Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft die terrorisme-verdachte iets te maken met Grijze Wolven en Koerden. Die strijd zal in dit land ook wel een keer losbarsten door de acties van onze grote vriend Erdogan.
Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
En in Zweden is dat nog eens 10 keer erger met een "Groenlinks"-regering en een grotendeels "Groenlinks"-bevolking.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig lopen journalisten een extra lijst af waar ze dingen moeten afchecken of ze Wilders niet in de kaart spelen.
Want dat moeten de journalisten niet willen met z'n allen, want dan verliezen ze o.a. de betaalde snoepreisjes van de EU
Dat zal wel weer een ander "incident" zijn. Ik had het over een linkje in mijn OP. Die is opgepakt voordat hij wat kon doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
Daar hebben ze het ook over in dat forum.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik kwam wel eerder op de dag (gisteren) dit tegen:Doel je op dit "incident"?twitter:TerreurMonitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:10:59Man roept "Lang leve #ISIS" en schiet op Koerdische demonstranten in Fittja, #Zweden:https://t.co/veZyPKDF6x https://t.co/YsbcS4JnTQ reageer retweet
Altijd als ik dit soort reacties lees denk ik. Kijk daar heb je weer zo'n sloeber die afgeeft op anderen omdat ze zelf het afvoerputje van de maatschappij niet uitkomen. Kan er niets aan doen, is een soort automatisme.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Kan ik niks aan doen, zijn mijn hersenen, Als ik berichten lees over aanrandingen en andere delicten tegen voornamelijk vrouwen dan zeggen mijn hersenen: heee alweer een lichtgetinte.
Maar zullen we die actie uitvoeren? Dat zou echt vet zijn.
Het is jammer dat bij bepaalde mensen, als het over gevoelige onderwerpen gaat zoals criminaliteit onder allochtonen, krampachtig dichtslaan. Ze zijn dan voor geen enkel argument vatbaar en gaan krampachtig mensen aanvallen, en dat is jammer want zolang men in een dergelijke staat blijft komt er nooit een oplossing.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:39 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit soort reacties lees denk ik. Kijk daar heb je weer zo'n sloeber die afgeeft op anderen omdat ze zelf het afvoerputje van de maatschappij niet uitkomen. Kan er niets aan doen, is een soort automatisme.
Dit gebeurt hier ook. Een bekering is heel lastig niet-aannemelijk te maken. Hordes Iranezen en Afrikanen krijgen hier permanent asiel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 05:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mohammed krijgt geen asiel in Zweden. Mohammed verkracht een 14-jarige en krijgt 2,5 jaar gevangenisstraf. In de gevangenis bekeert hij zich tot het christendom en vraagt weer asiel aan. Krijgt nu permanent asiel omdat hij als christen gevaar loopt in zijn thuisland terwijl hij de simpelste vragen over het christendom niet kan beantwoorden.
Rip Zweden.
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja joh? Hele steden worden kapot gebombardeerd toch? De halve hoofdstad is ontoegankelijk en er worden duizenden mensen per dag gestegnigd.
Het enige wat er veranderd is dat vrouwen misschien begeleid naar huis moeten fietsen omdat ze anders aangerand kunnen worden.
Erg? ja. En daar moet iets aan gedaan worden. Het einde van Zweden? Hardlywat een ontiegelijke dramaqueens hier.
Beetje zeuren, beetje klagen op een forum. En straks als er maatregelen genomen worden in nederland jezelf zeker op de borst kloppen omdat je bijgedragen hebt aan het 'openen van de ogen' oid. Man man man, 99% van de FOK!ers hier doet geen reet behalve topcis openen zodat ze hun onderbuik gevoel telkens kunnen bevestigen aan elkaar.
Dit is ook weer zo'n "ik pleur wat links neer die mijn gevoel bevestigen" topic. Het hele rideltje kan je nu wel opnoemen:
Reactie A: "Laat me raden"
Reactie B "De grenzen sluiten!!1einz"
Reactie C "blah blah"
En over een uurtje of 6 weer precies hetzelfde.
Ik vraag me wel eens af of er nog mensen op dit forum zitten of dat het alleen robots zijn die geenstijl en dergelijke napraten.
niks aan de hand? straks onploft zweden ter plekke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.
De Zweedse politiecommissaris in Stockholm, Lars Alvarsjö, heeft in een opiniestuk in Svenska Dgabladet gewaarschuwd voor het instorten van de Zweedse rechtstaat door de aanhoudende druk van vluchtelingen en terreurdreiging.
“In veel Zweedse voorsteden de criminele bendes inmiddels de spelregels bepalen. Op deze plekken is het voor agenten inmiddels normaal om te worden bekogeld met stenen of molotovcocktails, te worden bedreigd of met andere vormen van geweld te worden geconfronteerd. Er is onlangs een handgranaat gegooid naar een politiewagen, brandweerlieden en ambulancemedewerkers die hun werk willen doen worden bedreigd en er vinden regelmatig vuurgevechten plaats tussen criminele bendes”.
“Het gaat om criminelen die een levenslange criminele carrière hebben en om buitenlandse criminelen die naar Zweden reizen om hier hun misdaden te plegen. Deze groepen lijken inmiddels immuun voor straf. Het OM kan de enorme hoeveelheid werk die deze criminelen oplevert niet meer aan. Inplaats van het oppakken en vastzetten van criminelen worden er steeds meer criminelen voorwaardelijk vrijgelaten of krijgen een belachelijk lage boete. Alleen in uitzonderlijke gevallen krijgen ze een gevangenisstraf terwijl de dader dan ook nog eens na tweederde van zijn straf te hebben uitgezeten vrij komt.''
Niks aan de hand joh. Groetjes dramaqueen.
Zolang er niet massaal extreme dingen gebeuren, schijnen we niet te mogen piepen. Zelfs als het allemaal meer en meer uit de klauwen loopt; zolang het maar in het buitenland is en je in je eigen woonplaats er niet direct dagelijks overlast van ondervindt, heb je totaal geen recht om te klagen. En pas als het echt zo ver is en dat je in je eigen woonplaats niet meer veilig bent: "Ja maar zij zijn nu in de meerderheid he! Wat verwacht je anders? We moeten ons gewoon aanpassen, dat is democratie!"quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt he, hoe lang gaan die policor types nog door met schreeuwen dat er niks aan de hand is? Naïeve kutten, begin eens na te denken.
In 77 landen is homoseksualiteit strafbaar. (http://www.volkskrant.nl/(...)strafbaar~a3604494/)quote:Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit gebeurt hier ook. Een bekering is heel lastig niet-aannemelijk te maken. Hordes Iranezen en Afrikanen krijgen hier permanent asiel.
Dat en LHBT gevallen zijn de grootste loopholes in het systeem.
Wat is die niet-westerse import toch een zegen voor een land. Elk land in Europa ondervindt dezelfde prachtige culturele verrijking.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen in Zweden; -ik pleur hier even een link neer als je het niet erg vind.
De Zweedse politiecommissaris in Stockholm, Lars Alvarsjö, heeft in een opiniestuk in Svenska Dgabladet gewaarschuwd voor het instorten van de Zweedse rechtstaat door de aanhoudende druk van vluchtelingen en terreurdreiging.
“In veel Zweedse voorsteden de criminele bendes inmiddels de spelregels bepalen. Op deze plekken is het voor agenten inmiddels normaal om te worden bekogeld met stenen of molotovcocktails, te worden bedreigd of met andere vormen van geweld te worden geconfronteerd. Er is onlangs een handgranaat gegooid naar een politiewagen, brandweerlieden en ambulancemedewerkers die hun werk willen doen worden bedreigd en er vinden regelmatig vuurgevechten plaats tussen criminele bendes”.
“Het gaat om criminelen die een levenslange criminele carrière hebben en om buitenlandse criminelen die naar Zweden reizen om hier hun misdaden te plegen. Deze groepen lijken inmiddels immuun voor straf. Het OM kan de enorme hoeveelheid werk die deze criminelen oplevert niet meer aan. Inplaats van het oppakken en vastzetten van criminelen worden er steeds meer criminelen voorwaardelijk vrijgelaten of krijgen een belachelijk lage boete. Alleen in uitzonderlijke gevallen krijgen ze een gevangenisstraf terwijl de dader dan ook nog eens na tweederde van zijn straf te hebben uitgezeten vrij komt.''
Niks aan de hand joh. Groetjes dramaqueen.
ja maar wat valt er aan te passen? ik bedoel ik vind dit eng worden straks vliegt heel zweden nog de lucht in ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er niet massaal extreme dingen gebeuren, schijnen we niet te mogen piepen. Zelfs als het allemaal meer en meer uit de klauwen loopt; zolang het maar in het buitenland is en je in je eigen woonplaats er niet direct dagelijks overlast van ondervindt, heb je totaal geen recht om te klagen. En pas als het echt zo ver is en dat je in je eigen woonplaats niet meer veilig bent: "Ja maar zij zijn nu in de meerderheid he! Wat verwacht je anders? We moeten ons gewoon aanpassen, dat is democratie!"
Als een site je irriteert, kun je altijd een andere site bezoeken. Er zijn maar weinig mensen die een mapje hebben bij favorieten "sites die het bloed onder mijn nagels vandaan halen"quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Immigrant boy kicked out of Swedish football team.
http://www.thelocal.se/20(...)wedish-football-team
Wat een ziek land is dat ook hè. Ik heb al tientallen "incidentjes" voorbij zien komen op deze Zweedse site en nooit wordt de etniciteit van de dader vermeld maar als het om een ongetwijfeld autochtone voetbalclub gaat die een immigrant eruit zet dan krijg je dat gelijk in hoofdletters te zien.
Ik wil weten wat er in Zweden gebeurt en aangezien het nog makkelijker is om objectief nieuws in Noord-Koreaanse kranten te lezen dan in Zweedse kranten moet ik het hier maar mee doen (en wat sites die onder de radar van de Zweedse gedachte-politie blijven).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een site je irriteert, kun je altijd een andere site bezoeken. Er zijn maar weinig mensen die een mapje hebben bij favorieten "sites die het bloed onder mijn nagels vandaan halen"
Wellicht kan het je dagelijkse humeur wat bevorderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |