In ieder land zijn er zedendelicten en zijn er terroristische organisaties. Hoewel dat allemaal niet tof is, is 'hard op weg naar de afgrond' wellicht een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat het ook is, dat land is hard op weg naar de afgrond.
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:31 schreef zeer het volgende:
[..]
In ieder land zijn er zedendelicten en zijn er terroristische organisaties. Hoewel dat allemaal niet tof is, is 'hard op weg naar de afgrond' wellicht een tikkeltje overdreven.
Zweden is al ten onder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Feit is dat een land wat duizenden jaren al heeft bestaan, niet de afgrond in gaat door een paar immigranten.
FOK!ers zijn over het algemeen de ultieme dramaqueens en voorspellen bij elke scheet het einde van de wereld of een bepaald land. Ze hopen altijd op een bepaald 'BAM' moment waarop er een revolutie oid ontstaan. Een soort doem-wensdenken.Feit is dat zulke momenten zeldzaam zijn en bepaalde scenario's langzaam komen en weer langzaam verdwijnen.
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.quote:
wow ben jij zweden of zo ;squote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.
Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.
Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardlywat een ontiegelijke dramaqueens hier.
Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.
Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:
Reactie A: "Laat me raden"
Reactie B "De grenzen sluiten!!1einz"
Reactie C "blah blah"
En over een uurtje of 6 weer precies hetzelfde.
Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
Bovendien is zeker 3/4 van dit soort nieuws overduidelijk nep. Dan staat er een compleet achterlijk verhaal, wat wereldnieuws zou zijn als ook maar de helft waar gebeurd is, gevonden op één of andere gare nieuwswebsite (hln.be bijvoorbeeld) en dan gaat weer iedereen los opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.
Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.
Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardlywat een ontiegelijke dramaqueens hier.
Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.
Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:
Reactie C "blah blah"
Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
ja klopt, dat maakt de discussie ook makkelijker als je pro vluchtelingenstroom bent en het zorgt ervoor dat inhoudelijk weerwoord niet nodig isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:52 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Bovendien is zeker 3/4 van dit soort nieuws overduidelijk nep. Dan staat er een compleet achterlijk verhaal, wat wereldnieuws zou zijn als ook maar de helft waar gebeurd is, gevonden op één of andere gare nieuwswebsite (hln.be bijvoorbeeld) en dan gaat weer iedereen los op
"de vluchtelingen".
Ben jij Nederland?quote:
Dit is helaas een vrij rake typering...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben jij Nederland?
Ik erger me niet zozeer aan de berichtgeving want ik snap ook wel dat er problemen zijn. Ik erger me aan dit soort topics.
Fok! is een soort parodie op zichzelf aan het worden. Een beetje zoals "They took ur jubs"' in South Park. Het is bijna niet meer mogelijk het nieuwsgedeelte hier serieus te nemen. Dat was ooit anders.
Welnee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fok! is een soort parodie op zichzelf aan het worden. Een beetje zoals "They took ur jubs"' in South Park. Het is bijna niet meer mogelijk het nieuwsgedeelte hier serieus te nemen. Dat was ooit anders.
Niet meer te redden zelfs? Kan je dat ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zweden heeft het aan zichzelf te danken, dat land is allang niet meer te redden.
Ze laten vluchtelingen binnen!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet meer te redden zelfs? Kan je dat ook onderbouwen?
Je hoeft alleen maar naar de bronnen te kijken om te weten dat het enkel bedacht is om te stoken tegen buitenlanders. Toch trappen hele legioenen er steeds weer in en wordt men steeds ongeruster.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik erger me niet zozeer aan de berichtgeving want ik snap ook wel dat er problemen zijn. Ik erger me aan dit soort topics.
Vrouwelijke maatschappij! Heel Stockholm is oorlogsgebied inmiddels! Politie durft nergens meer te komen! In 70% van Zweden geldt inmiddels de Sharia!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze laten vluchtelingen binnen!
Dit is ook een goed punt inderdaad, vervuiling van de discussie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is helaas een vrij rake typering...
Er komen zoveel overduidelijke nepbrrichten voorbij en zeker de helft van de topics dient er enkel toe om te kunnen kankeren over buitenlanders.
Door dit soort onzin neemt niemand het nog serieus. Terwijl er zeker problemen zijn die het waard zijn om over te praten.
Als het zo door blijft gaan gaat het wel de afgrond in ja. Of moet er eerst letterlijk een bom vallen voordat er iets gedaan moet worden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Feit is dat een land wat duizenden jaren al heeft bestaan, niet de afgrond in gaat door een paar immigranten.
FOK!ers zijn over het algemeen de ultieme dramaqueens en voorspellen bij elke scheet het einde van de wereld of een bepaald land. Ze hopen altijd op een bepaald 'BAM' moment waarop er een revolutie oid ontstaan. Een soort doem-wensdenken.Feit is dat zulke momenten zeldzaam zijn en bepaalde scenario's langzaam komen en weer langzaam verdwijnen.
Voor Polen is er anders een heel meldpunt uit de grond gestampt door onze grote blonde vriend. Die moeten we dus ook niet hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef trippleh het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot probleem. En sowieso, waarom gaan moslim immigranten helemaal naar zweden, heel andere cultuur, klimaat etc, gewoon gelukszoekers. Ze kunnen beter poolse migranten gebruiken die werken tenminste en terroriseren niet de straten.
Ik ontken het dan ook niet. Ik zeg alleen dat de discussie hier een soort parodie begint te worden. De afgelopen 3 jaar zijn er misschien wel meer dan 1000 topics geopend over immigranten, en telkens lijkt het niveau een tikje lager te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef trippleh het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan gaat het wel de afgrond in ja. Of moet er eerst letterlijk een bom vallen voordat er iets gedaan moet worden?
Met zulke gedachtengangen komen we er wel.. Wegkijken en doen alsof moslim immigranten geen probleem veroorzaken op grote schaal. Net als in Brussel, allemaal incidentjes toch? En die broeinesten hier in marokkaanse probleemwijken ook maar laten gaan? Valt allemaal mee toch, gewoon wat extra zakgeld geven, een kopje thee met ze drinken en gratis sportabonnementen geven, dan komt het allemaal goed. Er zijn gewoon problemen, als je dat ontkent maak je jezelf echt belachelijk.
Het is gewoon een groot probleem. En sowieso, waarom gaan moslim immigranten helemaal naar zweden, heel andere cultuur, klimaat etc, gewoon gelukszoekers. Ze kunnen beter poolse migranten gebruiken die werken tenminste en terroriseren niet de straten.
Moslims kunnen vaak onderling al niet goed met elkaar door 1 deur. Het aantal moslims op (hoge) maatschappelijke en bestuurlijke functies is ook nog steeds minimaal. Zelfs op lokaal niveau en bij verenigingen zie je ze nauwelijks in verantwoordelijke functies. Zolang dat zo blijft zou ik me nog maar niet al teveel zorgen maken over 'sharia wetgeving' en dat soort zaken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef trippleh het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan gaat het wel de afgrond in ja. Of moet er eerst letterlijk een bom vallen voordat er iets gedaan moet worden?
Met zulke gedachtengangen komen we er wel.. Wegkijken en doen alsof moslim immigranten geen probleem veroorzaken op grote schaal. Net als in Brussel, allemaal incidentjes toch? En die broeinesten hier in marokkaanse probleemwijken ook maar laten gaan? Valt allemaal mee toch, gewoon wat extra zakgeld geven, een kopje thee met ze drinken en gratis sportabonnementen geven, dan komt het allemaal goed. Er zijn gewoon problemen, als je dat ontkent maak je jezelf echt belachelijk.
Maar jij maakt je toch net zo schuldig aan die parodie...Kijk naar je eerste post:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ontken het dan ook niet. Ik zeg alleen dat de discussie hier een soort parodie begint te worden. De afgelopen 3 jaar zijn er misschien wel meer dan 1000 topics geopend over immigranten, en telkens lijkt het niveau een tikje lager te worden.
Iedereen zit vast in hun hokje nu. Iedereen komt telkens met dezelfde argumenten en er lijken nog maar 2 groepen mensen te bestaan. Volgens mij staat niemand meer open voor een goede genuanceerde discussie.
Daar zit echt alles in wat je nu bekritiseert.quote:FOK!ers hopen dat het de afgrond is, zodat ze kunnen zeggen 'Zie je wel'. Dit is wat er van komt. "En nu alle grenzen sluiten!"
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja klopt, dat maakt de discussie ook makkelijker als je pro vluchtelingenstroom bent en het zorgt ervoor dat inhoudelijk weerwoord niet nodig is
Niet weten dat Zweden finaal op z'n islamitisch verdorven is door de zelfhaat politiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:31 schreef zeer het volgende:
[..]
In ieder land zijn er zedendelicten en zijn er terroristische organisaties. Hoewel dat allemaal niet tof is, is 'hard op weg naar de afgrond' wellicht een tikkeltje overdreven.
Zelfs dat is niet meer het geval. Het is een Nederlands bedrijf. Einde komt nabij voor Zweden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:57 schreef Heilwasser het volgende:
IKEA is ook al vrij matig. En dat is dan hét bedrijf van Zweden.
Verschil is wel dat wij NL'ers dit zien als pedo's, viezeriken en laffe dwazen. moslims vinden het heel normaal om met een 8 jarig meisje te trouwen.... Die berichten komen hier in het nieuws omdat het absoluut niet normaal is, maar uit de moslim landen hoor je dit soort gesmeerpijperij niet, omdat het de normaalste zaak van de wereld is je op te dringen aan minderjarige en hun leven te verneuken met 'uithuwelijken'.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:15 schreef Wespensteek het volgende:
Ondertussen in Nederland:
http://www.nu.nl/salland/(...)ht-met-kinderen.html
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sbruik-meisjes.dhtml
http://www.destentor.nl/r(...)or-ontucht-1.5712034
http://www.dvhn.nl/gronin(...)nderen-21130333.html
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)cht-met-meisje.dhtml
http://nos.nl/artikel/208(...)t-hockeytrainer.html
http://www.dvhn.nl/drenth(...)houder-21127250.html
Vreemd dan dat er zoveel gevallen zijn, blijkbaar zijn Nederlanders het niet eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Verschil is wel dat wij NL'ers dit zien als pedo's, viezeriken en laffe dwazen.
Euh, wel. Het komt juist in het nieuws omdat het als absoluut absurd beschouwd wordt om kinderen te misbruiken. In tegenstelling tot in de islam waar het normaal is te trouwen met minderjarigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd dan dat er zoveel gevallen zijn, blijkbaar zijn Nederlanders het niet eens.
Blijft vreemd dat er zoveel gevallen zijn, blijkbaar zijn niet alle Nederlanders het met je eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euh, wel. Het komt juist in het nieuws omdat het als absoluut absurd beschouwd wordt om kinderen te misbruiken. In tegenstelling tot in de islam waar het normaal is te trouwen met minderjarigen.
Dat jij dat niet ziet of wil zien, prima. Ligt meer aan jou bevooroordeelde houding richting de Westerse wereld.
Kan je jezelf wel herhalen. Maar zoek eens op hoe 'normale' mensen tegen het clubje als martijn staan. Dan leer je wel dat het als gore gasten worden gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat er zoveel gevallen zijn, blijkbaar zijn niet alle Nederlanders het met je eens.
Ik reageer op het deel dat ik relevant vind. Wat andere landen doen staat volgens mij los van de problemen hier. Verder kun je herhalen dat men het heel erg vindt en verwerpelijk maar dan blijft het probleem dat veel Nederlanders het desondanks wel doen, blijkbaar zijn een behoorlijk aantal het niet met je eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan je jezelf wel herhalen. Maar zoek eens op hoe 'normale' mensen tegen het clubje als martijn staan. Dan leer je wel dat het als gore gasten worden gezien.
In tegenstelling tot de moslim die zijn lul steekt in een uitgehuwelijkt 8-jarig meisje. Denk daar maar eens over na. En vooral waarom dat niet in het nieuws komt.
Waarom quote je me eigenlijk selectief en reageer je niet op mijn hele post? Is het lastig dat spiegeltje wat ik je voor zet?
Wat voor afkomst denk jij dat de daders (MEESTAL) hebben? En wat moet er aan gedaan worden? Meer subsidie naar die gasten? Ik kan jouw gedachten lezen he.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Reactie C "blah blah"
Maar wat gaan jullie zeggen om kindhuwelijken goed te praten? Immers daar kunnen jullie niet zeggen; maar Nederlanders doen het ook. Toch? Iets met respect voor cultuur ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och, bij een topic "ondertussen in Zweden" dacht ik dat het wel gepast was om wat Nederlands nieuws te plaatsen. Dat er daarna reacties komen over moslims is niet mijn schuld maar dat past inderdaad bij "hullie doen het ook".
Wie zijn "jullie"?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:04 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie zeggen om kindhuwelijken goed te praten? Immers daar kunnen jullie niet zeggen; maar Nederlanders doen het ook. Toch? Iets met respect voor cultuur ofzo?
Wie heeft daar behoefte aan dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:04 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie zeggen om kindhuwelijken goed te praten?
ik, want ik moet weer gerustgesteld worden dat alles wel goed zit.quote:
Overigens deden Nederlanders het vroeger ook. Het schijnt iets te maken te hebben met de bescherming van kinderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:04 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie zeggen om kindhuwelijken goed te praten? Immers daar kunnen jullie niet zeggen; maar Nederlanders doen het ook. Toch? Iets met respect voor cultuur ofzo?
Kijk, zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Overigens deden Nederlanders het vroeger ook. Het schijnt iets te maken te hebben met de bescherming van kinderen.
https://www.plannederland.nl/actueel/weblog/kindhuwelijken
Het is vrij tragisch dat het nu nog steeds voorkomt.
Dat is niet goedpraten hoor een daad van meneer A wordt niet minder erg als meneer B het ook doet. Dat het vaak wel als goedpraten wordt uitgelegd komt doordat die mensen het dan willen focussen op een bepaalde groep daders en dan is wijzen op andere daders onwenselijk in hun ogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar jij zegt toch ook dingen als: maar Nederlanders doen het ook. Toch?
Weet je wat me echt vet lijkt? Als je ook eens het tegenovergestelde zou doen. Dat ik bijvoorbeeld in het topic over die Utrechtse serieverkrachter iets post als: die vieze Nederlanders ook allemaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is niet goedpraten hoor een daad van meneer A wordt niet minder erg als meneer B het ook doet. Dat het vaak wel als goedpraten wordt uitgelegd komt doordat die mensen het dan willen focussen op een bepaalde groep daders en dan is wijzen op andere daders onwenselijk in hun ogen.
Jij hebt wel een fixatie op de afkomst van mensen hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Weet je wat me echt vet lijkt? Als je ook eens het tegenovergestelde zou doen. Dat ik bijvoorbeeld in het topic over die Utrechtse serieverkrachter iets post als: die vieze Nederlanders ook allemaal.
En dat jij met een post komt als: ja maar allochtonen doen dit ook hoor ( met natuurlijk de juiste linkjes).
Zullen we dit doen?
Valt wel mee hoor. Kan ik niks aan doen, zijn mijn hersenen, Als ik berichten lees over aanrandingen en andere delicten tegen voornamelijk vrouwen dan zeggen mijn hersenen: heee alweer een lichtgetinte.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij hebt wel een fixatie op de afkomst van mensen hoe komt dat zo?
Selectief omdat ik gelijk heb en jij je daar niet onder uit kunt lullen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik reageer op het deel dat ik relevant vind.
Huh? Hier? We hebben het hier in een topic over Zweden en jij komt met nieuwsberichten van viespeuken uit NL. Puur uit selectiviteit omdat je een tyfushekel hebt aan alles wat Westers is. 'Jamaaaaar zij doen het ook' gehalte over 9000. Hoezo offtopic? Jij betrekt hier alles naar NL toe en denkt dat het als normaal beschouwd wordt, maar daar maak je een grote denkfout in je doorgeschoten selectiviteit.quote:Wat andere landen doen staat volgens mij los van de problemen hier.
Iedere viespeuk die met zijn vingers aan minderjarigen zit, is er 1 te veel. Maar denk absoluut niet dat het hier geaccepteerd wordt. In tegenstelling tot wat moslims vinden.quote:Verder kun je herhalen dat men het heel erg vindt en verwerpelijk maar dan blijft het probleem dat veel Nederlanders het desondanks wel doen, blijkbaar zijn een behoorlijk aantal het niet met je eens.
Dan is het maar goed dat ik je af en toe eens wijs op de onjuistheid daarvan al heeft dat blijkbaar vrij weinig nut.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Kan ik niks aan doen, zijn mijn hersenen, Als ik berichten lees over aanrandingen en andere delicten tegen voornamelijk vrouwen dan zeggen mijn hersenen: heee alweer een lichtgetinte.
Maar zullen we die actie uitvoeren? Dat zou echt vet zijn.
Kom plaats eens een opmerking van de andere kant. Ik heb een opmerking gemaakt over vieze Nederlanders.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik je af en toe eens wijs op de onjuistheid daarvan al heeft dat blijkbaar vrij weinig nut.
Als je nu eens begint met lezen wat ik schrijf en niet zelf gaat bedenken wat ik zou denken dan bestaat de kans dat er een normale discussie mogelijk is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Selectief omdat ik gelijk heb en jij je daar niet onder uit kunt lullen.
[..]
Huh? Hier? We hebben het hier in een topic over Zweden en jij komt met nieuwsberichten van viespeuken uit NL. Puur uit selectiviteit omdat je een tyfushekel hebt aan alles wat Westers is. 'Jamaaaaar zij doen het ook' gehalte over 9000. Hoezo offtopic? Jij betrekt hier alles naar NL toe en denkt dat het als normaal beschouwd wordt, maar daar maak je een grote denkfout in je doorgeschoten selectiviteit.
[..]
Iedere viespeuk die met zijn vingers aan minderjarigen zit, is er 1 te veel. Maar denk absoluut niet dat het hier geaccepteerd wordt. In tegenstelling tot wat moslims vinden.
In jou ogen waarschijnlijk omdat je ernstig bevooroordeeld bent en denkt dat het hier als normaal beschouwd wordt.
Jij wil je niet focussen op moslims en kinderhuwelijken. Daar tegenover kom je wel 'NL'ers deden het vroegah ook'. 1 verschil, NL'ers misschien vroeger, moslims nog steeds in het nu. Realiseer je dat even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is niet goedpraten hoor een daad van meneer A wordt niet minder erg als meneer B het ook doet. Dat het vaak wel als goedpraten wordt uitgelegd komt doordat die mensen het dan willen focussen op een bepaalde groep daders en dan is wijzen op andere daders onwenselijk in hun ogen.
In plaats dat je je nu eens realiseert wat voor een enorme hypocriet je bent, dan valt er misschien nog eens een fatsoenlijke discussie op te zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met lezen wat ik schrijf en niet zelf gaat bedenken wat ik zou denken dan bestaat de kans dat er een normale discussie mogelijk is.
Verder heb ik inderdaad bij een topic "ondertussen in zweden" gereageerd met "ondertussen in Nederland". Als in de OP een conclusie wordt getrokken dat het land naar de afgrond gaat ben ik benieuwd wat het nieuws uit Nederland dan betekent.
Een kennis van een oom van een vriendin van een collega is laatst in Stockholm gewond geraakt toen er weer eens een ter dood veroordeelde homo van een flat werd gegooid. Je moet goed uitkijken (en omhoog kijken!) tegenwoordig in Zweden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vrouwelijke maatschappij! Heel Stockholm is oorlogsgebied inmiddels! Politie durft nergens meer te komen! In 70% van Zweden geldt inmiddels de Sharia!
Ik begrijp ook niet wat kindhuwelijken met dit topic te maken hebben en ben er al genoeg op in gegaan. Verder blijkt uit wat ik schreef al dat ik me realiseer dat het elders nog veel voorkomt, ook onder niet moslims (oei dat mag ik natuurlijk niet zeggen).quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij wil je niet focussen op moslims en kinderhuwelijken. Daar tegenover kom je wel 'NL'ers deden het vroegah ook'. 1 verschil, NL'ers misschien vroeger, moslims nog steeds in het nu. Realiseer je dat even.
[..]
In plaats dat je je nu eens realiseert wat voor een enorme hypocriet je bent, dan valt er misschien nog eens een fatsoenlijke discussie op te zetten.
Met je 'jamaar zij doen het ook'. Als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 terug.
Ik begrijp al niet wat jij kwam doen met wat NL'se nieuwsberichten in een topic over Zweden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat kindhuwelijken met dit topic te maken hebben en ben er al genoeg op in gegaan.
Ja, waar dan? Jij neemt het stukje iedere keer niet mee en wijst mij continu op viezeriken uit NL ipv Zweden en komt met gedateerde rommel.quote:Verder blijkt uit wat ik schreef al dat ik me realiseer dat het elders nog veel voorkomt,
Inderdaad. Omdat die het patent er op hebben in de wereld op dit moment.quote:ook onder niet moslims (oei dat mag ik natuurlijk niet zeggen).
Ook in Nederland http://www.trouw.nl/tr/nl(...)r-in-Nederland.dhtmlquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:15 schreef Wespensteek het volgende:
Ondertussen in Nederland:
http://www.nu.nl/salland/(...)ht-met-kinderen.html
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sbruik-meisjes.dhtml
http://www.destentor.nl/r(...)or-ontucht-1.5712034
http://www.dvhn.nl/gronin(...)nderen-21130333.html
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)cht-met-meisje.dhtml
http://nos.nl/artikel/208(...)t-hockeytrainer.html
http://www.dvhn.nl/drenth(...)houder-21127250.html
Dat is toch niet vreemd, ik vind het een logisch gevolg van het feit dat het elders veel voorkomt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ook in Nederland http://www.trouw.nl/tr/nl(...)r-in-Nederland.dhtml
Vreemd dat het zoveel gevallen zijn
Dat zullen mensen uit andere landen zijn. Natuurlijk niet alleen moslim landen dat zou het probleem bagatelliseren tot een te beperkt deel van de wereld:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu de hamvraag. Zijn dat ook Westerse meisjes die moeten trouwen, of is dat import uit moslimlanden?
Ik denk dat ik het antwoord al weet.
Je komt met 7 berichtjes over Nederlanders en noemt dat veel, hoe noem je dit dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:48 schreef Wespensteek het volgende:
Dat is toch niet vreemd, ik vind het een logisch gevolg van het feit dat het elders veel voorkomt.
Nee, het veel was een reactie op een andere tekst. Veel sloeg op het aantal ontuchtzaken met minderjarigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je komt met 7 berichtjes over Nederlanders en noemt dat veel, hoe noem je dit dan?
De bronnen worden echt treuriger en treurigerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen on topic; even een verslagje ''een maandje in Zweden''.
yeah rightquote:Some 30 Muslim men thought that the woman was in violation of Islamic sharia law, by being in Sweden unaccompanied by a man. They thought that she should therefore be raped and her teenage son killed.
lol.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
De bronnen worden echt treuriger en treuriger
[..]
yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some 30 Muslim men thought that the woman was in violation of Islamic sharia law, by being in Sweden unaccompanied by a man. They thought that she should therefore be raped and her teenage son killed.
Natuurlijk complete nonsens. Moslims doen zoiets niet. Ook echt een compleet ongeloofwaardig bericht op zich. Net zoals bijvoorbeeld massa aanrandingen door immigranten gelijktijdig in verschillende europese steden. Dat gelooft toch ook geen hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
lol.
Ik wilde nog toevoegen; verwachte reactie = ''gatestoneinstitute''
Maar dat vond ik dan weer een beetje flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some 30 Muslim men thought that the woman was in violation of Islamic sharia law, by being in Sweden unaccompanied by a man. They thought that she should therefore be raped and her teenage son killed.
Natuurlijk complete nonsens. Moslims doen zoiets niet. Ook echt een compleet ongeloofwaardig bericht op zich. Net zoals bijvoorbeeld massa aanrandingen door immigranten gelijktijdig in verschillende europese steden. Dat gelooft toch ook geen hond?Mooi voorbeeld, gezien de media-aandacht voor die zaak buiten gekke websitejes om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is of dat er geen problemen zijn, ik zeg alleen dat 3/4 van het hier geposte nieuws uit zeer discutabele bronnen komt én dat als ook maar een fractie van dat nieuws waar is er veel meer bronnen moeten zijn, vooral ook vanuit goede, betrouwbare en gevestigde nieuwssites.
De Telegraaf bijvoorbeeld smult van zulke berichten, sterker; die leven van zulk soort berichtgeving en daar staat vrijwel nooit dit soort achterlijk nieuws op.
Daarnaast is jouw reactie op mijn reactie bijzonder vreemd; als jij mijn reactie al verwacht had, wellicht zit er dan misschien wel een ietsje pietsje van waarheid achter het wantrouwen in de bronnen die je aanhaald.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef JoPiDo het volgende:
Some 30 Muslim men thought that the woman was in violation of Islamic sharia law, by being in Sweden unaccompanied by a man. They thought that she should therefore be raped and her teenage son killed.
Ik probeer alleen het topic een beetje weer de richting in te sturen waar het hier over behoort te gaan, namelijk; de problemen in Zweden. En niet het makkelijke en voorspelbare onderlinge gezwetst tussen de fokkers hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, gezien de media-aandacht voor die zaak buiten gekke websitejes om.
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is of dat er geen problemen zijn, ik zeg alleen dat 3/4 van het hier geposte nieuws uit zeer discutabele bronnen komt én dat als ook maar een fractie van dat nieuws waar is er veel meer bronnen moeten zijn, vooral ook vanuit goede, betrouwbare en gevestigde nieuwssites.
De Telegraaf bijvoorbeeld smult van zulke berichten, sterker; die leven van zulk soort berichtgeving en daar staat vrijwel nooit dit soort achterlijk nieuws op.
Daarnaast is jouw reactie op mijn reactie bijzonder vreemd; als jij mijn reactie al verwacht had, wellicht zit er dan misschien wel een ietsje pietsje van waarheid achter het wantrouwen in de bronnen die je aanhaald.
Tegenwoordig lopen journalisten een extra lijst af waar ze dingen moeten afchecken of ze Wilders niet in de kaart spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:08 schreef slashdotter3 het volgende:
#ExtreemRechtsInDeKaartSpeelTopic
Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft die terrorisme-verdachte iets te maken met Grijze Wolven en Koerden. Die strijd zal in dit land ook wel een keer losbarsten door de acties van onze grote vriend Erdogan.
Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
En in Zweden is dat nog eens 10 keer erger met een "Groenlinks"-regering en een grotendeels "Groenlinks"-bevolking.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig lopen journalisten een extra lijst af waar ze dingen moeten afchecken of ze Wilders niet in de kaart spelen.
Want dat moeten de journalisten niet willen met z'n allen, want dan verliezen ze o.a. de betaalde snoepreisjes van de EU
Dat zal wel weer een ander "incident" zijn. Ik had het over een linkje in mijn OP. Die is opgepakt voordat hij wat kon doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
Daar hebben ze het ook over in dat forum.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
Altijd als ik dit soort reacties lees denk ik. Kijk daar heb je weer zo'n sloeber die afgeeft op anderen omdat ze zelf het afvoerputje van de maatschappij niet uitkomen. Kan er niets aan doen, is een soort automatisme.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Kan ik niks aan doen, zijn mijn hersenen, Als ik berichten lees over aanrandingen en andere delicten tegen voornamelijk vrouwen dan zeggen mijn hersenen: heee alweer een lichtgetinte.
Maar zullen we die actie uitvoeren? Dat zou echt vet zijn.
Het is jammer dat bij bepaalde mensen, als het over gevoelige onderwerpen gaat zoals criminaliteit onder allochtonen, krampachtig dichtslaan. Ze zijn dan voor geen enkel argument vatbaar en gaan krampachtig mensen aanvallen, en dat is jammer want zolang men in een dergelijke staat blijft komt er nooit een oplossing.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:39 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit soort reacties lees denk ik. Kijk daar heb je weer zo'n sloeber die afgeeft op anderen omdat ze zelf het afvoerputje van de maatschappij niet uitkomen. Kan er niets aan doen, is een soort automatisme.
Dit gebeurt hier ook. Een bekering is heel lastig niet-aannemelijk te maken. Hordes Iranezen en Afrikanen krijgen hier permanent asiel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 05:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mohammed krijgt geen asiel in Zweden. Mohammed verkracht een 14-jarige en krijgt 2,5 jaar gevangenisstraf. In de gevangenis bekeert hij zich tot het christendom en vraagt weer asiel aan. Krijgt nu permanent asiel omdat hij als christen gevaar loopt in zijn thuisland terwijl hij de simpelste vragen over het christendom niet kan beantwoorden.
Rip Zweden.
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Reactie C "blah blah"
niks aan de hand? straks onploft zweden ter plekke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.
De Zweedse politiecommissaris in Stockholm, Lars Alvarsjö, heeft in een opiniestuk in Svenska Dgabladet gewaarschuwd voor het instorten van de Zweedse rechtstaat door de aanhoudende druk van vluchtelingen en terreurdreiging.
“In veel Zweedse voorsteden de criminele bendes inmiddels de spelregels bepalen. Op deze plekken is het voor agenten inmiddels normaal om te worden bekogeld met stenen of molotovcocktails, te worden bedreigd of met andere vormen van geweld te worden geconfronteerd. Er is onlangs een handgranaat gegooid naar een politiewagen, brandweerlieden en ambulancemedewerkers die hun werk willen doen worden bedreigd en er vinden regelmatig vuurgevechten plaats tussen criminele bendes”.
“Het gaat om criminelen die een levenslange criminele carrière hebben en om buitenlandse criminelen die naar Zweden reizen om hier hun misdaden te plegen. Deze groepen lijken inmiddels immuun voor straf. Het OM kan de enorme hoeveelheid werk die deze criminelen oplevert niet meer aan. Inplaats van het oppakken en vastzetten van criminelen worden er steeds meer criminelen voorwaardelijk vrijgelaten of krijgen een belachelijk lage boete. Alleen in uitzonderlijke gevallen krijgen ze een gevangenisstraf terwijl de dader dan ook nog eens na tweederde van zijn straf te hebben uitgezeten vrij komt.''
Niks aan de hand joh. Groetjes dramaqueen.
Zolang er niet massaal extreme dingen gebeuren, schijnen we niet te mogen piepen. Zelfs als het allemaal meer en meer uit de klauwen loopt; zolang het maar in het buitenland is en je in je eigen woonplaats er niet direct dagelijks overlast van ondervindt, heb je totaal geen recht om te klagen. En pas als het echt zo ver is en dat je in je eigen woonplaats niet meer veilig bent: "Ja maar zij zijn nu in de meerderheid he! Wat verwacht je anders? We moeten ons gewoon aanpassen, dat is democratie!"quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt he, hoe lang gaan die policor types nog door met schreeuwen dat er niks aan de hand is? Naïeve kutten, begin eens na te denken.
In 77 landen is homoseksualiteit strafbaar. (http://www.volkskrant.nl/(...)strafbaar~a3604494/)quote:Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit gebeurt hier ook. Een bekering is heel lastig niet-aannemelijk te maken. Hordes Iranezen en Afrikanen krijgen hier permanent asiel.
Dat en LHBT gevallen zijn de grootste loopholes in het systeem.
Wat is die niet-westerse import toch een zegen voor een land. Elk land in Europa ondervindt dezelfde prachtige culturele verrijking.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.
De Zweedse politiecommissaris in Stockholm, Lars Alvarsjö, heeft in een opiniestuk in Svenska Dgabladet gewaarschuwd voor het instorten van de Zweedse rechtstaat door de aanhoudende druk van vluchtelingen en terreurdreiging.
“In veel Zweedse voorsteden de criminele bendes inmiddels de spelregels bepalen. Op deze plekken is het voor agenten inmiddels normaal om te worden bekogeld met stenen of molotovcocktails, te worden bedreigd of met andere vormen van geweld te worden geconfronteerd. Er is onlangs een handgranaat gegooid naar een politiewagen, brandweerlieden en ambulancemedewerkers die hun werk willen doen worden bedreigd en er vinden regelmatig vuurgevechten plaats tussen criminele bendes”.
“Het gaat om criminelen die een levenslange criminele carrière hebben en om buitenlandse criminelen die naar Zweden reizen om hier hun misdaden te plegen. Deze groepen lijken inmiddels immuun voor straf. Het OM kan de enorme hoeveelheid werk die deze criminelen oplevert niet meer aan. Inplaats van het oppakken en vastzetten van criminelen worden er steeds meer criminelen voorwaardelijk vrijgelaten of krijgen een belachelijk lage boete. Alleen in uitzonderlijke gevallen krijgen ze een gevangenisstraf terwijl de dader dan ook nog eens na tweederde van zijn straf te hebben uitgezeten vrij komt.''
Niks aan de hand joh. Groetjes dramaqueen.
ja maar wat valt er aan te passen? ik bedoel ik vind dit eng worden straks vliegt heel zweden nog de lucht in ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er niet massaal extreme dingen gebeuren, schijnen we niet te mogen piepen. Zelfs als het allemaal meer en meer uit de klauwen loopt; zolang het maar in het buitenland is en je in je eigen woonplaats er niet direct dagelijks overlast van ondervindt, heb je totaal geen recht om te klagen. En pas als het echt zo ver is en dat je in je eigen woonplaats niet meer veilig bent: "Ja maar zij zijn nu in de meerderheid he! Wat verwacht je anders? We moeten ons gewoon aanpassen, dat is democratie!"
Als een site je irriteert, kun je altijd een andere site bezoeken. Er zijn maar weinig mensen die een mapje hebben bij favorieten "sites die het bloed onder mijn nagels vandaan halen"quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Immigrant boy kicked out of Swedish football team.
http://www.thelocal.se/20(...)wedish-football-team
Wat een ziek land is dat ook hè. Ik heb al tientallen "incidentjes" voorbij zien komen op deze Zweedse site en nooit wordt de etniciteit van de dader vermeld maar als het om een ongetwijfeld autochtone voetbalclub gaat die een immigrant eruit zet dan krijg je dat gelijk in hoofdletters te zien.
Ik wil weten wat er in Zweden gebeurt en aangezien het nog makkelijker is om objectief nieuws in Noord-Koreaanse kranten te lezen dan in Zweedse kranten moet ik het hier maar mee doen (en wat sites die onder de radar van de Zweedse gedachte-politie blijven).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een site je irriteert, kun je altijd een andere site bezoeken. Er zijn maar weinig mensen die een mapje hebben bij favorieten "sites die het bloed onder mijn nagels vandaan halen"
Wellicht kan het je dagelijkse humeur wat bevorderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |