abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:07:45 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160200943
Hier, keuze uit tig webcams.... het ziet er idd allemaal vreselijk uit in Zweden :'(
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160201013
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:57 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

En je gaat niet bij ze langs om ze te helpen?
ja maar wat kan ik dan voor nutigs doen voor mijn oom tante en nichtjes daar. bovendien ben ik een tijdje terug een keer wezen logeren bij hun een twee weken later ben ik het huis uit geschopt en kreeg ik een vliegticket in me hand geduwd met de mededeling dat ze voorlopig wel genoeg van me hebben. :') dus ik denk niet dat ze staan te wachten op een bezoek van mij nu. ;(
pi_160201033
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een foto gevonden van het asielzoekerscentrum in Stockholm.

[ afbeelding ]
_O- hihihi
pi_160201105
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:04 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je wil me niet begrijpen dus.

De slachtofferrol geeft je geenszins een monopolie op het aankaarten van de bestaande problematiek.

Echter is de problematiek die hier steeds wordt aangehaald niet gegrond in de realiteit. Er zijn geen rondtrekkende bende verkrachters en moordenaars die hier alleen komen om blanke vrouwen te onderdrukken.
Daar zullen we nog op moeten wachten. Voorlopig is het een horde parasieten waar wij en de Zweden voor opdraaien.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:15:12 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160201118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar wat kan ik dan voor nutigs doen voor mijn oom tante en nichtjes daar. bovendien ben ik een tijdje terug een keer wezen logeren bij hun een twee weken later ben ik het huis uit geschopt en kreeg ik een vliegticket in me hand geduwd met de mededeling dat ze voorlopig wel genoeg van me hebben. :') dus ik denk niet dat ze staan te wachten op een bezoek van mij nu. ;(
Mooi, zo groot is het "probleem" daar dus niet, dat ze sowieso een extra man in huis moesten hebben ter bescherming van de tere deernes.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160201179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi, zo groot is het "probleem" daar dus niet, dat ze sowieso een extra man in huis moesten hebben ter bescherming van de tere deernes.
oke gelukig maar. als ik al die foto's zo bekijk ziet het er idd ook niet gevaarlijk uit daar. gek ik ben er zelf geweest maar op die foto's ziet het er allemaal toch anders uit dan dat ik het gezien heb toen ik daar was.
pi_160201186
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat een onzin. Check anders even een topic zoals dit

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1068579&page=332

Echt, mensen doen net alsof heel stockholm onder de sharia staat ofzo.

Ongetwijfeld zijn er problemen in een aantal buitenwijken op rond bepaalde spots, echter is het grootste deel (verruit) gewoon zoals het altijd was.

[ afbeelding ]

Mijn god, wat ziet dat er vreselijk uit! Wat moeten deze mensen in angst leven!
Ik vind die blote benen in februari toch wel reden voor angst. Weliswaar voor de klimaatverandering maar toch :P
pi_160201269
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Daar zullen we nog op moeten wachten. Voorlopig is het een horde parasieten waar wij en de Zweden voor opdraaien.
Parasieten, ongedierte dus, is dat hoe je mensen tegenwoordig omschrijft? Wat is je volgende kwalificatie als je weer een tikje verder radicaliseert?
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:27:51 #209
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160201455
quote:
15s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Parasieten, ongedierte dus, is dat hoe je mensen tegenwoordig omschrijft? Wat is je volgende kwalificatie als je weer een tikje verder radicaliseert?
Bepaalde personen denken daadwerkelijk dat het een soort evil wizards zijn die gniffelend ons geld komen jatten :D en dan denken, ohoeheh, nu zullen ze pissed zijn!

De realiteit is dat het gewoon mensen zijn die mensendingen doen, namelijk zoveel mogelijk uit het leven proberen te halen.

En, natuurlijk is het slecht voor onze samenleving als er hordes mensen van een totaal andere cultuur hierheen komen, maar het blijven wel gewoon mensen. En ik snap ook dat er dan mensen opstaan om tegen deze immigratie in actie te komen, want ook dat is een hele menselijke eigenschap.

Dat zie ik, dat zie jij (waarschijnlijk), alleen de politiek lijkt het niet te zien. Als het zo door gaat kan je gewoon meer en meer geweld verwachten, van beide kanten trouwens. Maar de politiek lijkt soms te denken dat het allemaal perfect op rolletjes gaat lopen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160201633
Ieder mag van mij zoveel mogelijk uit zijn eigen leven halen, maar dan niet op de kosten van een ander, en dan ook niet ongevraagd en illegaal (ze volgens immers niet de normale weg van visumaanvraag en werkvergunning)
pi_160201855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Ieder mag van mij zoveel mogelijk uit zijn eigen leven halen, maar dan niet op de kosten van een ander, en dan ook niet ongevraagd en illegaal (ze volgens immers niet de normale weg van visumaanvraag en werkvergunning)
Volgens mij ben je niet zo illegaal bezig als je in Zweden of Nederland in de procedure komt.
pi_160201897
Sweden has not yet learned how to be multicultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place. Sweden is not going to be the monolithic society that it once was in the last century. We are going to be at the center of that. It’s a huge transformation for Sweden to make. They are now going into a multicultural mode, and we will be resented because of our leading role. But without that leading role, and without that transformation, Sweden will not survive.

Lekker voor jullie, Zweden. *O*
pi_160201949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef berko13 het volgende:
Sweden has not yet learned how to be multicultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place. Sweden is not going to be the monolithic society that it once was in the last century. We are going to be at the center of that. It’s a huge transformation for Sweden to make. They are now going into a multicultural mode, and we will be resented because of our leading role. But without that leading role, and without that transformation, Sweden will not survive.

Lekker voor jullie, Zweden. *O*
Zweden zal van alles weer eens niet overleven. Wat een gehuil en gedoempredik weer.
pi_160202020
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet zo illegaal bezig als je in Zweden of Nederland in de procedure komt.
Zal allemaal wel dat er procedure`s voor asielzoekers en vluchtelingen zijn, maar lui die hier komen voor "een beter leven" en economische migranten zijn, zouden de gebruikelijke weg moeten volgen.
Visum en werkvergunning aanvragen in je thuisland dus, dan komen ze er niet in natuurlijk, want ze hebben niets te bieden.

Probeer maar een een buitenlandse vrouw/vriendin binnen te krijgen zodat die bij je kan wonen, gaat niet zo makkelijk hoor.
Nee, die heb ik niet, voordat iemand daarover begint.
pi_160202086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Zal allemaal wel dat er procedure`s voor asielzoekers en vluchtelingen zijn, maar lui die hier komen voor "een beter leven" en economische migranten zijn, zouden de gebruikelijke weg moeten volgen.
Visum en werkvergunning aanvragen in je thuisland dus, dan komen ze er niet in natuurlijk, want ze hebben niets te bieden.

Probeer maar een een buitenlandse vrouw/vriendin binnen te krijgen zodat die bij je kan wonen, gaat niet zo makkelijk hoor.
Nee, die heb ik niet, voordat iemand daarover begint.
En als je het op de verkeerde manier probeert, dan kom je in de procedure en word je afgewezen.
pi_160205264
Het einde van zweden zoals we dat nu kennen. Eerst ontstaan de bosbranden. Het zal daarna fysiek zinken door het enorme aantal immigranten en losweken van het vaste continent Europa.

R.i.p. zwedenaren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_160205678
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leugens! Leugens! Alle Zweedse vrouwen worden verkracht waar je bijstaat en de policor Gutpolitie doet niks want ze zijn pro sharia!!!111!
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef firefly3 het volgende:
Wel eng hier inderdaad.

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:04 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Echter is de problematiek die hier steeds wordt aangehaald niet gegrond in de realiteit
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie dat de aanstelleritis ernstig heerst onder Fokkers
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beter je op internet druk maken om verzonnen en aangedikte berichtjes uit Zweden.
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[quote]14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Door dit soort onzin neemt niemand het nog serieus.
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vrouwelijke maatschappij! Heel Stockholm is oorlogsgebied inmiddels! Politie durft nergens meer te komen! In 70% van Zweden geldt inmiddels de Sharia!
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Leandra het volgende:
Hallo heren, kan dit weer gewoon over Zweden gaan?!
Maar natuurlijk.

2005;
"EVERYONE is welcome here," says Bejzat Becirov to a non-Muslim visitor. Becirov runs the Islamic Center of Malmö, on the outskirts of Sweden's third-largest city. When Becirov immigrated from his native Macedonia in 1962, Swedes used to say that kind of thing, too. But in the last two decades, Malmö has acquired a population that is almost 40 percent foreign. Most of the students in its public schools are of foreign parentage. Some immigrant neighborhoods in the city have (official) unemployment rates exceeding 50 percent. Malmö's mayor, Ilmar Reepalu, has pleaded for immigrants to be settled in other parts of Sweden. This has made Reepalu popular in Malmö, but not in those other parts of Sweden. Others uneasy about immigration are too impatient to work through official channels. Much of the Islamic Center was destroyed by a fire of suspicious origin in 2003.

2006;
In one such attack, which extreme Leftists were later openly bragging about on the Internet, around 30 members of the Sweden Democrats were attending a private party outside the town of Växjö. “To clearly demonstrate that the Sweden Democrats are not welcome in our area, about 20 anti-Fascists chose to attack the party.” “The Sweden Democrats were attacked with knives, axes, iron bars and other weapons. After that, their cars were destroyed.” The brave Leftists then smashed the windows and threw tear gas into the building, forcing people outside, where they were again attacked and beaten with iron bars and axes.

2010;
Hier in deze Zuid-Zweedse stad staken een paar jaar geleden jonge, opstandige immigranten containers in brand. Ze bekogelden bussen en brandweerauto's met stenen. Buschauffeurs gaan sindsdien de wijk niet meer in en zetten hun passagiers af aan de rand. De brandweer komt er alleen nog onder politiebegeleiding. In deze wijk is 97 procent van de bewoners van buitenlandse komaf.

2013;
De rellen in Zweden hebben zich vannacht, voor de vijfde keer, uitgebreid in een grotere ring rondom Stockholm. Behalve auto’s werden nu ook twee scholen en een politiebureau in brand gestoken. Brandweer kon in een aantal gevallen niet in actie komen, omdat die bekogeld werd met stenen. Rellen waren er ook in een zo op het oog landelijk stadje tien kilometer buiten de hoofdstad, waar al eerder problemen met migranten waren. Daar lezen we overigens niet over in de Nederlandse media.

2014;
In Sweden, gangs of Muslims have taken over entire areas and implemented Sharia law, and according to Investor’s Business Daily, Swedish police have released a report identifying 55 “no-go-zones” dominated by Muslim gangs. Apparently, the violence is focused beyond law enforcement onto any outsiders who venture into the neighborhood. Even postmen and delivery drivers have been attacked. There are reports of rock throwing and bricks dropped onto windshields from overpasses. People are shot or attacked with machetes and knives. The gangs don’t wait for intruders to arrive—they invite them in. Cars and schools are routinely set on fire to draw in firefighters who are then attacked when they arrive to help. According to the Stockholm News, 457 Swedish schools caught fire in 2009 on top of the 512 in 2008, a world record.

Mocht u denken dat het in Nederland de verkeerd kant uitgaat met immigranten, kijkt u dan eens naar Zweden. Daar zijn de opties inmiddels verkeken om de chaos nog via een democratische weg op te lossen. Daar rest slechts de weg van het geweld. Volgens de mensen van de denktank MPI hebben de Zweden grote fouten gemaakt. Het onderwerp ‘islam’ komt in hun analyse niet voor.

HUNDREDS of cars set on fire, a school in flames and angry youths hurling stones at the police. This is not the banlieue in France but suburbs in supposedly peaceful Sweden. Six nights of arson and violence in Stockholm’s poorer suburbs, where a majority of residents are immigrants, have shaken the Nordic country and created international headlines.

Februari 2015;
Across Sweden, three mosques were firebombed in the span of a month.
"Every time I wake up, I'm very afraid to check my telephone to see that something happened during the night," says Omar Mustafa, president of the Islamic Association of Sweden.

April 2015;
Zweden heeft jarenlang de deuren uitnodigend opengezet voor migranten uit Afrika en het Midden Oosten, en doet dat nog steeds. Hierdoor veranderde het vroeger zo kalme land van een natie met percentueel één van de laagste verkrachtingscijfers ter wereld, naar een met het op één na hoogste, net achter Zuid Afrika. Het aantal verkrachtingen steeg met maar liefst 1472%, en in bijna alle gevallen blijken immigranten uit moslimlanden de daders te zijn.

Juli 2015;
De explosieve week past in een 'hete' zomer vol schietpartijen, explosies en brandstichtingen in de derde stad van Zweden. De politie schaalde onlangs de aanwezigheid op straat op, maar luidt nu andermaal de noodklok. De agenten zeggen geen raad meer te weten met het geweld en roepen de hulp van collega's in uit andere delen van het land.
Het epicentrum van het geweld lijkt zich te concentreren in de migrantenwijk Rosengård. Deze wijk heeft een reputatie van geweld op straat door criminele bendes die in gevecht zijn met elkaar. Volgens politie-chef Stefan Sintéus zijn de explosies van deze week een vergelding voor een bomaanslag in Rosengård op Kerstavond.

(En toen kwam de grote ''vluchtelingen'' stroom op gang...)

Tis net Nederland daar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Maar dat Zweden problemen heeft die groter zijn dan Nederland, en waar hier een beetje wegwuiverig lacherig over word gedaan, daar hoeven we hier heus niet zo nonchalant over te doen.
pi_160207158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Maar natuurlijk.

2005;
"EVERYONE is welcome here," says Bejzat Becirov to a non-Muslim visitor. Becirov runs the Islamic Center of Malmö, on the outskirts of Sweden's third-largest city. When Becirov immigrated from his native Macedonia in 1962, Swedes used to say that kind of thing, too. But in the last two decades, Malmö has acquired a population that is almost 40 percent foreign. Most of the students in its public schools are of foreign parentage. Some immigrant neighborhoods in the city have (official) unemployment rates exceeding 50 percent. Malmö's mayor, Ilmar Reepalu, has pleaded for immigrants to be settled in other parts of Sweden. This has made Reepalu popular in Malmö, but not in those other parts of Sweden. Others uneasy about immigration are too impatient to work through official channels. Much of the Islamic Center was destroyed by a fire of suspicious origin in 2003.

2006;
In one such attack, which extreme Leftists were later openly bragging about on the Internet, around 30 members of the Sweden Democrats were attending a private party outside the town of Växjö. “To clearly demonstrate that the Sweden Democrats are not welcome in our area, about 20 anti-Fascists chose to attack the party.” “The Sweden Democrats were attacked with knives, axes, iron bars and other weapons. After that, their cars were destroyed.” The brave Leftists then smashed the windows and threw tear gas into the building, forcing people outside, where they were again attacked and beaten with iron bars and axes.

2010;
Hier in deze Zuid-Zweedse stad staken een paar jaar geleden jonge, opstandige immigranten containers in brand. Ze bekogelden bussen en brandweerauto's met stenen. Buschauffeurs gaan sindsdien de wijk niet meer in en zetten hun passagiers af aan de rand. De brandweer komt er alleen nog onder politiebegeleiding. In deze wijk is 97 procent van de bewoners van buitenlandse komaf.

2013;
De rellen in Zweden hebben zich vannacht, voor de vijfde keer, uitgebreid in een grotere ring rondom Stockholm. Behalve auto’s werden nu ook twee scholen en een politiebureau in brand gestoken. Brandweer kon in een aantal gevallen niet in actie komen, omdat die bekogeld werd met stenen. Rellen waren er ook in een zo op het oog landelijk stadje tien kilometer buiten de hoofdstad, waar al eerder problemen met migranten waren. Daar lezen we overigens niet over in de Nederlandse media.

2014;
In Sweden, gangs of Muslims have taken over entire areas and implemented Sharia law, and according to Investor’s Business Daily, Swedish police have released a report identifying 55 “no-go-zones” dominated by Muslim gangs. Apparently, the violence is focused beyond law enforcement onto any outsiders who venture into the neighborhood. Even postmen and delivery drivers have been attacked. There are reports of rock throwing and bricks dropped onto windshields from overpasses. People are shot or attacked with machetes and knives. The gangs don’t wait for intruders to arrive—they invite them in. Cars and schools are routinely set on fire to draw in firefighters who are then attacked when they arrive to help. According to the Stockholm News, 457 Swedish schools caught fire in 2009 on top of the 512 in 2008, a world record.

Mocht u denken dat het in Nederland de verkeerd kant uitgaat met immigranten, kijkt u dan eens naar Zweden. Daar zijn de opties inmiddels verkeken om de chaos nog via een democratische weg op te lossen. Daar rest slechts de weg van het geweld. Volgens de mensen van de denktank MPI hebben de Zweden grote fouten gemaakt. Het onderwerp ‘islam’ komt in hun analyse niet voor.

HUNDREDS of cars set on fire, a school in flames and angry youths hurling stones at the police. This is not the banlieue in France but suburbs in supposedly peaceful Sweden. Six nights of arson and violence in Stockholm’s poorer suburbs, where a majority of residents are immigrants, have shaken the Nordic country and created international headlines.

Februari 2015;
"Every time I wake up, I'm very afraid to check my telephone to see that something happened during the night," says Omar Mustafa, president of the Islamic Association of Sweden.

April 2015;
Zweden heeft jarenlang de deuren uitnodigend opengezet voor migranten uit Afrika en het Midden Oosten, en doet dat nog steeds. Hierdoor veranderde het vroeger zo kalme land van een natie met percentueel één van de laagste verkrachtingscijfers ter wereld, naar een met het op één na hoogste, net achter Zuid Afrika. Het aantal verkrachtingen steeg met maar liefst 1472%, en in bijna alle gevallen blijken immigranten uit moslimlanden de daders te zijn.

Juli 2015;
De explosieve week past in een 'hete' zomer vol schietpartijen, explosies en brandstichtingen in de derde stad van Zweden. De politie schaalde onlangs de aanwezigheid op straat op, maar luidt nu andermaal de noodklok. De agenten zeggen geen raad meer te weten met het geweld en roepen de hulp van collega's in uit andere delen van het land.
Het epicentrum van het geweld lijkt zich te concentreren in de migrantenwijk Rosengård. Deze wijk heeft een reputatie van geweld op straat door criminele bendes die in gevecht zijn met elkaar. Volgens politie-chef Stefan Sintéus zijn de explosies van deze week een vergelding voor een bomaanslag in Rosengård op Kerstavond.

Tis net Nederland daar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Maar dat Zweden problemen heeft die groter zijn dan Nederland, en waar hier een beetje wegwuiverig lacherig over word gedaan, daar hoeven we hier heus niet zo nonchalant over te doen.
'' ''
''Tis wat he''
''Nou nou''
''bangmakerij ''
''Hoelang ben je hier eigenlijk nu mee bezig geweest?''
'' ''
''Ja paar zeer geloofwaardige linkjes plempen, je hebt me overtuigd!''
''ZWEDEN TEN ONDERRRR!!!!!!''
''Godverdomme man ''
''Ik zie dat er nog steeds aanstellerites heerst onder de Fokkers!''
''Overdrijven is ook echt een vak apart he''
''ok''
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_160208073
Ach hou toch op!
Als die meisjes gewoon een armlengte afstand hadden gehouden was er niets aan de hand geweest!
Zij hebben er duidelijk voor gekozen om dat dus niet te doen! De gevolgen hiervan komen voor eigen rekening!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_160208354
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Maar natuurlijk.

2005;

2006;

2010;

2013;

2014;

Februari 2015;

April 2015;

Juli 2015;

Tis net Nederland daar..

SPOILER
Zweden heeft traditioneel meer geweldadige groepen zowel aan de fascistische als de anti-fascistische kant dan Nederland. Al werd in Nederland bijvoorbeeld al in 1986 een anti-fascistische aanslag gepleegd op de Centrum Democraten. In Zweden heb je groepen rechts van Sverige Demokraterna die er zo af en toe op uit gaan om wat mensen met Afrikaans of Aziatisch uiterlijk te meppen. In Zweden houdt men ook niet van een flinke heftige discussie, waardoor er veel meer over elkaar gezegd wordt (of men wil gaan verbieden) dan dat er overleg komt tussen partijen die vrij ver uitelkaar staan. Dit is een groot probleem.

In 2013 was ik al in Stockholm. Er waren inderdaad rellen. Dat was ernstig, al moet ook gezegd worden dat al vrij snel "bezorgde migranten moeders" zich organiseerden en probeerden hun zonen van de straat te halen.

Het eerste bericht uit 2014 geloof ik niet zo veel van.

Ik kan trouwens nog aan het rijtje toevoegen de 2009 Davis cup match tussen Zweden en Israel in Malmö. Malmö is inderdaad een verhaal apart. Ik blijf er verder bij dat ik liever door de slechte wijken van Stockholm loop dan door zeg Kanaleneilanden in Utrecht.
pi_160208406
Zweden profiteert met volle teugen van de verrijking. O+
pi_160211147
quote:
Maar natuurlijk.

2010;

Februari 2015;

Juli 2015;

Tis net Nederland daar..

Ik heb even de grote schoonmaak door je bronnen heen gehaald, want jij weet net zo goed als ik dat sites die zichzelf adverteren als "70% CONSERVATIST", Zionistische Anti-Moslim sites en 'vrijdenkers' zoals de typisten van Xandernieuws en Joost Niemoller net zo betrouwbaar zijn als de autoverkoper van Garage Liekendiek.

Dan gaan we nu even kijken wat er over die problematiek gezegd wordt:
quote:
e werkloosheid onder immigranten is hoog, in Rosengard zit bijna de helft van de immigranten zonder werk, terwijl het gemiddelde werkloosheidspercentage in Zweden 7 procent is. In sommige wijken haalt 70 procent van de kinderen hun basisschooldiploma niet. Zij zien hun ouders niet naar hun werk gaan. Deze kinderen zijn de link tussen hun ouders en de Zweedse samenleving, zonder dat ze zelf een voorbeeld krijgen hoe de maatschappij in Zweden werkt.'
De Volkskrant. Dan staat er inderdaad nog een voxpop met een juwelenverkoper die bang is voor radicale moslims die niet willen dat hij gouden kruisjes verkoopt.
Ik zie geen tekens van radicale moslims die Sharia willen en de staat omver willen werpen?

Je npro link gaat over de opkomst van rechts-radicalen in Zweden die genoeg hebben gehad van het aantal moslim immigranten, buiten een regel over geweld tegen Joden door moslims zie ik nog steeds niet over het cultureel verval van een land.

Dan hebben we nog Elsevier
quote:
Het epicentrum van het geweld lijkt zich te concentreren in de migrantenwijk Rosengård. Deze wijk heeft een reputatie van geweld op straat door criminele bendes die in gevecht zijn met elkaar.

[...]

Volgens de Zweedse hoogleraar Sociologie Adrian Groglopo speelt dit allemaal mee in de problemen in de stad. 'Mensen die opgroeien in verschillende gebieden, die etnisch en economisch gescheiden zijn, proberen hun eigen "business" en hun eigen leefgebied te beschermen en soms leidt dat tot een zeer gewelddadig klimaat,' zegt de socioloog tegen Russia Today.
Dat verschillende minderheden die in hun eigen omgeving al op gespannen voet met elkaar staan dit zeker zullen hebben in een uitzichtloze buurt zonder een zinvol leven, daar kun je donder op zeggen.

Alsnog problematiek die moet worden aangepakt en het is ook zeker goed dat asiel beleid wordt ingeperkt als het blijkt dat de nieuwkomers nergens terecht kunnen om een leven op te bouwen.

Echter gaat dit vooralsnog over een achterstandswijk in een hoofdstad. Ik zie nog steeds geen hel en verdoemenis en shariajurken die de Zweedse regering willen omverwerpen om over de blanke bevolking te heersen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:58:06 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160212521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Precies wat er in mijn quote staat: natuurlijk zijn er problemen, maar er wordt hier soms gedaan alsof Zweden het kalifaat van Noord-Europa is en dat is bullshit. In het algemeen is Zweden een erg prettig land, en zijn er problemen. Maar je moet niet doen alsof Zweden alleen maar hel en verdoemenis is want dat is gewoon niet waar.

Van wat ik hoor van Zweedse vrienden is het inderdaad lange na niet zo erg als hier op Fok! beweerd wordt, gelukkig maar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160212734
Xander nieuws, TPO en Elsevier.

Juist.
pi_160212819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Van wat ik hoor van Zweedse vrienden is het inderdaad lange na niet zo erg als hier op Fok! beweerd wordt, gelukkig maar.
gelukig maar. dat is een pak van mijn hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')