SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIDM 2016 is vanaf 2 januari tien weken lang elke zaterdag te zien om 20:30 op NPO 1. Dit seizoen wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers. De finale wordt, net als afgelopen seizoen, live uitgezonden vanuit VondelCS in het Vondelpark in Amsterdam, op zaterdag 5 maart vanaf 20:30 uur.
MolTalk
Vanaf zaterdag 2 januari staat de zaterdagavond van NPO 1 in het teken van WIDM. Met om 20:30 uur de afleveringen en aansluitend, om 21:25 uur, de live-nabeschouwing MolTalk.
Annemieke Hier
Voortaan is het gesprek met de afvaller te horen op zondag in het 3FM programma Annemieke Hier. Ook is er iedere zaterdag een exclusief stukje materiaal te horen.
Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special
Hoe bereiden de kandidaten van Wie is de Mol? zich voor op het avontuur en maakt de Mol ook wel eens een fout? Oud-kandidaten vertellen openhartig over hun tactieken, fouten, mazzeltjes en perfect uitgedachte molacties. Kandidaten van de afgelopen vijftien seizoenen komen aan het woord en we maken alvast kennis met de kandidaten van het aankomende seizoen. Op woensdag 30 december om 20:30 uur op NPO 3 kun je kijken naar 'Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special'. De herhaling is op vrijdag 1 januari om 19:30 uur op NPO 3.
FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• Topicreeks: [WIDM 2016] Livetopics - De uitzendingen & Moltalk van zaterdag!
Tja, feit is toch echt dat er negen kandidaten zijn. Als iemand duidelijk kandidaat lijkt te zijn, dan is de kans groot de hij/zij er op een moment uitvliegt. Ik zou niet weten waarom de executies niet echt zouden zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me meer en meer af in hoeverre de executies echt zijn. Hebben jullie dat niet? Vaak kun je zelf al wel voorspellen wie er waarschijnlijk af zal vallen, namelijk een kandidaat waarvan inmiddels wel duidelijk is dat-ie zeker de Mol niet is. Is dat toeval? Je kunt ook paranoïde zijn (hoort een beetje bij het programma toch?) en denken dat het gemanipuleerd is, zodat de spanning maximaal blijft.
Laatste voorbeeld is uiteraard Taeke. Na de opdracht met de iPads - waarin Taeke fanatiek heel veel geld binnen haalde - was zonneklaar dat Taeke nooit de Mol had kunnen zijn. En wie valt er af? Goh, Taeke. Wat een verrassing.
Bij de vorige afleveringen was vaak hetzelfde aan de hand.
Nee vind ik niet, het ligt aan de kandidaten zelf dat ze eruit vliegen, je kan best een fanatieke kandidaat zijn en er lang in blijven, zo lang je maar op de goede mol zit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me meer en meer af in hoeverre de executies echt zijn. Hebben jullie dat niet? Vaak kun je zelf al wel voorspellen wie er waarschijnlijk af zal vallen, namelijk een kandidaat waarvan inmiddels wel duidelijk is dat-ie zeker de Mol niet is. Is dat toeval? Je kunt ook paranoïde zijn (hoort een beetje bij het programma toch?) en denken dat het gemanipuleerd is, zodat de spanning maximaal blijft.
Laatste voorbeeld is uiteraard Taeke. Na de opdracht met de iPads - waarin Taeke fanatiek heel veel geld binnen haalde - was zonneklaar dat Taeke nooit de Mol had kunnen zijn. En wie valt er af? Goh, Taeke. Wat een verrassing.
De ontknoping van widm is pas volgende week.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Klaas is morgenavond bij de TV Show.
Vreemd hij gaat toch niet tegen Ivo vertellen dat ie ( de mol is)😄😉quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Klaas is morgenavond bij de TV Show.
Ik hoop het nie he.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vreemd hij gaat toch niet tegen Ivo vertellen dat ie ( de mol is)😄😉
twitter:joriskammenga twitterde op zondag 28-02-2016 om 17:42:11Negen week een top program gemaakt met de leukste #Moltalk crew ooit.. https://t.co/gEXMSR9fWE reageer retweet
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er nog steeds niet mee omgaan dat het op zaterdag is![]()
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op donderdag.
Psssstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan hadden we gewoon al geweten wie de mol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regie weet tijdens het maken/ nabewerken van de afleveringen, wie wanneer afvalt. Ik denk dat ze daar zeker handig gebruik van maken zodat de verdenkingen zo optimaal mogelijk verspreid zijn bij elke aflevering.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Eens. Op donderdag kan ik vrijwel altijd direct kijken, op zaterdag bijna nooit... alleen vanavond lukt dat toevallig welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
Pffff das mooi waardeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
SMSje van KPN dat ik mogelijk een storing kan ervaren bij bellen, televisie of internet.
Storing is waarschijnlijk rond 21.00u opgelost.
JA DAT IS TE LAAT
Je kan toch hier kijken? Even een half uurtje gebruik maken van je telefoon als Wifi hotspotquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
SMSje van KPN dat ik mogelijk een storing kan ervaren bij bellen, televisie of internet.
JA DAT IS TE LAAT
Naar familie of vrienden gaan en daar WIDM kijken!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Nee hè, ik heb ook KPN 😠 Maar ik heb geen sms'je gekregen van KPN .quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Mijn tv en internet doet het wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:55 schreef KaBuf het volgende:
Ja ben net thuis en m'n WiFi werkt niet, maar m'n tv wel. Gelukkig![]()
Maar bedankt voor het meedenken
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Zal wel een plaatselijke storing zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn tv en internet doet het wel.
En het duurt half uur langer dan vorig jaar.😀quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uur
Echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En het duurt half uur langer dan vorig jaar.
Meestal is deze aflevering een partij gelul waar ze bij de NOS-sportafdeling jaloers op zouden zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?Ik hoop op meer (en uitgebreider uitgelegde) molacties dan, en meer van die 'hints die we als kijker hadden kunnen zien'. Dat raffelen ze altijd zo sneu af
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uur
quote:Geachte klant, de storing van uw Internet, Bellen of Interactieve TV op uw vaste aansluiting is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Schakel uw modem uit en zet deze na 10 seconden weer aan. Mvg, KPN
het probleem met dit seizoen was (denk ik) doordat ze op de zaterdag gingen zitten ze ook vonden dat ze een groter publiek moesten trekken dus een beetje qua opzet veranderd hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met zaterdagavondik kijk juist makkelijker dan door de week. Maar goed, ik ben dan ook een uberburger
tegenwoordig.
pfff ineens naar een topic dat al gebruikt wordtquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
En deze is vol
RLS / [WIDM 2016] Algemeen #2 - De ontknoping is in zicht!
Hier nog even verder nabespreken maar?
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfff ineens naar een topic dat al gebruikt wordt
hahaha truequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha true
Ik snapte even niet toen ik hem opende dat er zoveel posts in stonden
Ik ga maar terugkijken vanavond denk ik, de TV is bezetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
Tijd dat Humberto ophoudt met het schaatsen. Hop Hop wij willen de mol!
geen ziggo?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga maar terugkijken vanavond denk ik, de TV is bezet
horizon.tv toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, kan je daarmee ook online kijken dan?
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Marcoss het volgende:
Klaas was zelf ook niet blij met de hint uit aflevering 2 in ieder geval (interview uit het AD)Leuk interview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Klaas echt wel tof hoorVoor het eerst sinds Kees dat ik nu de behoefte heb om achteraf meer televisiewerk van de mol te zien, nagenieten van een tof persoon
Ook wel mooi om te lezen dat hij er zelf ook niet blij mee was, met die overduidelijke hint(s).
En vooral dit is fijn:quote:Je kan er wel vergif op innemen dat de programmamakers de lat volgend jaar weer flink wat hoger leggen.Fuck the EBU.
Geen idee wat onze ziggo login isquote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
horizon.tv toch?
(werkt bij mij niet in Chrome trouwens)
Inloggen met de ziggoinlog en dan kun je de zenders die binnen je pakket vallen ook kijken.
hahahahaha, oke, ik weet die van mn ouders en die van ons zelf dus kan lekker alles kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee wat onze ziggo login isKijk zo wel terug joh, geen haast
Altijdquote:Op maandag 7 maart 2016 22:55 schreef opreis het volgende:
Vies wel van humberto dat ie met de interessantste gasten wacht tot tijdens de uitzending van Pauw
Absoluutquote:
Bizar wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:27 schreef sneakydesert het volgende:
Regisseur dacht met stoppen na de té duidelijke hint:http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
quote:WIDM-REGISSEUR WILDE ERMEE STOPPEN
"Ik ben er ziek van"
Na Klaas van Kruistum is het vandaag WIDM-regisseur Rick McCullough die zich uitspreekt over de veelbesproken aanwijzing in het klooster. Van Kruistum liet weten niet blij te zijn met de vele verdenkingen na de bewuste uitzending, McCullough dacht er zelfs aan met het programma te stoppen.
"Dit heeft de serie meer kwaad gedaan dan Klaas als Mol. Het straalt niet op hem af, maar op mij. Klaas was een fantastische Mol. Maar het is gebeurd, van je fouten kan je leren", aldus McCullough in gesprek met het Algemeen Dagblad.
"Ik dacht er mee weg te kunnen komen, maar als één Molloot het doorheeft en het gaat vervolgens rond op sociale media, ben je de pineut", zo vertelt McCullough over de aanwijzing. Ondanks zijn gedachte om met Wie Is De Mol? te stoppen, blijft hij toch verbonden aan de show: "Ik wil door, ook als een revanche op mezelf."
quote:Dagboek Klaas - Mol
Het was een onvergetelijk avontuur. Spannend, plezierig, maar ook eenzaam ondergronds. Want wat was het een leuke groep kandidaten, en Klaas. In plaats van "en Tim", zoals Taeke nog zei. Lachen!
Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile en Rop. Stuk voor stuk wist ik ze van me af te schudden. Maar die molloten... Echt. Het is overweldigend om te zien hoeveel mensen idolaat zijn van dit programma. Ik heb nog nooit zo vaak dat ene liedje van Lady Gaga in m'n hoofd gehad. Poker face. Behalve afgelopen zaterdag dan.
Want op het moment dat ik me onder honderden van jullie bevond, daar op die groene loper, kon ik maar aan één ding denken; doe alles wat je doet met hart en ziel!
En wat heb ik genoten van alle briljante opdrachten die we steeds maar weer voorgeschoteld kregen. Een restaurant runnen, een berg beklimmen om mijn Mol gage te verdienen, op jacht naar koffers in een spookachtig resort. Het was een reis die je maar één keer meemaakt maar die je graag, met de kennis die je nu hebt, volgend jaar weer zou doen. Maar dat is helaas onmogelijk. Een nieuwe reis, een nieuwe Mol.
Wat een publiek! Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile, Rop, Taeke en Annemieke, wat een show! En Tim, van harte gefeliciteerd met de pot!
quote:Dagboek Tim - winnaar
Zo. Het is over, klaar, voorbij. Na maanden zwijgen én gissen is de bubbel, die Wie Is De Mol is, gebarsten. Zwijgen, want ik wíst dat Klaas de Mol was en gissen, daar ik geen idee had wie de winnaar was. Maar ik moet zeggen, afgelopen zaterdagavond was die 9 maanden wachten wel waard.
Eerlijk, de finale was één van de meest vreemde dingen die ik ooit meemaakte denk ik. Een paar duizend schreeuwende mensen, spandoeken en een shitload aan pers.
Een bubbel van hele vrolijke energie. En ik besef me dat ook als ik buiten met Klaas en Annemieke sta te wachten tot we de studio in mogen; dit is zo weird, denk ik constant.
Naast de; zit m'n haar stom?, want dat denk ik ook heel de tijd. Mijn haar zit namelijk vrijwel altijd stom op televisie en met 3 miljoen kijkers in het vooruitzicht gaat dat er op eens toe doen. Dus. Art roept ons de studio binnen. Meteen vang ik de blik van Taeke. Hij trekt een grote lach naar me, geeft me een high five en mompelt zoiets als: 'Lachen man.' Hij heeft gelijk. Dit is lachen. (Waarschijnlijk is dat waarom; 'lachen', mijn tekst was toen Art vroeg wat ik voelde nadat ik gewonnen had.)
We kijken terug op onze reis door de Dominicaanse Republiek. De lol die we hadden, de stranden die we zagen en de hints waarvan ik nog steeds denk; had je moeten zien, Hofman, en molacties die we makkelijk hadden kunnen ontdekken maar niet ontdekt hebben. Toppunt: Klaas die die 1000 euro uit de kist in de grot haalde, terwijl er meer in zat. En wij juichen. Zomaar 1000 euro die ik rijker had kunnen zijn. En zo deed iedere euro die we af zagen vallen de volgende dag een beetje pijn. Waarschijnlijk omdat de helft van het prijzengeld al op is gegaan aan champagne later die nacht.
quote:Dagboek Annemieke - verliezend finalist
"Je staat in de finale..!" Ik kijk Art eens goed aan, en vertrouw het nog steeds niet... Na de afgelopen 3 weken te zijn blootgesteld aan alle vormen van verraad, onverwachte wendingen en mol acties ben ik niet zeker dat ik mijn zwaarbevochten vrijstelling mag houden.
De test had ik goed gemaakt, want je weet maar nooit. Maar het is echt zo, en dus mag ik even heel blij zijn, kort, want meteen daarna nemen we afscheid van Taeke. Heel jammer is dat, elke keer weer iemand zien gaan waar je het zo leuk mee hebt gehad. Taeke met zijn heerlijke humor en het gepest met Tim, mijn lieve vriendje en bondgenoot Rop, gortdroge mode-queen Cécile, de lekker scherpe Marjolein, brigadier Lust en, wat lijkt het alweer lang geleden, Airen en Remy.
Maar het is waar. De finale van Wie Is De Mol. Tim en ik staan elkaar buiten op het balkon glazig aan te kijken. Awesome, bizar, en nog meer loze teksten wisselen we uit. We zitten allebei op Klaas, zoveel is duidelijk, maar uitspreken doen we het niet. Ik maak een selfie van mijn onthutste hoofd voor het thuisfront. Kunnen ze ook zien hoe verdwaasd ik op dat moment ben.
Als we die avond samen eten hebben we het over onze favoriete opdrachten, de bergwand, de steenmijn, mijn jokerjacht, het kajakken, en de absurde terugreis na de opdracht met de Taíno tekens. Iedereen was zeiknat na drie kwartier beuken tegen de golven in een uit de kluiten gewassen roeiboot. Ook hebben we het over het hele avontuur in het algemeen. De mindfuck van het wel of niet vertrouwen van de anderen, en tegelijkertijd TOCH vrienden worden, het vergeten van de camera's en drones terwijl je weet dat het straks op TV komt, je compleet overgeven aan de productie terwijl je thuis alles graag zelf onder controle hebt... Het is een raar spel, maar zo mooi!
Na nog twee waanzinnige opdrachten maken we ons op voor de echte finale: de test. De locatie is adembenemend, een schiereiland dat alleen per boot bereikbaar is. Logisch dat toeristen daar graag komen. Jammer alleen dat er dus ook nu een bootlading fotograferende roodverbrande lieden het strand op loopt. Waaronder ook Nederlanders, die zitten écht overal. Klaas, Tim, Art en ik verstoppen ons in een hut, en de productie probeert nieuwsgierige Hollanders af te wimpelen. Het idee dat ons geheim nu nog even wordt verpest...
Na de test en een zenuwslopend half uur wachten staan we dan toch echt met z'n drieën naast elkaar, en komt De Mol uit z'n hol. Heel even maak ik me gek met de gedachte dat Tim een stap naar voren zal zetten, maar gelukkig is het toch onze goeie ouwe Klaas. Hij kan even uitademen, de opluchting straalt van zijn gezicht, en Tim en ik wisselen een blik uit: nu wij nog. Zou je denken toch? 'Gelukkig' heeft regisseur Rick nog één trick up his sleeve.
De winnaar wordt pas tijdens de live finale in Amsterdam bekend gemaakt. Welja. Tim kijkt alsof hij onze regie-vriend wel kan aanvliegen, en ik moet alleen maar lachen. Die finale is over negen maanden...
Ik zou technisch nog een kind kunnen baren in de tussentijd. Het voordeel van deze situatie is gelukkig ook al snel duidelijk. Iedereen is superblij tijdens de 'wrap party' op het strand. Alles staat erop, alles is gelukt, iedereen is kapot maar gelukkig. Geen spanning meer.
Onderweg naar het hotel stopt de boot midden op zee, de kapitein weet een 'natural pool'. Een bizar stukje ondiep, prachtig blauw water in de diepe oceaan, met een witte zandbodem. Met om het helemaal schilderachtig te maken her en der dieprode zeesterren. Iedereen springt overboord, en zo start een hele fijne wilde laatste nacht. Met 30 joelende medewerkers en kandidaten op een paradijselijk stukje aarde, zeiknat en heel gelukkig.
Dus of ik het erg vind dat ik niet gewonnen heb? Nee, al is het natuurlijk NOG leuker om wél te winnen... Dit was één van de mooiste ervaringen uit mijn leven. Een schoolreis tot de 10e macht, zoveel fijne mensen ontmoet en vrienden gemaakt, en wie krijgt het nou voor elkaar om zoiets moois ook nog wekenlang op TV te mogen volgen met elkaar, en miljoenen kijkers? Er is wel één nadeel: Ik kan nu nooit meer meedoen![]()
Neem aan dat er binnenkort wel wat namen bekend worden.twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 10:14:00Deze week -samen met de kandidaten- aflevering 1 van Wie is de Mol 2017 bekeken. Wat een feest was dat! #widm reageer retweet
Die waren toch al bekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:16 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat er binnenkort wel wat namen bekend worden.twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 10:14:00Deze week -samen met de kandidaten- aflevering 1 van Wie is de Mol 2017 bekeken. Wat een feest was dat! #widm reageer retweet
Ik dacht dat er ergens een topic was een tijdje geleden met namen? Maar dat was enkel een speculatietopic zie ik nu.quote:
quote:1. Diederik Jekel
Op verschillende websites wordt de naam van Diederik Jekel genoemd. De wetenschapsjournalist viel op aan de hand van zijn Twitter-gedrag. Normaal gesproken is hij behoorlijk actief, maar tussen 13 mei en 13 juni werd er niets getwitterd. Laat dat nu net ook de periode zijn dat Art ook zo stil was (tussen 8 mei en 31 mei). En... Diederik volgt Art én het officiële Wie is de Mol-account op Twitter.
2. Stijn van Vliet
Wie ook vaak genoemd wordt in mogelijke kandidatenlijstjes is Stijn van Vliet van Streetlab, maar daar is het niet het Twitter-gedrag dat opviel (dat doet hij namelijk bijna niet). Stijn zit blijkbaar in een boyband die hij met zijn maten va Streetlab heeft opgericht (Side 2 Side) en in de periode half mei-begin juni liet hij het daar afweten omdat hij 'op vakantie' was. Hij stuurde er wel één tweet over
3. Kluun
Wie net als Jekel ook met een Twitter-vakantie was, was schrijver Kluun. Ook precies in de periode dat Art offline ging. En ook Kluun past prima in het kandidatenprofiel van Wie is de Mol, met oud-sporters, schrijvers en mensen van de publieke omroep.
4. Floortje Dessing
Voor iemand als Floortje Dessing is het niet zo lastig om een paar weken van de radar te verdwijnen. Dat kan prima onder het mom van 'opnames voor een nieuw programma'. En ook haar bezoekjes aan Schiphol zullen niet opvallen. Eind mei maakte ze zichzelf verdacht met deze tweet.
Bekendheidsmeter staat op 2/5 bij mij, Kluun en Floortje.quote:De opnames van Wie is de Mol? 2017 lijken achter de rug. Maar wie doen er mee? Mogelijk is acteur, schrijver en presentator Curt Fortin van de partij.
Aan de hand van presentator Art Rooijakkers' online afwezigheid kon worden geconcludeerd dat Wie is de Mol? tussen half mei en begin juni gedraaid is. En laat Curt, doorgaans behoorlijk actief op social media, in die periode nou ook opvallend stil zijn geweest. Van 9 tot 30 mei was hij zelfs volledig afwezig van Twitter waar hij ook een volger is van Wie is de Mol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Moira op 28-10-2016 14:58:52 ]Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:16 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:53 schreef Moira. het volgende:
Stijn van Streetlab zou ik wel écht heel tof vindende Tim Hofman/Tim Haars van het seizoen
Stijn is leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:41 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar had ik rond deze tijd de mol al geraden
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:41 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar had ik rond deze tijd de mol al geraden
Ja, ik zat ook al te kijken maar het is écht te onduidelijk hè, of kan iemand anders er wel iets uithalen?quote:Op zondag 6 november 2016 14:08 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En er zijn nu al schimmen te zien
http://www.wieisdemolhint(...)-wie-is-de-mol-2017/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 november 2016 14:25 schreef Meke het volgende:
Link werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?
quote:Op zondag 6 november 2016 14:25 schreef Meke het volgende:
In de link van je staat venenatis elementum. Beetje aparte tekst, dus heb het door google translate gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link is als volgt; http://content10c1b.omroep.nl/urish ieldv2/l27m0da4aee26a0c507000581f2ef8000000.bf5b33606ff06f39dbdd127161cfbbf7/avrotros/wieis demol/zestien/episodes/bg_schimmen_venenatis_elementum.mp4, maar daar kan ik ook niet echt iets uithalen waar je door een getalletje te veranderen al bij een volgende versie uit komt, of wel?![]()
Hmm, stom. En hier?quote:
Filmpje met de silhouetten van de kandidaten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Burdie het volgende:
Nopez, waar moet het een link van zijn???
Ik hoop echt op Stijn van Vlietquote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
Namen die genoemd worden op het Wie Is De Mol Fan Forum:
1: Roos Schlikker.
2: Jochem van Gelder.
3:
4: Stijn van Vliet / Diederik Jekel.
5: Jetske van der Elsen / Ionica Smeets.
6: Priscilla Knetemann.
7:
8: Imanuelle Grives.
9: Dennis van der Geest.
10: Curt Fortin.
Ja, dat is het grootste gevaar ookquote:Op maandag 7 november 2016 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op het begin wel, tot ze compleet doorslaan en in álles iets zien.
Wacht maar tot het in dit forum ook loskomt.quote:
Wilde ik ook vragen. Ik hoop van niet ben veel weg op een zaterdag in 2017😊.quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef franklop het volgende:
Blijft dit seizoen ook op zaterdag toch?
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef franklop het volgende:
Blijft dit seizoen ook op zaterdag toch?
Als dat zo is kan ik iig zaterdag 7 en 14 januari niet rechtstreeks kijken. Ik hoop echt niet op een zaterdag.quote:Op maandag 7 november 2016 15:27 schreef BobW het volgende:
Ik vrees van wel.
Vorig seizoen kon ik daardoor meer dan de helft van de afleveringen niet 'live' kunnen kijken
Ik denk dat ze komend jaar wat voorzichtiger zullen zijn met de hints. Dit jaar waren ze wel heel snel doorgeprikt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef Burdie het volgende:
Overigens denk ik dat de getallen uit dit plaatje rechtstreeks de Mol aan zullen wijzen.
[ afbeelding ]
Stijn van streetlab is echt de grappigste persoon die ik ken, niet dankzij mopjes ofzo, maar gewoon door hoe hij isquote:Op dinsdag 8 november 2016 08:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ik hoop op een komiek/cabaretier erbij zoals Jochem Myjer, Hans Teeuwen, Bert Visscher etc dat zou genot zijn
Even dit topic volpostenquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan moeten we een hoop hebben om over te babbelen, de komende 7 pagina's
En dat in 1 uur en 12 minutenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 posts, nog een aantal te gaan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:01 schreef Moira. het volgende:
Even de TT aangepast hoor, de voorpret was van 2015
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee is niet de bedoeling lijkt mij.
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:25 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:joriskammenga twitterde op zondag 28-02-2016 om 17:42:11Negen week een top program gemaakt met de leukste #Moltalk crew ooit.. https://t.co/gEXMSR9fWE reageer retweet
Best wel veel mensen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
Zijn jullie er al klaar voor!?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan hadden we gewoon al geweten wie de mol was.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie er al klaar voor!?
Spanning.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:09 schreef jcdragon het volgende:
We moeten maar een TR doen ofzo. Dan kan een mod de TT aanpassen.
Yess!quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie er al klaar voor!?
Haha die sneaker! Steve Jobs doet meequote:Op dinsdag 8 november 2016 10:16 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMizAx0jRGa/
[ afbeelding ]
Deze loopt 20 seconden achter!quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:19 schreef Droathoah het volgende:
https://www.facebook.com/wieisdemol/
Ook Live te volgen.
Leuk boek geschreven ook.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een leuke wetenschapsjournalist! Hij is echt tof.
Art.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:52 schreef Burdie het volgende:
Dus:
Sanne Wallis de Vries
Jeroen Kijkindeverte
Thomas Cammaert
Sigrid ten Napel
Jochem van Gelder
Roos Schlikker
Vincent Vianen
Yvonne Coldeweijer
Diederik Jekel
Ik mis er nog een?
Art is de molquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:52 schreef Burdie het volgende:
Dus:
Sanne Wallis de Vries
Jeroen Kijkindeverte
Thomas Cammaert
Sigrid ten Napel
Jochem van Gelder
Roos Schlikker
Vincent Vianen
Yvonne Coldeweijer
Diederik Jekel
Ik mis er nog een?
Imanuelle Grevis. Whoever that may be.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:52 schreef Burdie het volgende:
Dus:
Sanne Wallis de Vries
Jeroen Kijkindeverte
Thomas Cammaert
Sigrid ten Napel
Jochem van Gelder
Roos Schlikker
Vincent Vianen
Yvonne Coldeweijer
Diederik Jekel
Ik mis er nog een?
Ik ken niemand behalve jochemquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:55 schreef jcdragon het volgende:
Alleen Thomas Cammaert en Yvonne Coldeweijer ken ik niet.![]()
Alle gebaartjes bij elkaar.twitter:WieIsDeMol twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 10:55:25Dit zijn de kandidaten van Wie is de Mol? Seizoen 17 #widm https://t.co/RBqOJNCAw5 reageer retweet
Dat is wel een tegenvaller inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:57 schreef DaMart het volgende:
Wel jammer dat het weer op zaterdag is trouwens... kan ik de helft weer niet live zien.
Ik ken er 8 alleen Yvonne en Vincent ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:16 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken er 6. Daarmee verbaas ik mezelf.
Imanuelle speelt in Celblok Hquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ken Sanne, Jeroen, Sigrid, Jochem, Yvonne en Diederik.
Roos en Vincent kende ik wel van naam, maar tot nu toe wist ik nooit wat ze deden.
Imanuelle en Thomas zijn de enigen waarbij ik denk 'wie?'
Deze maar op slot dan, om de boel overzichtelijk te houdenquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
RLS / [WIDM 2017] Algemeen #1 Kandidaten zijn bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |