abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160035531
Beter je op internet druk maken om verzonnen en aangedikte berichtjes uit Zweden.
pi_160035620
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Immigrant boy kicked out of Swedish football team.
http://www.thelocal.se/20(...)wedish-football-team

Wat een ziek land is dat ook hè. Ik heb al tientallen "incidentjes" voorbij zien komen op deze Zweedse site en nooit wordt de etniciteit van de dader vermeld maar als het om een ongetwijfeld autochtone voetbalclub gaat die een immigrant eruit zet dan krijg je dat gelijk in hoofdletters te zien.
Dat zijn geen hoofdletters. Dat zijn grote letters omdat het een kop is. Hoofdletters zijn die extra grote letters die je krijgt als je caps-lock aanzet of shift indrukt terwijl je aan het typen bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160035676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beter je op internet druk maken om verzonnen en aangedikte berichtjes uit Zweden.
Het is al winst dat er per land een topic lijkt te komen, zodat niet elke draai om de oren die een asielzoeker uitdeelt cq incasseert per topic uitgemeten hoeft te worden, inclusief de steeds terugkerende one liners.
pi_160062032
Kijk naar Zweden en je weet wat ons te wachten staat. Elk conflict in de wereld importeren we en zal hier uitgevochten worden. Koerden-Turken, gelovigen-ongelovigen, moslims-joden, westerse cultuur-niet-westerse cultuur. En maar blijven roepen "dat is geen oplossing". |:(
pi_160062042
Swedish Turks and Kurds fear revenge violence.
http://www.thelocal.se/20(...)e-violence-in-sweden

Hier begint het ook al.

'Ruitgooiers zeker weten Turken'
De kapotte ramen in een Koerdisch centrum in Den Haag zijn zeker weten het werk van Turken, denken de bezoekers. Daarmee lijkt het conflict tussen de Turken en de Koerden ook zichtbaar in ons land. De politie is extra alert.
http://www.telegraaf.nl/t(...)weten_Turken___.html
pi_160062092
quote:
Als de politiecommissaris van Stockholm zich openlijk grote zorgen maakt, wie ben jij dan precies om de gebeurtenissen daar te relativeren? Met welke autoriteit spreek jij? Welke deskundigheid of kennis heb jij in huis die de politiecommissaris van Stockholm niet heeft?
pi_160062126
quote:
Zoals jij nu dus aan het doen bent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160062159
Lekkere Zweedse sletjes
pi_160063006
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als de politiecommissaris van Stockholm zich openlijk grote zorgen maakt, wie ben jij dan precies om de gebeurtenissen daar te relativeren? Met welke autoriteit spreek jij? Welke deskundigheid of kennis heb jij in huis die de politiecommissaris van Stockholm niet heeft?
Als ik internet moet geloven is deze man zowel commissaris, agent en woordvoerder van de politie. Tenminste, die rol krijgt hij in artikelen die er over gaan. Ik weet dus niet welke het echt is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160138062
Herinnert u zich deze nog?

Man jailed over Stockholm subway attack on mum.

http://www.thelocal.se/20(...)ack-on-stockholm-mum

2 maanden cel in een 4-sterrenhotel. DAT ZAL HEM LEREN. :|W
pi_160138066
Disclosure: The Four ”Swedes” in Custody For Gang Rape Are Somali Citizens.

http://www.nyatider.nu/di(...)are-somali-citizens/
pi_160138104
Het is nu -2 in Zweden en het wordt weer een zonnige dag met +4

http://www.accuweather.co(...)ther-forecast/314929

:D
  dinsdag 23 februari 2016 @ 06:50:30 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160138142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:

Goh, normaal zo'n voorbeeldig volk. ;(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160139206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Herinnert u zich deze nog?

Man jailed over Stockholm subway attack on mum.

http://www.thelocal.se/20(...)ack-on-stockholm-mum

2 maanden cel in een 4-sterrenhotel. DAT ZAL HEM LEREN. :|W
En vermoedelijk daarna het land uitgezet (Ja dat doen ze in Zweden ook)
pi_160140027
en het dan raar vinden dat steeds meer mensen , ongezien, een schurft aan ze hebben.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_160142195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:

Damn, soms wordt het op juridische gronden nog een beetje verdraaid (zodra iemand een Nederlands paspoort heeft gekregen mag/moet je hem gewoon een Nederlander noemen, zoals die tokkie die in het vliegtuig doorgedraaid was maar duidelijk een donkere huidskleur had), maar hier gaat het dus om glasharde leugens?!? :X
pi_160167237
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Damn, soms wordt het op juridische gronden nog een beetje verdraaid (zodra iemand een Nederlands paspoort heeft gekregen mag/moet je hem gewoon een Nederlander noemen, zoals die tokkie die in het vliegtuig doorgedraaid was maar duidelijk een donkere huidskleur had), maar hier gaat het dus om glasharde leugens?!? :X
Zweden is wat betreft propaganda, doofpot en liegen nog 10 keer erger dan Nederland.
pi_160167271
Met Google vertaald in het Nederlands.

Vluchteling jongen werd verkracht op de weg.
Diezelfde maand werd hij nerbrottad op een modderig veld - en verkracht door twee andere jongens uit dezelfde accommodatie vluchteling.

Op een persconferentie op donderdag kondigde de officier van justitie Emma Berge, dat de twee verdachten zijn aanzienlijk ouder dan de 15 jaar die zij eerder had beweerd. Een tandheelkundige X-ray blijkt dat een van de mannen is 18-19 jaar oud en de andere man de leeftijd is nog onbekend, hij zal wel ouder zijn dan 18 jaar, volgens de officier van justitie. Volgens zijn account op Facebook zal hij 45 jaar oud zijn. 8)7 Er schrijft hij dat hij werkte als automonteur in Dubai.

http://www.expressen.se/k(...)v-valdtagen-pa-aker/
http://www.svt.se/nyheter(...)en-ljog-om-sin-alder
pi_160170265
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Met Google vertaald in het Nederlands.

Vluchteling jongen werd verkracht op de weg.
Diezelfde maand werd hij nerbrottad op een modderig veld - en verkracht door twee andere jongens uit dezelfde accommodatie vluchteling.

Op een persconferentie op donderdag kondigde de officier van justitie Emma Berge, dat de twee verdachten zijn aanzienlijk ouder dan de 15 jaar die zij eerder had beweerd. Een tandheelkundige X-ray blijkt dat een van de mannen is 18-19 jaar oud en de andere man de leeftijd is nog onbekend, hij zal wel ouder zijn dan 18 jaar, volgens de officier van justitie. Volgens zijn account op Facebook zal hij 45 jaar oud zijn. 8)7 Er schrijft hij dat hij werkte als automonteur in Dubai.

http://www.expressen.se/k(...)v-valdtagen-pa-aker/
http://www.svt.se/nyheter(...)en-ljog-om-sin-alder
Ja maar Zweedse mannen zullen af en toe ook heus wel eens zoiets doen hoor! :X / Alsof verkrachtingen voor de migratiestroom nooit gebeurden. / Procentueel zal het allemaal heus wel meevallen. / Als je je focust op elk berichtje van wat een vluchteling doet lijkt het natuurlijk altijd meer als je je niet ook evenveel focust op wat autochtonen doen enz enz enz enz enz.

Ik vind dit wel een fijn topic. Afwachten hoe lang mensen die bovenstaande bullshit nog kunnen blijven roepen.
pi_160170292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef MisterCe het volgende:
Maar jij zegt toch ook dingen als: maar Nederlanders doen het ook. Toch?
Dat heeft werkelijk waar niets te maken met het al dan niet goed praten van gedrag.

Dat jij het zo graag op vat is een andere zaak.
pi_160170338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:35 schreef MisterCe het volgende:
Dan was mijn vermoeden juist. Jij komt alleen maar allochtonen verdedigen. Ik ben hier niet degene met een fixatie op afkomst.
Je vraagt Wespensteek uitdrukkelijk te vermelden dat allochtonen het ook doen, omdat afkomst wel vermeld moet worden. :')
pi_160170339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Want dit ongedierte zal wel een vergunning hebben en hem uitzetten zal wel tegen het martelingsverbod zijn. Hoogstens vergunning ingetrokken maar ook dat zal wel meevallen gezien de fopstraf.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:05:03 #123
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160170382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Kijk naar Zweden en je weet wat ons te wachten staat. Elk conflict in de wereld importeren we en zal hier uitgevochten worden. Koerden-Turken, gelovigen-ongelovigen, moslims-joden, westerse cultuur-niet-westerse cultuur. En maar blijven roepen "dat is geen oplossing". |:(
Ik heb eigenlijk geen problemen met Turken en Joden waar woon jij? En het beeld van hordes barbaren die met knuppels en geweren door de Nederlands straten marcheren zie ik ook niet echt voor me?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_160170445
Bij barbaren importeren hoort nou eenmaal barbarisme.
pi_160170461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Jouw UI blijft een pareltje.
pi_160170478
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Niet als de dader zegt minderjarig te zijn. |:(
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:12:44 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160170522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Welke barbaren?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_160170592
quote:
Zweden komt nog bij van de vluchtelingenstroom van vorig jaar

De aantallen immigranten die Zweden bereiken zijn drastisch gedaald sinds de instelling van grenscontroles, maar het land is nog aan het bijkomen van vorig jaar.
[...]
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160170649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Welke barbaren?
De afstammelingen van bv de barbary states.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:20:58 #130
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160170705
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De afstammelingen van bv de barbary states.
De barbaren van Europa zijn toch verhuist naar de VS en Australië?
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:21:57 #131
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160170722
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je vraagt Wespensteek uitdrukkelijk te vermelden dat allochtonen het ook doen, omdat afkomst wel vermeld moet worden. :')
ik denk dat jij de situatie niet snapt.
pi_160170758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:21 schreef MisterCe het volgende:
ik denk dat jij de situatie niet snapt.
Wat bedoel je dan.
pi_160170846
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

De barbaren van Europa zijn toch verhuist naar de VS en Australië?
Voornamelijk naar de veengronden aan de grens met Duitsland.
Maar dat zijn natuurlijk andere barbaren.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:29:26 #134
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160170880
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:28 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Voornamelijk naar de veengronden aan de grens met Duitsland.
Maar dat zijn natuurlijk andere barbaren.
Wellicht krijgt Willem nog een briefje voor dat die weer langskomen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:37:39 #135
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160171058
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan.
lees het topic nog maar eens door, ik ga het hier niet nog een keer uitleggen.
pi_160171412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:37 schreef MisterCe het volgende:
lees het topic nog maar eens door, ik ga het hier niet nog een keer uitleggen.
Lekker makkelijk vent. Ik ga niet nog eens al dat apocalyptische wensgeblaat teruglezen puur en alleen omdat jij last hebt van cognitieve dissonantie.
pi_160194941
Norway’s Prime Minister Warns Sweden Is About To Collapse, Seals Borders.

The Norwegian Prime Minister Erna Solberg has warned that Sweden is about to collapse due to the overwhelming influx of refugees in the country.

“Norway is now preparing to denounce the Geneva Convention and to secure the border with Sweden by force – without letting people apply for asylum.”

http://yournewswire.com/n(...)lapse-seals-borders/
pi_160194988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Je kan het het Goed(gelovig)volk ook niet kwalijk nemen. Het is niet makkelijk het verschil te zien tussen een 45-jarige man en en 15-jarige jongen. :|W

http://www.dailymail.co.u(...)filming-assault.html
Dat vind ik wel een mooi dingetje aan de Islam: liegen mag, sterker nog, het wordt binnen veel Islamitische stromingen actief gestimuleerd! Takiyya noemt men dat.

Dus je begint gewoon aan je 2de (of 3de, 4de enz.) jeugd wanneer je daar zin in hebt! Een beetje studeren en stufi trekken (maximaal lenen uiteraard), een beetje zuipen en achter de blonde meiden aan. Die laatsten vinden dat natuurlijk wel interessant, zo'n jongeman met een doorleefd gezicht en een lange baard, die véél meer te melden heeft dan zijn leeftijdsgenoten.

En wie maakt je wat? Helemaal niemand!
pi_160194997
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:48 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een mooi dingetje aan de Islam: liegen mag, sterker nog, het wordt binnen veel Islamitische stromingen actief gestimuleerd! Takiyya noemt men dat.

Dus je begint gewoon aan je 2de (of 3de, 4de enz.) jeugd wanneer je daar zin in hebt! Een beetje studeren en stufi trekken (maximaal lenen uiteraard), een beetje zuipen en achter de blonde meiden aan. Die laatsten vinden dat natuurlijk wel interessant, zo'n jongeman met een doorleefd gezicht en een lange baard, die véél meer te melden heeft dan zijn leeftijdsgenoten.

En wie maakt je wat? Helemaal niemand!
Geen wonder dat er in bijna elk islamitisch land grote problemen zijn. Gelukkig zien sommigen dat zelf ook in.

http://vidmax.com/video/1(...)othing-to-the-world-
pi_160195010
Ondertussen op het Stratumseind weer een paar meiden aangerand en een paar kaken gebroken, man man man.

Wat triest dit!
pi_160195018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 04:09 schreef PSVCL het volgende:
Ondertussen op het Stratumseind weer een paar meiden aangerand en een paar kaken gebroken, man man man.

Wat triest dit!
Triest dat de vernieling van dit land en Zweden niet snel genoeg gaat voor je?
pi_160195022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 04:09 schreef PSVCL het volgende:

Wat triest dit!
Het Stratumseind, dat ligt zeker in Aleppo?
pi_160195287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat een kutvolk zijn die Nederlanders he? Hoe hou je het hier uit?
Dat vraag ik me ook af met dit soort types die zo'n schurfthekel aan autochtone Nederlanders hebben.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 25-02-2016 10:22:32 ]
pi_160195303
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:27 schreef ToT het volgende:
Dat vraag ik me ook af met dit soort types die zo'n schurfthekel aan autochtone Nederlanders hebben.
Ik heb een hekel aan intens domme haatkoppies die heilig hun eigen doemwensdenken propageren en zo onderdeel zijn van het probleem in plaats van een oplossing.

Types die heel graag een gezamenlijke vijand willen creëeren en daarbij systematisch bevolkingsgroepen dehumaniseren.
pi_160195315
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:33 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan intens domme haatkoppies die heilig hun eigen doemwensdenken propageren en zo onderdeel zijn van het probleem in plaats van een oplossing.

Types die heel graag een gezamenlijke vijand willen creëeren en daarbij systematisch bevolkingsgroepen dehumaniseren.
En hoe verklaar je dan dat het in Zweden fout gaat? Zweden, een land met een Groenlinks-bevolking en een Groenlinks-regering met de hoogste uitkeringen in de hele wereld.
pi_160195316
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:33 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit soort topics zijn er juist om te laten zien dat er gewoon wel degelijk een probleem is met een volslagen andere cultuur ongelimiteerd in Europa te verwelkomen. Een cultuur die heel anders omgaat met seksualiteit, andersgelovigen, mensen met een andere geaardheid enz.
De instromende groep bestaat uit zowel mensen die echt voor een oorlog vluchten als mensen die echt alleen komen parasiteren, wat soms op de meest extreme manieren gebeurt zoals in Calais. Ook tussen de mensen die uit oorlogslanden komen zitten helaas regelmatig extremisten, of mensen die denken hier de boel naar de standaarden van hun geloof te moeten zetten.

Er is niets mis met je ogen open te houden voor wat er met deze massale instroom allemaal in Europa gebeurt.
pi_160195499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En hoe verklaar je dan dat het in Zweden fout gaat? Zweden, een land met een Groenlinks-bevolking en een Groenlinks-regering met de hoogste uitkeringen in de hele wereld.
Er zijn best problemen in Zweden, maar dat land is niet zo erg naar de knoppen als hier regelmatig wordt beweerd. Ik kom er zeer regelmatig en ik vind het er altijd erg prettig toeven. De beeldvorming bij sommige lieden komt uit de onderbuik, door roddels voor waar aan te nemen, misstanden die er wel zijn enorm uit te vergroten, en elkaar luidruchtig na te praten zonder zelf kritisch na te denken. Oftewel: overdrijven is een kunst.
pi_160195697
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.

Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.

Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardly :') wat een ontiegelijke dramaqueens hier.

Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.

Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:

Reactie A: "Laat me raden"

Reactie B "De grenzen sluiten!!1einz"

Reactie C "blah blah"

En over een uurtje of 6 weer precies hetzelfde.

Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
Haha _O- ja, veel reageren hier met hun emoties en zoeken hier naar zelfverzekerdheid door bevestiging te zoeken van lotgenoten die zich ook concentreren op dezelfde emo nieuwsitems.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_160195761
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er zijn best problemen in Zweden, maar dat land is niet zo erg naar de knoppen als hier regelmatig wordt beweerd. Ik kom er zeer regelmatig en ik vind het er altijd erg prettig toeven. De beeldvorming bij sommige lieden komt uit de onderbuik, door roddels voor waar aan te nemen, misstanden die er wel zijn enorm uit te vergroten, en elkaar luidruchtig na te praten zonder zelf kritisch na te denken. Oftewel: overdrijven is een kunst.
Wat vind je dan van de verkrachtingsepidemie, massa-aanrandingen, bezwijken onder de sociale lasten van de vluchtelingencrisis en steden als Malmö?
pi_160195791
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wacht even, je bent er wel eens geweest dus zijn de media berichten pertinent niet waar? Uh, oké.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')