abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160222702
Mooi, optiefen met je achterlijke ideologie. Zeker als ze een nikab dragen kan je er wel vanuit gaan dat ze er inhumane denkbeelden op na houden.
pi_160222815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
Heb niet teruggelezen, maar het is iedereen nu toch bekend dat het om deze, als extreem radicaal en opdringerig bekende familie gaat?

[..]

Kijk, dat plaatst e.e.a. in een wat duidelijker perspectief.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160222847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:13 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Moslim in slachtofferrol gespot. :W

Ik begrijp niet waarom jij hier nog deelneemt aan discussies als je vind dat iedereen, die een andere mening heeft over jou zienswijze of geloof, moet bestempelen als hypocriet of xenofoob en in bijna bij elk topic weer moet benadrukken hoe je over Joden denkt.

Trek je terug in je eigen bekrompen omgeving en beleid daar je eigen hypocriete, intolerante geloof.
vrijheid van meningsuiting
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160222868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:

Ook adviseerde hij een studente een bijbel die zij nog in huis had, te verbranden.
Apart.. de Bijbel is voor moslims een heilig boek. Dat verbranden levert een enkeltje hel op...
Wat voor kwaadaardige motieven heeft deze namaakmoslim...
  vrijdag 26 februari 2016 @ 07:38:36 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160223077
Ah, een deel 2 met voornamelijk jij-bakken en offtopic gedoe over joden.

Hij gaat even op slot, ik kijk straks wel eens of het de moeite van het heropenen nog waard is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')