?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:23 schreef john2406 het volgende:
quote:
0s.gif
Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Mag je ook een biddende jood weigeren?
Ja waarom niet ?
En als ik er de rozenkrans draai, mag je dat weigeren, of is dat stil?
Het gaat (blijkbaar) niet zozeer om welke godsdienst, maar om een combinatie van kleding, gedrag en hoeveelheid mensen die beangstigend voor kleine kinderen is geweest. Die meneer heeft netjes gevraagd of ze hun gedrag aan wilden passen en, nadat ze dat geweigerd hebben, eruit gezet. Met teruggaaf van hun entreegeld ook nog...quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:23 schreef john2406 het volgende:
quote:
0s.gif
Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Mag je ook een biddende jood weigeren?
Ja waarom niet ?
En als ik er de rozenkrans draai, mag je dat weigeren, of is dat stil?
Was jij er bij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Het gaat (blijkbaar) niet zozeer om welke godsdienst, maar om een combinatie van kleding, gedrag en hoeveelheid mensen die beangstigend voor kleine kinderen is geweest. Die meneer heeft netjes gevraagd of ze hun gedrag aan wilden passen en, nadat ze dat geweigerd hebben, eruit gezet. Met teruggaaf van hun entreegeld ook nog...
Ik begrijp je vraag niet helemaal, eigenlijk.quote:
Was jij erbij is een moeilijke vraag? Ik vraag het omdat je mss wel aannames doet die niet kloppen. Ik heb al eerder gezegd dat ik het niet weet waarom het zo gelopen is omdat ik er niet bij was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, eigenlijk.
Ik ook niet er staat toch echt blijkbaar al staat het tussen aanhalings tekens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, eigenlijk.
Er staat een filmpje in de link hé?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Was jij erbij is een moeilijke vraag? Ik vraag het omdat je mss wel aannames doet die niet kloppen. Ik heb al eerder gezegd dat ik het niet weet waarom het zo gelopen is omdat ik er niet bij was.
Maar dat is wel een momentopname.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er staat een filmpje in de link hé?
Ik heb het topic nog eens goed doorgelezen en jouw reactie op mijn post was je eerste post in dit topic. Ik heb gewoon de OP en het artikel gelezen. Geen nieuwe info dus. Lezen is echt niet zo moeilijk. Posten in het juiste topic blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Was jij erbij is een moeilijke vraag? Ik vraag het omdat je mss wel aannames doet die niet kloppen. Ik heb al eerder gezegd dat ik het niet weet waarom het zo gelopen is omdat ik er niet bij was.
Klopt, maar ik ga uit van dat de eigenaar van de boerderij ten goeder trouw is. Ten eerste is dat wel zo netjes, ten tweede zie ik geen reden om het tegendeel aan te nemenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat is wel een momentopname.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog eens goed doorgelezen en jouw reactie op mijn post was je eerste post in dit topic. Ik heb gewoon de OP en het artikel gelezen. Geen nieuwe info dus. Lezen is echt niet zo moeilijk. Posten in het juiste topic blijkbaar wel.
Ik zou wel willen weten wat er aan vooraf is gegaan. Ikzelf zit nog met behoorlijk wat vragen iig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga uit van dat de eigenaar van de boerderij ten goeder trouw is. Ten eerste is dat wel zo netjes, ten tweede zie ik geen reden om het tegendeel aan te nemen
Dit idd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef ExTec het volgende:
Sorry, wat hebben joden hiermee te maken?
Ga naar de kinderboerderij en stel ze aan de eigenaar. Hier speculeren levert niets op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel willen weten wat er aan vooraf is gegaan. Ikzelf zit nog met behoorlijk wat vragen iig.
Ik speculeer dan ook niet, dat doen anderen al genoegquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ga naar de kinderboerderij en stel ze aan de eigenaar. Hier speculeren levert niets op.
Meer die pathologische jodenhaat die moslims eigen is. En dat zielige gemier dat er zogenaamd over joden niks verkeerds gezegd mag worden, terwijl in realiteit alleen CIDI denkt daar nog mee weg te kunnen komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit idd.
Komt me voor als een afleidingsmanoeuvre.
Ik heb wel gekkere dingen meegemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef matthias24 het volgende:
nou goed als het allemaal geen probleem is ga ik de volgende keer bij de MC donalds ook gewoon gezelig wat bidden tijdens te besteling.niemand zal er toch last van hebben.
Eh, het is een feit dat minder dan 2 minuten licht voorover gebogen met je handjes tegen elkaar zitten veel minder 'in your face' is dan een matje uitrollen en 6 a 7 minuten diep buigen terwijl je onverstaanbare kreten uitslaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef matthias24 het volgende:
nou goed als het allemaal geen probleem is ga ik de volgende keer bij de MC donalds ook gewoon gezelig wat bidden tijdens te besteling.niemand zal er toch last van hebben.
Vergeet niet dat zich van te voren gewassen behoort te worden, dacht voeten en handen of polsen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, het is een feit dat minder dan 2 minuten licht voorover gebogen met je handjes tegen elkaar zitten veel minder 'in your face' is dan een matje uitrollen en 6 a 7 minuten diep buigen terwijl je onverstaanbare kreten uitslaakt.
Vraag je dat aan iedereen die een nieuwsbericht plaatst? Of alleen als het moslims betreft?quote:
Wel als ik me afvraag of de conclusies die getrokken worden wel de juiste zijn en dat heeft niets met moslims te maken (en ook niets met ouders en speeltuineigenaren).quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vraag je dat aan iedereen die een nieuwsbericht plaatst? Of alleen als het moslims betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |