkering het met 1 euro moeten doen (1 euro Job, http://www.hartziv.org/ein-euro-job.html )
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:20:48 #200
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160199730
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je zal maar echt ternauwernood een oorlog overleefd hebben, aan ISIS beulen ontsnapt zijn en zwaar getraumatiseerd duizenden kilometers in de benen en peddels hebben met kinkhoest en polio en alles. Om dan dit ziekelijke narcisme over je uitgestort te krijgen.

Gelukkig is die kans erg klein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')