Goedpraten en nuanceren worden nogal eens verward met elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij/zij is muzikant, zou zomaar kunnen, toch?
In wagonladingen topics wantoestanden uit moslim koker goedpraten, heeft niks met religie te maken, want komt immers niet voor,
Er bestaan alleen individuen, die altijd alleen maar dingen vanuit persoonlijke motivatie doen
Je slaat de rest van mijn post over. Typisch.quote:
Dat is niet onmogelijk, maar tegen de klippen op de invloed van ideologieën blijven ontkennen valt gewoon onder het eerste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedpraten en nuanceren worden nogal eens verward met elkaar.
Het gekke is dat niemand op het idee komt dat ik ook twijfel aan de getuigenis van de moslims blijkbaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedpraten en nuanceren worden nogal eens verward met elkaar.
toefjes is het met je eensquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gekke is dat niemand op het idee komt dat ik ook twijfel aan de getuigenis van de moslims blijkbaar
Hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijkertje en ik zijn het altijd eens
Jodenhaat - checkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je slaat de rest van mijn post over. Typisch.
Wat praat ik precies goed?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jodenhaat - check
Gewaand slachtofferschap - check
Praat elke wantoestand goed waar een zweem van islam omheen zit - check
Vind alleen medestanders in de bijna uitgestorven categorie van goedpraters (Ik heb het over jou toefjes) -check
Ken je deze: if it walks like a duck, talks like a duck....?
Zoals ik al zei, ieder mens mag wat mij betreft geloven wat hij/zij wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jodenhaat - check
Gewaand slachtofferschap - check
Vind alleen medestanders in de bijna uitgestorven categorie van goedpraters (Ik heb het over jou toefjes) -check
Ken je deze: if it walks like a duck, talks like a duck....?
Ik heb het hier helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ieder mens mag wat mij betreft geloven wat hij/zij wil
Kijk dit is nu leuke info, die je bij een eventueel proces had kunnen gebruiken. Wrs wilde meneer gewoon even uit testen hoe ver hij kon gaan, bewuste provocatie dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
Heb niet teruggelezen, maar het is iedereen nu toch bekend dat het om deze, als extreem radicaal en opdringerig bekende familie gaat?
[..]
Dat heeft toch niets met "mogen" te maken, iedereen gelooft toch wat-ie wil???quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ieder mens mag wat mij betreft geloven wat hij/zij wil
Maar dat is iig geen racisme.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aldus een Islamhater.
Hypocriet hahah
Klopt , jodenhaat is antisemitisme, homohaat is homofobie , haat je zwarten ben je een racist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat is iig geen racisme.
Jodenhaat wel.
Als je christenen beledig idem hoor. Denk je dat wij aardig zijn tegen christenen in dit land?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt , jodenhaat is antisemitisme, homohaat is homofobie , haat je zwarten ben je een racist.
Beledig je Moslims is het vrijheid van meningsuiting.
Hypocrieten.
Die hebben hun religie allang verkocht en geven niks om hun geloof.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je christenen beledig idem hoor. Denk je dat wij aardig zijn tegen christenen in dit land?
Tut tut, nu ga je zelf nogal te keer tegen christenen hè.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hebben hun religie allang verkocht en geven niks om hun geloof.
Lijkt me lang niet altijd het geval, niet iedereen gelooft wat ie wil, dan zou je denk ik véél meer diversiteit, agnosticisme en atheïsme mogen verwachten. Apostasie is vaak (uiterst) lastig, en indoctrinatie een uiterst effectief instrument om de groep bij elkaar te houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Dat heeft toch niets met "mogen" te maken, iedereen gelooft toch wat-ie wil???
Klopt heb je gelijk in idd. Zag laatst een docu over ex-moslims in UK, die hebben het wel heel zwaar. En ja de indoctrinatie begint al thuis, maar wordt uitgediept op de scholen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef highender het volgende:
[..]
Lijkt me lang niet altijd het geval, niet iedereen gelooft wat ie wil, dan zou je denk ik véél meer diversiteit, agnosticisme en atheïsme mogen verwachten. Apostasie is vaak (uiterst) lastig, en indoctrinatie een uiterst effectief instrument om de groep bij elkaar te houden.
Moslim in slachtofferrol gespot.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt , jodenhaat is antisemitisme, homohaat is homofobie , haat je zwarten ben je een racist.
Beledig je Moslims is het vrijheid van meningsuiting.
Hypocrieten.
Rake omschrijving. Sommige mensen doen dat blind en consequent inderdaad. Een beetje zoals ouders die de wandaden van hun kind niet willen zien en tegen beter weten in altijd maar weer naar verzachtende omstandigheden blijven zoeken. Terwijl ze diep in zichzelf ook wel weten dat het rotjochie gewoon een pak rammel verdient.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:
[...]
[...]
Kijk, dat plaatst e.e.a. in een wat duidelijker perspectief.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
Heb niet teruggelezen, maar het is iedereen nu toch bekend dat het om deze, als extreem radicaal en opdringerig bekende familie gaat?
[..]
vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:13 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Moslim in slachtofferrol gespot.
Ik begrijp niet waarom jij hier nog deelneemt aan discussies als je vind dat iedereen, die een andere mening heeft over jou zienswijze of geloof, moet bestempelen als hypocriet of xenofoob en in bijna bij elk topic weer moet benadrukken hoe je over Joden denkt.
Trek je terug in je eigen bekrompen omgeving en beleid daar je eigen hypocriete, intolerante geloof.
Apart.. de Bijbel is voor moslims een heilig boek. Dat verbranden levert een enkeltje hel op...quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
Ook adviseerde hij een studente een bijbel die zij nog in huis had, te verbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |