Zolang ze nog Zlatan, knäckebröd, abba en ikea hebben zal het wel meevallen jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van wat ik hoor van Zweedse vrienden is het inderdaad lange na niet zo erg als hier op Fok! beweerd wordt, gelukkig maar.
Nou, nou, wat is het vreselijk in Syrië.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef firefly3 het volgende:
Wel eng hier inderdaad.
[ afbeelding ]
Wij lieten het gemiddelde straatbeeld zien. Jouw plaatje is niet het gemiddelde in syriequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, nou, wat is het vreselijk in Syrië.![]()
[ afbeelding ]
Hoe erg is het dan wel??quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van wat ik hoor van Zweedse vrienden is het inderdaad lange na niet zo erg als hier op Fok! beweerd wordt, gelukkig maar.
Eigenlijk helemaal niet erg.quote:
Wat zeg je, krijgt politie nu ook al met geweld te maken in hun werk? Die moslims toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:41 schreef Braindead2000 het volgende:
18-jarige Gemepte en sloeg de politie.
De patrouille probeerde de menigte te stoppen van het krijgen in een huis waar medische staf reanimatie aan het doen was.
18-jarige werd later omschreven als zeer agressief, de vrouwelijke politie meerdere malen geraakt in het gezicht.
Hij roept dit aan de politie, varkens moeten betalen. We zullen een hel te krijgen, zei een van de andere agenten ter plaatse
Aftonbladet heeft eerder geschreven over hoe de politie in sommige gebieden in Zweden zijn blootgesteld aan haat, stenen gooien en geweld in hun werk .
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22329345.ab
En als er geen moslims zouden wonen, zou de politie en brandweer dan ook zo vaak tegengewerkt en gemolesteerd worden?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zeg je, krijgt politie nu ook al met geweld te maken in hun werk? Die moslims toch.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat 30 jaar geleden ambulancebroeders, politieagenten en brandweermannen in mijn buurt in elkaar geslagen werden.
Ja, maar dat waren weer van die linkson!!!! Links staat er om bekend graag geweld te willen gebruiken!! Niet voor niets kwam de kogel van links!!1111quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo\n 30 jaar geleden.
Prima verwoord. Ik heb het idee dat heel veel fokkers een kut leven hebben en het op deze manier een vorm kunnen geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Feit is dat een land wat duizenden jaren al heeft bestaan, niet de afgrond in gaat door een paar immigranten.
FOK!ers zijn over het algemeen de ultieme dramaqueens en voorspellen bij elke scheet het einde van de wereld of een bepaald land. Ze hopen altijd op een bepaald 'BAM' moment waarop er een revolutie oid ontstaan. Een soort doem-wensdenken.Feit is dat zulke momenten zeldzaam zijn en bepaalde scenario's langzaam komen en weer langzaam verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |