In ieder land zijn er zedendelicten en zijn er terroristische organisaties. Hoewel dat allemaal niet tof is, is 'hard op weg naar de afgrond' wellicht een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat het ook is, dat land is hard op weg naar de afgrond.
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:31 schreef zeer het volgende:
[..]
In ieder land zijn er zedendelicten en zijn er terroristische organisaties. Hoewel dat allemaal niet tof is, is 'hard op weg naar de afgrond' wellicht een tikkeltje overdreven.
Zweden is al ten onder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Feit is dat een land wat duizenden jaren al heeft bestaan, niet de afgrond in gaat door een paar immigranten.
FOK!ers zijn over het algemeen de ultieme dramaqueens en voorspellen bij elke scheet het einde van de wereld of een bepaald land. Ze hopen altijd op een bepaald 'BAM' moment waarop er een revolutie oid ontstaan. Een soort doem-wensdenken.Feit is dat zulke momenten zeldzaam zijn en bepaalde scenario's langzaam komen en weer langzaam verdwijnen.
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.quote:
wow ben jij zweden of zo ;squote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.
Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.
Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardlywat een ontiegelijke dramaqueens hier.
Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.
Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:
Reactie A: "Laat me raden"
Reactie B "De grenzen sluiten!!1einz"
Reactie C "blah blah"
En over een uurtje of 6 weer precies hetzelfde.
Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
Bovendien is zeker 3/4 van dit soort nieuws overduidelijk nep. Dan staat er een compleet achterlijk verhaal, wat wereldnieuws zou zijn als ook maar de helft waar gebeurd is, gevonden op één of andere gare nieuwswebsite (hln.be bijvoorbeeld) en dan gaat weer iedereen los opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.
Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.
Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardlywat een ontiegelijke dramaqueens hier.
Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.
Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:
Reactie A: "Laat me raden"
Reactie B "De grenzen sluiten!!1einz"
Reactie C "blah blah"
En over een uurtje of 6 weer precies hetzelfde.
Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
ja klopt, dat maakt de discussie ook makkelijker als je pro vluchtelingenstroom bent en het zorgt ervoor dat inhoudelijk weerwoord niet nodig isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:52 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Bovendien is zeker 3/4 van dit soort nieuws overduidelijk nep. Dan staat er een compleet achterlijk verhaal, wat wereldnieuws zou zijn als ook maar de helft waar gebeurd is, gevonden op één of andere gare nieuwswebsite (hln.be bijvoorbeeld) en dan gaat weer iedereen los op
"de vluchtelingen".
Ben jij Nederland?quote:
Dit is helaas een vrij rake typering...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben jij Nederland?
Ik erger me niet zozeer aan de berichtgeving want ik snap ook wel dat er problemen zijn. Ik erger me aan dit soort topics.
Fok! is een soort parodie op zichzelf aan het worden. Een beetje zoals "They took ur jubs"' in South Park. Het is bijna niet meer mogelijk het nieuwsgedeelte hier serieus te nemen. Dat was ooit anders.
Welnee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fok! is een soort parodie op zichzelf aan het worden. Een beetje zoals "They took ur jubs"' in South Park. Het is bijna niet meer mogelijk het nieuwsgedeelte hier serieus te nemen. Dat was ooit anders.
Niet meer te redden zelfs? Kan je dat ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zweden heeft het aan zichzelf te danken, dat land is allang niet meer te redden.
Ze laten vluchtelingen binnen!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet meer te redden zelfs? Kan je dat ook onderbouwen?
Je hoeft alleen maar naar de bronnen te kijken om te weten dat het enkel bedacht is om te stoken tegen buitenlanders. Toch trappen hele legioenen er steeds weer in en wordt men steeds ongeruster.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik erger me niet zozeer aan de berichtgeving want ik snap ook wel dat er problemen zijn. Ik erger me aan dit soort topics.
Vrouwelijke maatschappij! Heel Stockholm is oorlogsgebied inmiddels! Politie durft nergens meer te komen! In 70% van Zweden geldt inmiddels de Sharia!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze laten vluchtelingen binnen!
Dit is ook een goed punt inderdaad, vervuiling van de discussie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is helaas een vrij rake typering...
Er komen zoveel overduidelijke nepbrrichten voorbij en zeker de helft van de topics dient er enkel toe om te kunnen kankeren over buitenlanders.
Door dit soort onzin neemt niemand het nog serieus. Terwijl er zeker problemen zijn die het waard zijn om over te praten.
Als het zo door blijft gaan gaat het wel de afgrond in ja. Of moet er eerst letterlijk een bom vallen voordat er iets gedaan moet worden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Feit is dat een land wat duizenden jaren al heeft bestaan, niet de afgrond in gaat door een paar immigranten.
FOK!ers zijn over het algemeen de ultieme dramaqueens en voorspellen bij elke scheet het einde van de wereld of een bepaald land. Ze hopen altijd op een bepaald 'BAM' moment waarop er een revolutie oid ontstaan. Een soort doem-wensdenken.Feit is dat zulke momenten zeldzaam zijn en bepaalde scenario's langzaam komen en weer langzaam verdwijnen.
Voor Polen is er anders een heel meldpunt uit de grond gestampt door onze grote blonde vriend. Die moeten we dus ook niet hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef trippleh het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot probleem. En sowieso, waarom gaan moslim immigranten helemaal naar zweden, heel andere cultuur, klimaat etc, gewoon gelukszoekers. Ze kunnen beter poolse migranten gebruiken die werken tenminste en terroriseren niet de straten.
Ik ontken het dan ook niet. Ik zeg alleen dat de discussie hier een soort parodie begint te worden. De afgelopen 3 jaar zijn er misschien wel meer dan 1000 topics geopend over immigranten, en telkens lijkt het niveau een tikje lager te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef trippleh het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan gaat het wel de afgrond in ja. Of moet er eerst letterlijk een bom vallen voordat er iets gedaan moet worden?
Met zulke gedachtengangen komen we er wel.. Wegkijken en doen alsof moslim immigranten geen probleem veroorzaken op grote schaal. Net als in Brussel, allemaal incidentjes toch? En die broeinesten hier in marokkaanse probleemwijken ook maar laten gaan? Valt allemaal mee toch, gewoon wat extra zakgeld geven, een kopje thee met ze drinken en gratis sportabonnementen geven, dan komt het allemaal goed. Er zijn gewoon problemen, als je dat ontkent maak je jezelf echt belachelijk.
Het is gewoon een groot probleem. En sowieso, waarom gaan moslim immigranten helemaal naar zweden, heel andere cultuur, klimaat etc, gewoon gelukszoekers. Ze kunnen beter poolse migranten gebruiken die werken tenminste en terroriseren niet de straten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |