De reden dat ik kutbronnen moet gebruiken is omdat Zweden nog 10 keer politiekcorrecter dan Nederland is. Zeg maar Nederland in de jaren 80 toen het buiten de grote steden voor veel mensen onbekend was wat er zich in de grote steden afspeelde. In een tijd dat de meerderheid van Nederland zich zorgen maakt waar het naar toegaat met deze vluchtelingenstroom vind ik de ontwikkelingen in Zweden toch bijzonder interessant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:46 schreef Frutsel het volgende:
Nou het is wel weer genoeg met nieuws uit Zweden voorlopig...
Eens kijken of ik tijd en zin heb om er nog eens doorheen te bladeren maar schijnbaar doet iedereen zijn best om zijn gelijk te halen over de rug van anderen of kutbronnen of men doet zijn uiterste best om het topic om zeep te helpen door anderen belachelijk te maken. Usual suspects.
Nee, ik heb er nog niet naar gekeken, er moet sowieso een hele voorraad zooi weg voor hij weer open gaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:31 schreef superniger het volgende:
NWS / OM: Biddende moslim weigeren mag #2
Mag deze weer open?
jammer. Had nog een paar leuke oneliners willen posten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog niet naar gekeken, er moet sowieso een hele voorraad zooi weg voor hij weer open gaat.
Edit: het nog even bekeken, maar dat gaat m niet meer worden wat mij betreft.
Zo dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef tong80 het volgende:
De 9 in de TT moet een ( zijn.
NWS / Shoot van man met bruidje (12) choqueert....
Ge zeit te goed veur deze wereld.quote:
Jammer hoor, vond het een interessant topic voordat het verkloot werd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog niet naar gekeken, er moet sowieso een hele voorraad zooi weg voor hij weer open gaat.
Edit: het nog even bekeken, maar dat gaat m niet meer worden wat mij betreft.
Persoonlijk gedoe verwijderd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Jundullaah (ISIS knokploeg/shariapolitie) opgericht in Noorwegen. Gaat na de OP lichtelijk off-topic. Of liever: Gaat na de OP over alles, behalve over waar dit topic schijnbaar over moet gaan. Geen idee wat dat is, want de OP bestaat alleen uit een paar linkjes en een one-liner.
Mart is groot genoeg voor NWS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag NWS / Mart Smeets neemt definitief afscheid van de NOS/NPO..... overigens naar TV of zo?
Klopt, dat had ik inderdaad beter kunnen doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan dan natuurlijk ook gewoon erop wijzen dat die cijfers twijfelachtig zijn etc. en het daar bij laten.
Dan verdient Mart ook een beter topic en zeer zeker een betere TS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mart is groot genoeg voor NWS.
Dat siert je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik inderdaad beter kunnen doen.
In alle eerlijkheid, ik vind dat jood-lobby en antijood-lobby gezever in NWS nogal vermoeiend. Niemand interesseert het iets, op wat mensen van deze lobbygroeperingen na.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef ExTec het volgende:
Hallo hardwerkende vrijwilligers.
Zouden jullie deze ombuig poging tot joden bashen in de kiem kunnen smoren?
Heel Fok! zou jullie heel dankbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Niks daarvan!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mart is groot genoeg voor NWS.
Gaan jullie ook nog iets doen tegen de naam van die user? Of zijn usernamen met vage verwijzingen naar Hitler tegenwoordig toegelaten? Want dan ga ik snel kijken of DerFührer88 nog vrij is (verwijst uiteraard naar de berggids van mijn Zwitserse bergverkansie in 1988, niet naar Hitler).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Persoonlijk gedoe verwijderd.
Ja, vroeger was NWS een forum waar je een OP moest afleveren en een discussie-insteek. Tegenwoordig mag je met 4 links en een one-liner een topic openen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:48 schreef sp3c het volgende:
nieuws is meer dan alleen oorlog en immigranten natuurlijk
Is een prima topic en ik zou niet weten waarom dat dicht of weg moet omdat de TS je niet bevalt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan verdient Mart ook een beter topic en zeer zeker een betere TS.
Maar het hoort niet in NWS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een prima topic en ik zou niet weten waarom dat dicht of weg moet omdat de TS je niet bevalt.
Man, wees blij dat er nog topics over andere onderwerpen zijn dan vluchtelingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in NWS.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog iets doen tegen de naam van die user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |