De regie weet tijdens het maken/ nabewerken van de afleveringen, wie wanneer afvalt. Ik denk dat ze daar zeker handig gebruik van maken zodat de verdenkingen zo optimaal mogelijk verspreid zijn bij elke aflevering.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me meer en meer af in hoeverre de executies echt zijn. Hebben jullie dat niet? Vaak kun je zelf al wel voorspellen wie er waarschijnlijk af zal vallen, namelijk een kandidaat waarvan inmiddels wel duidelijk is dat-ie zeker de Mol niet is. Is dat toeval? Je kunt ook paranoïde zijn (hoort een beetje bij het programma toch?) en denken dat het gemanipuleerd is, zodat de spanning maximaal blijft.
Laatste voorbeeld is uiteraard Taeke. Na de opdracht met de iPads - waarin Taeke fanatiek heel veel geld binnen haalde - was zonneklaar dat Taeke nooit de Mol had kunnen zijn. En wie valt er af? Goh, Taeke. Wat een verrassing.
Bij de vorige afleveringen was vaak hetzelfde aan de hand.
Eens. Op donderdag kan ik vrijwel altijd direct kijken, op zaterdag bijna nooit... alleen vanavond lukt dat toevallig welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er nog steeds niet mee omgaan dat het op zaterdag is![]()
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op donderdag.
Pffff das mooi waardeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
SMSje van KPN dat ik mogelijk een storing kan ervaren bij bellen, televisie of internet.
Storing is waarschijnlijk rond 21.00u opgelost.
JA DAT IS TE LAAT
Je kan toch hier kijken? Even een half uurtje gebruik maken van je telefoon als Wifi hotspotquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
SMSje van KPN dat ik mogelijk een storing kan ervaren bij bellen, televisie of internet.
JA DAT IS TE LAAT
Naar familie of vrienden gaan en daar WIDM kijken!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Nee hè, ik heb ook KPN 😠 Maar ik heb geen sms'je gekregen van KPN .quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Mijn tv en internet doet het wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:55 schreef KaBuf het volgende:
Ja ben net thuis en m'n WiFi werkt niet, maar m'n tv wel. Gelukkig![]()
Maar bedankt voor het meedenken
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef KaBuf het volgende:
JA DAT IS TE LAAT
Zal wel een plaatselijke storing zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn tv en internet doet het wel.
En het duurt half uur langer dan vorig jaar.😀quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uur
Echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En het duurt half uur langer dan vorig jaar.
Meestal is deze aflevering een partij gelul waar ze bij de NOS-sportafdeling jaloers op zouden zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?Ik hoop op meer (en uitgebreider uitgelegde) molacties dan, en meer van die 'hints die we als kijker hadden kunnen zien'. Dat raffelen ze altijd zo sneu af
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah joh je krijgt toch eerst nog een half uur live gelul, de daadwerkelijke ontknoping begint waarschijnlijk toch pas om 9 uur
quote:Geachte klant, de storing van uw Internet, Bellen of Interactieve TV op uw vaste aansluiting is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Schakel uw modem uit en zet deze na 10 seconden weer aan. Mvg, KPN
het probleem met dit seizoen was (denk ik) doordat ze op de zaterdag gingen zitten ze ook vonden dat ze een groter publiek moesten trekken dus een beetje qua opzet veranderd hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met zaterdagavondik kijk juist makkelijker dan door de week. Maar goed, ik ben dan ook een uberburger
tegenwoordig.
pfff ineens naar een topic dat al gebruikt wordtquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
En deze is vol
RLS / [WIDM 2016] Algemeen #2 - De ontknoping is in zicht!
Hier nog even verder nabespreken maar?
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfff ineens naar een topic dat al gebruikt wordt
hahaha truequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha true
Ik snapte even niet toen ik hem opende dat er zoveel posts in stonden
Ik ga maar terugkijken vanavond denk ik, de TV is bezetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
Tijd dat Humberto ophoudt met het schaatsen. Hop Hop wij willen de mol!
geen ziggo?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga maar terugkijken vanavond denk ik, de TV is bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |