abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160198640
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Illegalen van Calais proberen al naar België te komen.
Omdat de route naar Engeland geblokkeerd wordt. Dat heeft verder niks met de verhouding te maken tussen Frankrijk en de immigranten die daar al decennialang wonen (en waarvan jij zojuist een foto plaatste).
Allah Al Watan Al Malik
pi_160198696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Mutant01 het volgende:

Omdat de route naar Engeland geblokkeerd wordt. Dat heeft verder niks met de verhouding te maken tussen Frankrijk en de immigranten die daar al decennialang wonen (en waarvan jij zojuist een foto plaatste).
Nou, jij brengt de stelling erg algemeen dat hoe het in Frankrijk aan toe gaat niet vergelijkbaar is. Anderen zien het als 1 van de gevaren die zich naar de rest van Europa kan spreiden.

Die foto ging idd over wat er al langer speelt met migranten daar, maar het is wel meteen een mooie waarschuwing, Calais is een ander probleem dat ÓÓK in Frankrijk afspeelt, en daar reageerde ik even mee op jouw bewering.
pi_160198718
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Leandra het volgende:
Hallo heren, kan dit weer gewoon over Zweden gaan?!
Sure. :)

Alleen moet je het ook wel in het hele plaatje zin, maar daar zijn uiteraard wel meer topics over.
pi_160198749
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou, jij brengt de stelling erg algemeen dat hoe het in Frankrijk aan toe gaat niet vergelijkbaar is. Anderen zien het als 1 van de gevaren die zich naar de rest van Europa kan spreiden.

Die foto ging idd over wat er al langer speelt met migranten daar, maar het is wel meteen een mooie waarschuwing, Calais is een ander probleem dat ÓÓK in Frankrijk afspeelt, en daar reageerde ik even op.
Ja, maar dat zijn twee verschillende dingen. Dáár reageer ik dan weer op. Je kan wel van alles op één hoop gooien, maar de ene problematiek is de andere niet. Sowieso is de wijze van deelname van migranten in Frankrijk aan de maatschappij volstrekt anders dan in Nederland bijvoorbeeld. Je betrekt er in mijn ogen dingen bij die er niets mee te maken hebben (waaronder dus de protesten destijds in Frankrijk).
Allah Al Watan Al Malik
pi_160198824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn twee verschillende dingen. Dáár reageer ik dan weer op. Je kan wel van alles op één hoop gooien, maar de ene problematiek is de andere niet. Sowieso is de wijze van deelname van migranten in Frankrijk aan de maatschappij volstrekt anders dan in Nederland bijvoorbeeld. Je betrekt er in mijn ogen dingen bij die er niets mee te maken hebben (waaronder dus de protesten destijds in Frankrijk).
Het heeft er alles mee te maken: een massale hoeveelheid migranten bij elkaar zorgt voor sociale onlusten, ZÉKER als die migranten erg kansarm zijn en verbitterd raken omdat zij in "armoede" zouden leven hier. Dat die ellende meer en meer in Zweden in opmars is, is dan ook niet verwonderlijk.
pi_160199195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:41 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Ooooo! Niets aan de hand dus.
No idea, zal misschien bij asielzoekercentra zijn, moeten ze wel wat aan doen. Maar om daar als nederlander emo van te worden...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:02:44 #182
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_160199280
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

No idea, zal misschien bij asielzoekercentra zijn, moeten ze wel wat aan doen. Maar om daar als nederlander emo van te worden...
Klopt.

Maar om er nou als Nederlander lekker over te downplayen? Ik vind het nogal wat dat vrouwen onder begeleiding over straat moeten fietsen sinds de komst van deze Migranten.
pi_160199642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:04 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Ja? En wat heeft dat met mijn reactie te maken?
Dat men het drama blijkbaar nogal graag overdrijft.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 26-02-2016 10:43:09 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:18:42 #184
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160199673
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat men het drama blijkbaar nogal graag overdrijft.
Ik wens je een huis in Zweden toe.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 26-02-2016 10:43:11 ]
pi_160199687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Graag.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 26-02-2016 10:43:13 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:20:19 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160199722
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Sure. :)

Alleen moet je het ook wel in het hele plaatje zin, maar daar zijn uiteraard wel meer topics over.
Inwoners van banlieues van Parijs die uit voormalige Franse kolonies komen hebben er iig weinig mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160199872
quote:

[..]

nou ik hoef daar nu echt niet naartoe te gaan hoor op dit moment.
pi_160199891
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Graag.
Dat zou ik ook wel willen inderdaad.

[ Bericht % gewijzigd door Leandra op 25-02-2016 13:03:00 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160199929
quote:

[..]

Nice.
pi_160200159
ik zou nu niet graag in stockholm wiilen zijn hoor.
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:41:13 #191
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160200221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef matthias24 het volgende:
Wat een onzin. Check anders even een topic zoals dit

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1068579&page=332

Echt, mensen doen net alsof heel stockholm onder de sharia staat ofzo.

Ongetwijfeld zijn er problemen in een aantal buitenwijken op rond bepaalde spots, echter is het grootste deel (verruit) gewoon zoals het altijd was.

Mijn god, wat ziet dat er vreselijk uit! Wat moeten deze mensen in angst leven!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160200253
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat een onzin. Check anders even een topic zoals dit

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1068579&page=332

Echt, mensen doen net alsof heel stockholm onder de sharia staat ofzo.
ja maar ik ben bang. bovendien heb ik ook nog familie daar wonen.
pi_160200279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef matthias24 het volgende:
Je kan ook overdrijven hoor. De problemen die er zijn spelen zich waarschijnlijk voornamelijk in de achterstandswijken af. Durf jij Amsterdam ook niet in?
pi_160200321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Klopt.

Maar om er nou als Nederlander lekker over te downplayen? Ik vind het nogal wat dat vrouwen onder begeleiding over straat moeten fietsen sinds de komst van deze Migranten.
Misschien praten we wel over 3 incidenten in een klein straatje over een half jaar tijd door dezelfde vier gasten. Jij en ik hebben geen idee over hoe waar en hoe uitgebreid dit is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_160200426
Wel eng hier inderdaad.

pi_160200512
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn god, wat ziet dat er vreselijk uit! Wat moeten deze mensen in angst leven!
Op die foto is het hoogzomer, bij een of andere toeristische plek.
Niet echt goed vergelijkingsmateriaal.
pi_160200584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Op die foto is het hoogzomer, bij een of andere toeristische plek.
Niet echt goed vergelijkingsmateriaal.
Ik heb een foto gevonden van het asielzoekerscentrum in Stockholm.

pi_160200667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:42 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar ik ben bang. bovendien heb ik ook nog familie daar wonen.
En je gaat niet bij ze langs om ze te helpen?
pi_160200763
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Dit soort topics zijn er juist om te laten zien dat er gewoon wel degelijk een probleem is met een volslagen andere cultuur ongelimiteerd in Europa te verwelkomen. Een cultuur die heel anders omgaat met seksualiteit, andersgelovigen, mensen met een andere geaardheid enz.
De instromende groep bestaat uit zowel mensen die echt voor een oorlog vluchten als mensen die echt alleen komen parasiteren, wat soms op de meest extreme manieren gebeurt zoals in Calais. Ook tussen de mensen die uit oorlogslanden komen zitten helaas regelmatig extremisten, of mensen die denken hier de boel naar de standaarden van hun geloof te moeten zetten.

Er is niets mis met je ogen open te houden voor wat er met deze massale instroom allemaal in Europa gebeurt.
Dit is iets radicaal anders dan wat de rest van de users hier propageert. Daarbij is het niet zo dat er niet voldoende wordt bericht over misstanden in deze crisis, iets wat hier ook constant wordt gepropageerd.

Dit zijn geen normale discussies over vluchtelingenproblematiek en geloofwaardige oplossingen, maar een grote beerput van gekanker op een generaliseerde groep die collectief voor vergrijpen van een enkel wordt veroordeelt. Heel veel domme boosheid vooral.

De enige nuance die jij nu aanbrengt ontbreekt volledig in de rest van de discussie en men wordt gelijk bestempeld tot "welkom-welkom" Gutmensch als er een van de vele boute uitspraken worden rechtgetrokken.
pi_160200852
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat je daarbij je ogen sluit voor de daadwerkelijke problematiek neem je maar voor lief begrijp ik uit je woorden ?
Je wil me niet begrijpen dus.

De slachtofferrol geeft je geenszins een monopolie op het aankaarten van de bestaande problematiek.

Echter is de problematiek die hier steeds wordt aangehaald niet gegrond in de realiteit. Er zijn geen rondtrekkende bende verkrachters en moordenaars die hier alleen komen om blanke vrouwen te onderdrukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')