quote:
Of het normaal is in de VS weet ik niet. Het is wel zo dat het in sommige staten legaal is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef Loekie1 het volgende:
Wat krankzinnig goed!
Laten ze dit vaker opvoeren in grote steden, dit is normaal in Saoedie Arabie en dus ook in enkele staten van Amerika - wat echt ongelooflijk is.
Doet dat geen pijn ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er gaat een moment komen dat mensen niet meer ingrijpen, omdat ze denken dat het weer zo'n 'sociaal experiment' is.
Linkje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef H.FR het volgende:
Dit was zeker in het kader van beter goed gejat dan slecht bedacht. Laatst (+/- 2 maanden geleden?) ook al zoiets voorbij zien komen maar dan in een stad in het Midden-Oosten. Daar werd het ook niet echt gewaardeerd door de meesten.
Dit is een vergelijkbaar iets (zelf toen niet meegekregen):quote:
alsof er nu al zoveel helden zijn die daadwerkelijk ingrijpen, die tijd is allang gevlogenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er gaat een moment komen dat mensen niet meer ingrijpen, omdat ze denken dat het weer zo'n 'sociaal experiment' is.
en in NL natuurlijk want ja geloof ditdatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of het normaal is in de VS weet ik niet. Het is wel zo dat het in sommige staten legaal is.
in utah bv is het normaal: http://www.volkskrant.nl/(...)de-taliban~a4250915/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of het normaal is in de VS weet ik niet. Het is wel zo dat het in sommige staten legaal is.
In Nederland is het iets anders geregeld. Hier is een huwelijk met een kind legaal, wanneer het 'stel' in een land getrouwd is, waar dat legaal is. Er zijn tal van kinderen in verschillende opvangcentra die in het weekend meegenomen worden door hun 'man' om het huwelijk 'te consumeren'. De Nederlandse staat maakt dit mogelijk en draagt zelfs in beperkte mate financieel bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:26 schreef tong80 het volgende:
kindhuwelijken in een aantal Amerikaanse staten gewoon legaal zijn.
Nee hoor, sinds kort zijn kindhuwelijken niet meer geldig in Nederland. Oftewel het is illegaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:31 schreef goed_volk het volgende:
[..]
In Nederland is het iets anders geregeld. Hier is een huwelijk met een kind legaal, wanneer het 'stel' in een land getrouwd is, waar dat legaal is. Er zijn tal van kinderen in verschillende opvangcentra die in het weekend meegenomen worden door hun 'man' om het huwelijk 'te consumeren'. De Nederlandse staat maakt dit mogelijk en draagt zelfs in beperkte mate financieel bij.
Daar is nog geen filmpje van gemaakt helaas...
Thanks!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is een vergelijkbaar iets (zelf toen niet meegekregen):
http://www.demorgen.be/bu(...)et-geir-37-be760dd7/
Dit is hem:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)realiteit-zien.dhtml
Er wordt trouwens wisselend gereageerd, niet alleen afkeurend zoals ik dacht.
Ik vermoed dat dit in de VS vooral gebeurt in kringen waarin (religieus) thuisonderwijs de norm is en ik denk dat het dus ook verder geen (negatieve) invloed heeft op het onderwijs dat ze volgen.quote:De video eindigt met de tekst: 'Elke dag trouwen 30.000 meisjes. Hen wordt het recht op onderwijs en de kans op een jeugd ontzegd. Geen kind zou dit moeten meemaken.'
messenger*quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:23 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dit weer. Val the messanger aanHa ha ha ha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |