Mooi gemaaktquote:Op zondag 3 januari 2016 05:34 schreef Moira. het volgende:
Gezien de grootte van de biljetten en het feit dat het een portret gaat voorstellen, denk ik dat je de briefjes 2x5 moet neerleggen.
Dat kan dan zoiets worden:
[ afbeelding ]
En een lege om mee te puzzelen:
[ afbeelding ]
Er van uitgaande dat elk briefje van 10 dezelfde achterkant heeft zou je met 1 van elk stuk al de mol moeten kunnen puzzelen. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat er van het tientje 10 stuks nodig zijn om dat stukje bij elkaar te puzzelen. Ik vermoed dat ze ál het geld moeten winnen wat er te winnen valt om de volledige puzzel te kunnen maken. Ik weet niet wat het prijzengeld in totaal is wat ze bij elkaar kunnen winnen, maar ik vind een puzzelmozaïek bestaande uit maar 10 stukjes erg makkelijk. Ik vermoed dat er meerdere nodig zijn om het beeld volledig te krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 05:34 schreef Moira. het volgende:
Gezien de grootte van de biljetten en het feit dat het een portret gaat voorstellen, denk ik dat je de briefjes 2x5 moet neerleggen.
Dat kan dan zoiets worden:
[ afbeelding ]
En een lege om mee te puzzelen:
[ afbeelding ]
ik dacht daar ook aan ja, dat ze alles zouden moeten winnen om het portret heel te krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat elk briefje van 10 dezelfde achterkant heeft zou je met 1 van elk stuk al de mol moeten kunnen puzzelen. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat er van het tientje 10 stuks nodig zijn om dat stukje bij elkaar te puzzelen. Ik vermoed dat ze ál het geld moeten winnen wat er te winnen valt om de volledige puzzel te kunnen maken. Ik weet niet wat het prijzengeld in totaal is wat ze bij elkaar kunnen winnen, maar ik vind een puzzelmozaïek bestaande uit maar 10 stukjes erg makkelijk. Ik vermoed dat er meerdere nodig zijn om het beeld volledig te krijgen.
Daarom verwacht ik ook niet dat het zo simpel is. WIDM kennende hebben ze wel weer iets leuks bedacht. Ze gaan echt niet zo simpel een hint weggeven.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wel opvallend dat ze deze molhint al verraden (aan de kijkers) voordat het spel begint.
Volgens mij heb ik verschillende achterkanten gezien op de ¤100,- briefjes die in het spel zijn. Zal ff kijken of ik een screen kan maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat elk briefje van 10 dezelfde achterkant heeft zou je met 1 van elk stuk al de mol moeten kunnen puzzelen. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat er van het tientje 10 stuks nodig zijn om dat stukje bij elkaar te puzzelen. Ik vermoed dat ze ál het geld moeten winnen wat er te winnen valt om de volledige puzzel te kunnen maken. Ik weet niet wat het prijzengeld in totaal is wat ze bij elkaar kunnen winnen, maar ik vind een puzzelmozaïek bestaande uit maar 10 stukjes erg makkelijk. Ik vermoed dat er meerdere nodig zijn om het beeld volledig te krijgen.
Volgens mij waren die allemaal gelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik verschillende achterkanten gezien op de ¤100,- briefjes die in het spel zijn. Zal ff kijken of ik een screen kan maken.
Zie edit.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij waren die allemaal gelijk.
Dat hoop ik, anders voel ik me genoodzaakt om geen forums over Wie is de Mol meer te lezen ivm de spanning.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef texelonia het volgende:
Art zei toch ook duidelijk 'als je ál het molgeld hebt'. Met 10 briefjes met zulke grote stippen, krijg je toch ook nooit een herkenbaar portret?
Maar ze verdienen natuurlijk nooit al het molgeld, dus het lijkt me een vrij onmogelijke puzzel
We kunnen het proberen maar deze aflevering hebben we volgens mij ook niet alle achterkanten gezien. Ik heb volgens mij een stuk of 3 zwarte gezien (Marjolein oa) en 2 beige (Annemiek en Airen volgen mij).quote:Op zondag 3 januari 2016 16:09 schreef Moira. het volgende:
Hmm ja, als er ook briefjes met alleen maar zwarte stippen tussen zitten dan kan dat nooit een herkenbare voorstelling worden als de briefjes 2x5 gelegd moeten worden. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze letterlijk álle te winnen briefjes nodig hebben, want dan is zo'n heel portret-idee zinloos als er toch geen kans is om dat uit te vogelen.
We kunnen iig alle achterkantjes die wij te zien krijgen verzamelen, hoewel ik me afvraag of wij aan het eind van het seizoen uiteindelijk wél al die achterkantjes te zien hebben gekregen.
Maar het is iig leuk om eens te kijken hoe ver we komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |