SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIDM 2016 is vanaf 2 januari tien weken lang elke zaterdag te zien om 20:30 op NPO 1. Dit seizoen wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers. De finale wordt, net als afgelopen seizoen, live uitgezonden vanuit VondelCS in het Vondelpark in Amsterdam, op zaterdag 5 maart vanaf 20:30 uur.
MolTalk
Vanaf zaterdag 2 januari staat de zaterdagavond van NPO 1 in het teken van WIDM. Met om 20:30 uur de afleveringen en aansluitend, om 21:25 uur, de live-nabeschouwing MolTalk.
Annemieke Hier
Voortaan is het gesprek met de afvaller te horen op zondag in het 3FM programma Annemieke Hier. Ook is er iedere zaterdag een exclusief stukje materiaal te horen.
Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special
Hoe bereiden de kandidaten van Wie is de Mol? zich voor op het avontuur en maakt de Mol ook wel eens een fout? Oud-kandidaten vertellen openhartig over hun tactieken, fouten, mazzeltjes en perfect uitgedachte molacties. Kandidaten van de afgelopen vijftien seizoenen komen aan het woord en we maken alvast kennis met de kandidaten van het aankomende seizoen. Op woensdag 30 december om 20:30 uur op NPO 3 kun je kijken naar 'Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special'. De herhaling is op vrijdag 1 januari om 19:30 uur op NPO 3.
FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• Topicreeks: [WIDM 2016] Livetopics - De uitzendingen & Moltalk van zaterdag!
Tja, feit is toch echt dat er negen kandidaten zijn. Als iemand duidelijk kandidaat lijkt te zijn, dan is de kans groot de hij/zij er op een moment uitvliegt. Ik zou niet weten waarom de executies niet echt zouden zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me meer en meer af in hoeverre de executies echt zijn. Hebben jullie dat niet? Vaak kun je zelf al wel voorspellen wie er waarschijnlijk af zal vallen, namelijk een kandidaat waarvan inmiddels wel duidelijk is dat-ie zeker de Mol niet is. Is dat toeval? Je kunt ook paranoïde zijn (hoort een beetje bij het programma toch?) en denken dat het gemanipuleerd is, zodat de spanning maximaal blijft.
Laatste voorbeeld is uiteraard Taeke. Na de opdracht met de iPads - waarin Taeke fanatiek heel veel geld binnen haalde - was zonneklaar dat Taeke nooit de Mol had kunnen zijn. En wie valt er af? Goh, Taeke. Wat een verrassing.
Bij de vorige afleveringen was vaak hetzelfde aan de hand.
Nee vind ik niet, het ligt aan de kandidaten zelf dat ze eruit vliegen, je kan best een fanatieke kandidaat zijn en er lang in blijven, zo lang je maar op de goede mol zit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me meer en meer af in hoeverre de executies echt zijn. Hebben jullie dat niet? Vaak kun je zelf al wel voorspellen wie er waarschijnlijk af zal vallen, namelijk een kandidaat waarvan inmiddels wel duidelijk is dat-ie zeker de Mol niet is. Is dat toeval? Je kunt ook paranoïde zijn (hoort een beetje bij het programma toch?) en denken dat het gemanipuleerd is, zodat de spanning maximaal blijft.
Laatste voorbeeld is uiteraard Taeke. Na de opdracht met de iPads - waarin Taeke fanatiek heel veel geld binnen haalde - was zonneklaar dat Taeke nooit de Mol had kunnen zijn. En wie valt er af? Goh, Taeke. Wat een verrassing.
Bij de vorige afleveringen was vaak hetzelfde aan de hand.
De ontknoping van widm is pas volgende week.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Klaas is morgenavond bij de TV Show.
Vreemd hij gaat toch niet tegen Ivo vertellen dat ie ( de mol is)😄😉quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Klaas is morgenavond bij de TV Show.
Ik hoop het nie he.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vreemd hij gaat toch niet tegen Ivo vertellen dat ie ( de mol is)😄😉
twitter:joriskammenga twitterde op zondag 28-02-2016 om 17:42:11Negen week een top program gemaakt met de leukste #Moltalk crew ooit.. https://t.co/gEXMSR9fWE reageer retweet
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er nog steeds niet mee omgaan dat het op zaterdag is![]()
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op donderdag.
Psssstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan hadden we gewoon al geweten wie de mol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |