quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef XMN8R het volgende:
Om het af te sluiten nog maar even een samenvatting van de negen overzichten:
na aflevering 1: onbekend
na aflevering 2: Margriet, Chris, Marlijn
na aflevering 3: Margriet, Chris, Marlijn
na aflevering 4: Margriet
na aflevering 5: Margriet
na aflevering 6: Margriet
na aflevering 7: Margriet
na aflevering 8: Margriet
na aflevering 9: Margriet of Rik
in aflevering 10: Margriet is de Mol!
We hadden het dus in aflevering 4 al kunnen weten...
[ afbeelding ]
Ik ben er weer helemaal klaar voor Moiraquote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef Moira. het volgende:
Hopelijk is onze baas XMN8R dit jaar ook weer aanwezig om ons een handje te helpen, zoals voorgaande jaren
[..]
Ja vet irritant van die inbox, heb eergister allerlei berichten zitten verwijderen maar hij zegt nog steeds 100% volquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben er weer helemaal klaar voor Moira
Nog maar één nachtje slapen...*hysterisch gillend op en neer ren*
ps: je inbox is vol..
[ afbeelding ]
Dat is nog niet bekend. Dit is het lege concept van vorige jaar. Ik zal het per aflevering aanpassen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:01 schreef texelonia het volgende:
Is bij voorbaat al bekend welke afleveringen 2 en welke 3 opdrachten bevatten?
En de eerste aflevering bevat zeker weten maar 2 opdrachten?
heeft klaas dan eigenlijk de 1000euro niet verdiend?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef XMN8R het volgende:
AFLEVERING 1: 'Wijsmaken'
Opdracht 01 - Metro: 1.000 euro verdiend, totaal 1.000 euro
Met deze opdracht kon 1.000 euro verdiend worden.
> Klaas voorspelt correct dat niet iedereen genoeg mensen mee zou nemen naar het eindstation
Opdracht 02 - Duinen: 0 euro verdiend, totaal 1.000 euro
Met deze opdracht kon 1.500 euro verdiend worden.
> De topito staat in een geldvak, maar met nog 30 seconden te gaan wordt besloten om de topito naar het volgende naamvak te trekken. Hierdoor hoeven 7 kandidaten hun scherm niet te zien na de test, maar wordt er geen geld verdiend.
[ afbeelding ]
Er had deze aflevering in totaal 2.500 euro verdiend kunnen worden. Er is deze aflevering echter slechts 1.000 euro verdiend.
Als Klaas in zijn eentje het geld verdiend heeft, dan hebben de anderen dus allemaal niets in gebracht. En dat is niet helemaal waar, want de gok van Klaas was afhankelijk van de inzet van de overige kandidaten. Een aantal kandidaten heeft niet genoeg passagiers meegenomen naar het eindstation. Behalve Ellie is niet exact duidelijk wie dat zijn, maar ze hebben wel bijgedragen aan het verdienen van duizend euro en daarom heb ik het als groeps-opdracht aangemerkt.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:25 schreef Xummon het volgende:
heeft klaas dan eigenlijk de 1000 euro niet verdiend?
de echte groepsopdracht is mislukt, maar klaas heeft een goede voorspelling gedaan.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb het aangepast.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kon 3.000 euro worden verdiend.
Aangepastquote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
Klein puntje, de beste man heet Rop, niet Job
Prima, alleen volgens mij wordt dit altijd zo gezegd. Het is altijd de groep die het geld verdiend voor het spel. Alleen is de verantwoordelijkheid soms toe te wijzen aan individuen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:38 schreef XMN8R het volgende:
• Art zegt uiteindelijk: "Het feit dat Klaas dacht dat jullie het niet zouden halen betekend dat jullie de eerste duizend euro hebben verdiend." (jullie = meervoud = groep)
Daarom heb ik deze eerste opdracht als groeps-opdracht aangemerkt.
Tim - Airen - Cecile (deze rijen waren goed)quote:Op zondag 10 januari 2016 13:30 schreef 4-elements het volgende:
Gisteren was in Moltalk een overzicht te zien in welke blokken de fouten konden zitten voor de trapopdracht. Daar was te zien wie alles goed had (en dus samen hadden gezorgd voor geld in de pot) en in welke blokken iets fout had kunnen zitten.
Ik dacht dat Ellie er zo de "p" in had dat het bij haar niet kloptequote:Op maandag 11 januari 2016 15:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
Tim - Airen - Cecile (deze rijen waren goed)
Annemieken - Remy - Ellie (deze waren niet goed, echter bleek blok van ellie volgens moltalk te kloppen)
Klaas - Take - Rop (deze rijen waren goed of gedeeltelijk goed)
----Marjolien--- overall
moet hem even corrigeren wat we te zien krijgen waren en bovenin 2 goed en onderin 2 goedquote:Op maandag 11 januari 2016 15:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
Tim - Airen - Cecile (deze rijen waren goed)
Annemieken - Remy - Ellie (deze waren niet goed, echter bleek blok van ellie volgens moltalk te kloppen)
Klaas - Take - Rop (deze rijen waren goed of gedeeltelijk goed)
----Marjolien--- overall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |