Dat zijn geen hoofdletters. Dat zijn grote letters omdat het een kop is. Hoofdletters zijn die extra grote letters die je krijgt als je caps-lock aanzet of shift indrukt terwijl je aan het typen bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Immigrant boy kicked out of Swedish football team.
http://www.thelocal.se/20(...)wedish-football-team
Wat een ziek land is dat ook hè. Ik heb al tientallen "incidentjes" voorbij zien komen op deze Zweedse site en nooit wordt de etniciteit van de dader vermeld maar als het om een ongetwijfeld autochtone voetbalclub gaat die een immigrant eruit zet dan krijg je dat gelijk in hoofdletters te zien.
Het is al winst dat er per land een topic lijkt te komen, zodat niet elke draai om de oren die een asielzoeker uitdeelt cq incasseert per topic uitgemeten hoeft te worden, inclusief de steeds terugkerende one liners.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beter je op internet druk maken om verzonnen en aangedikte berichtjes uit Zweden.
Als de politiecommissaris van Stockholm zich openlijk grote zorgen maakt, wie ben jij dan precies om de gebeurtenissen daar te relativeren? Met welke autoriteit spreek jij? Welke deskundigheid of kennis heb jij in huis die de politiecommissaris van Stockholm niet heeft?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beter je op internet druk maken om verzonnen en aangedikte berichtjes uit Zweden.
Zoals jij nu dus aan het doen bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ik internet moet geloven is deze man zowel commissaris, agent en woordvoerder van de politie. Tenminste, die rol krijgt hij in artikelen die er over gaan. Ik weet dus niet welke het echt is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de politiecommissaris van Stockholm zich openlijk grote zorgen maakt, wie ben jij dan precies om de gebeurtenissen daar te relativeren? Met welke autoriteit spreek jij? Welke deskundigheid of kennis heb jij in huis die de politiecommissaris van Stockholm niet heeft?
Goh, normaal zo'n voorbeeldig volk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Disclosure: The Four ”Swedes” in Custody For Gang Rape Are Somali Citizens.
http://www.nyatider.nu/di(...)are-somali-citizens/
En vermoedelijk daarna het land uitgezet (Ja dat doen ze in Zweden ook)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Herinnert u zich deze nog?
Man jailed over Stockholm subway attack on mum.
http://www.thelocal.se/20(...)ack-on-stockholm-mum
2 maanden cel in een 4-sterrenhotel. DAT ZAL HEM LEREN.
Damn, soms wordt het op juridische gronden nog een beetje verdraaid (zodra iemand een Nederlands paspoort heeft gekregen mag/moet je hem gewoon een Nederlander noemen, zoals die tokkie die in het vliegtuig doorgedraaid was maar duidelijk een donkere huidskleur had), maar hier gaat het dus om glasharde leugens?!?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Disclosure: The Four ”Swedes” in Custody For Gang Rape Are Somali Citizens.
http://www.nyatider.nu/di(...)are-somali-citizens/
Zweden is wat betreft propaganda, doofpot en liegen nog 10 keer erger dan Nederland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, soms wordt het op juridische gronden nog een beetje verdraaid (zodra iemand een Nederlands paspoort heeft gekregen mag/moet je hem gewoon een Nederlander noemen, zoals die tokkie die in het vliegtuig doorgedraaid was maar duidelijk een donkere huidskleur had), maar hier gaat het dus om glasharde leugens?!?
Ja maar Zweedse mannen zullen af en toe ook heus wel eens zoiets doen hoor!quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Met Google vertaald in het Nederlands.
Vluchteling jongen werd verkracht op de weg.
Diezelfde maand werd hij nerbrottad op een modderig veld - en verkracht door twee andere jongens uit dezelfde accommodatie vluchteling.
Op een persconferentie op donderdag kondigde de officier van justitie Emma Berge, dat de twee verdachten zijn aanzienlijk ouder dan de 15 jaar die zij eerder had beweerd. Een tandheelkundige X-ray blijkt dat een van de mannen is 18-19 jaar oud en de andere man de leeftijd is nog onbekend, hij zal wel ouder zijn dan 18 jaar, volgens de officier van justitie. Volgens zijn account op Facebook zal hij 45 jaar oud zijn.Er schrijft hij dat hij werkte als automonteur in Dubai.
http://www.expressen.se/k(...)v-valdtagen-pa-aker/
http://www.svt.se/nyheter(...)en-ljog-om-sin-alder
Dat heeft werkelijk waar niets te maken met het al dan niet goed praten van gedrag.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef MisterCe het volgende:
Maar jij zegt toch ook dingen als: maar Nederlanders doen het ook. Toch?
Je vraagt Wespensteek uitdrukkelijk te vermelden dat allochtonen het ook doen, omdat afkomst wel vermeld moet worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:35 schreef MisterCe het volgende:
Dan was mijn vermoeden juist. Jij komt alleen maar allochtonen verdedigen. Ik ben hier niet degene met een fixatie op afkomst.
Nee, dat doen ze niet. Want dit ongedierte zal wel een vergunning hebben en hem uitzetten zal wel tegen het martelingsverbod zijn. Hoogstens vergunning ingetrokken maar ook dat zal wel meevallen gezien de fopstraf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
En vermoedelijk daarna het land uitgezet (Ja dat doen ze in Zweden ook)
Ik heb eigenlijk geen problemen met Turken en Joden waar woon jij? En het beeld van hordes barbaren die met knuppels en geweren door de Nederlands straten marcheren zie ik ook niet echt voor me?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Kijk naar Zweden en je weet wat ons te wachten staat. Elk conflict in de wereld importeren we en zal hier uitgevochten worden. Koerden-Turken, gelovigen-ongelovigen, moslims-joden, westerse cultuur-niet-westerse cultuur. En maar blijven roepen "dat is geen oplossing".
Jouw UI blijft een pareltje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij barbaren importeren hoort nou eenmaal barbarisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |