SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb afgelopen zaterdag best veel brood gehad, maar ik heb gewoon door dat mijn lichaam het niet meer zo goed trekt (opgeblazen gevoel):')quote:Op maandag 22 februari 2016 15:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In mijn geval net zo regelmatig uit maïsbrood als uit volkorenboterhammen en ontbijtkoek. Ieder z'n ding... Ik zou brood echt, echt niet kunnen missen. Dan zou het voor mij niet vol te houden zijn en zou ik wrs af en toe een heel brood tegelijk in m'n mik stoppen. Geen goed idee dus
ja van muscle meat http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blikquote:Op maandag 22 februari 2016 15:32 schreef Artoo het volgende:
@ Harvey:
Nee, Muscle Meat is een op zichzelf staand merk: http://musclemeat.nl/
ik kan het je echt enorm aanradenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Kip uit blik?Wauw, ik zou het bijna willen proberen.
En rijst über alles. Sowieso.
Grappig dat ze het zout en maïszetmeel verwaarloosbaar vinden. Laat het dan weg, zou je zeggen...?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja van muscle meat http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blik
[..]
ik kan het je echt enorm aanraden
ghehe ja nu je het zegt, was me nog niet opgevallen die tekst. ben stiekem wel benieuwd wat ze dan precies verwaarloosbaar vinden...zou er bijna een mail aan wagen....bijnaquote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Grappig dat ze het zout en maïszetmeel verwaarloosbaar vinden. Laat het dan weg, zou je zeggen...?
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in een workshop met een aantal Amerikanen. Snelle observaties leren mij:
1. Ze dragen ALLEMAAL een fitbit
2. Ze zijn allemaal morbide obees.
Hopelijk motiveert de fitbit een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*is in staat om chocolade op te vreten nu *
Edit: mijn tomtomapparaat ligt dus nu ook op me te wachten.. gelukkig ben ik het morbide obees wel voorbij geloof ik.. alhoewel....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
1. checkquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag de snoepjes die mijnquote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een verhitte discussie overigens. Ik gooi ook eten weg dat ik niet meer wil opeten. Ja, ik vind dat zonde. Nee, ik geef het liever aan de prullenbak dan dat ik het in mijn mond stop. Of als ik goed in m'n vel zit dan laat ik het achter op mijn werk.
Haha, precise hetzelfde hier vanmiddagquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik vroeg in Januari ook aan 1 collega 'Oh, is dat de Charge die je om hebt?' waarop alle vier de mensen die er stonden meteen hun arm uit hun mouw schudden.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Twixquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef MutedFaith het volgende:
Hier ligt al anderhalve maand een twix in t dashboardkastje. Maar die was ik alweer vergeten..
Ik kwam ooit op de website van een Amerikaanse stad waar ze heel veel promotie maakten voor het 3k per dag doel met een stappenteller! Serieus!quote:
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..quote:
Ik heb er een half jaar gewoond en met mijn gewoonte overal heen te wandelen was dat best moeilijkquote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..
ik moest door de berm naar kantoor ploeterenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..
Herkenbaarquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest door de berm naar kantoor ploeteren![]()
20k+ heb ik in het afgelopen half jaar maar een handvol 1 keer gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam ooit op de website van een Amerikaanse stad waar ze heel veel promotie maakten voor het 3k per dag doel met een stappenteller! Serieus!![]()
![]()
Ik heb nu al 20k+
Ik ben niet Amerikaans dat kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch geen 150 kilo Amerikaanse?
En met de hoeveelheid die je beweegt en hoe weinig je eet, moet je wel dun zijn nu.quote:
dikkiequote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Rauw. het volgende:
Beetje geschranst en in plaats van 800kcal te weinig zit ik nu op 250kcal te weinig
Op precies 1999kcal.
Misschien vanavond nog een shake na de training dan zit ik op 2100.
*trots op m'n schransbui
Spekknabbels, yoghurt met mango en bosbessen en een schep extra rode koolquote:
sjezus. Niet eens een broodje separatorvlees?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Spekknabbels, yoghurt met mango en bosbessen en een schep extra rode kool
Gelukkig niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sjezus. Niet eens een broodje separatorvlees?
Ik dacht dat de grens van morbide obesitas een stuk lager lag, dat valt dan in ieder geval weer meequote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben geen Amerikaanse en niet meer morbide obers maar wel een fitbit deze week.
Was bij mij ook niet heel serieus bedoelt hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik velde overigens nergens een waarde-oordeel, dus waarom veel mensen zich menen te moeten verdedigen is mij een beetje een raadsel
Houston staat inderdaad niet bekend om zn wandelroutesquote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik had denk ik geluk met "mijn" locatie in de VS, want Seattle is best pedestrian-friendly
En in Japan deed ik alles op m'n mamachari. Daar was ik denk ik op m'n fitst. Veel fietsen icm bergachtig gebied is goed voor je.
Oh god, Texasquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Houston staat inderdaad niet bekend om zn wandelroutes
ja? Ik vond het voornamelijk veel. En brood dat zes weken goed blijft vertrouw ik nietquote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh god, TexasDaar haal je je zak (ranzige) brood in een GMC Yukon Denali
Lekker eten wel daar, dat wel.
Vet, gefrituurd, veel, primaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Ik vond het voornamelijk veel. En brood dat zes weken goed blijft vertrouw ik niet
Maar ze hadden wel veel internationale restaurants, heb daar bijvoorbeeld Ethiopisch gegeten
Haha, Papadeaux?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bestelde ooit een zeevruchten schotel bij een zeer geliefd visrestaurant aldaar.
ALLES gepaneerd en gefrituurd
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, het is al twaalf jaar () geleden.
In Spanje kreeg ik laatst ook chips bij m'n sandwich. Geen fan van chips, maar deze waren zelfgebakken en nog warmquote:Op maandag 22 februari 2016 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Gewone chips standaard bij je lunch krijgen in de VS
Oh, dat is wel bijzonderquote:Op maandag 22 februari 2016 20:53 schreef Negentiendertig het volgende:
In Spanje kreeg ik laatst ook chips bij m'n sandwich. Geen fan van chips, maar deze waren zelfgebakken en nog warm
Ik begon op 45 BMI, bij 1.90.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Bij 150 kg is mijn BMI 55,1(ik ben ook maar klein)
Ik word altijd een beetje misselijk als ik die zie liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Haal spekknabbels, dat is echt mijn nieuwe ding.
Bizar.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit My 600 lbs life te kijken. Deze mevrouw heeft een BMI van...105...
ja, mijn bek viel ook openquote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door MutedFaith op 22-02-2016 21:53:05 ][b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
100 montaditosquote:Op maandag 22 februari 2016 20:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]Volgens mij is Pap(p)adeaux wel populair in die area. Maar dat is al een tijdje terug ja
Toen begon ik net aan de middelbare school.
[..]
In Spanje kreeg ik laatst ook chips bij m'n sandwich. Geen fan van chips, maar deze waren zelfgebakken en nog warm![]()
Maar tch zijn de dames daar vaak slank en elegant. Hoe doen ze hetquote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
100 montaditosMaar verder kun je beter niet naar Spanje gaan als je op je lijn wilt letten, alles is vet en kaas en worst daar
paar afleveringen van gezien volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Dit is waar ze allemaal naar een gastric bypass operatie toewerken. Deze is wel een succesverhaal, 55kg afgevallen vóór de operatie, en nu in totaal 90kg. Maar ze is nog steeds wel heel dik.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
paar afleveringen van gezien volgens mij.
Dat gaat echt helemaal nergens over met die ontbijt-enchiladas en als secondbreakfast een milkshake en 3 tosti's.
omdat ze nog steeds ziek zijn in hun hoofd. Ze vallen gegarandeerd terug zonder operatie. Een maand zelf afvallen is nog wel eens te doen. Drie jaar zelf afvallen niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit is waar ze allemaal naar een gastric bypass operatie toewerken. Deze is wel een succesverhaal, 55kg afgevallen vóór de operatie, en nu in totaal 90kg. Maar ze is nog steeds wel heel dik.
Ik vraag me wel af waarom ze na 2 maanden zelf afvallen, waarbij ze 0,5 tot 1kg per dag afviel, een operatie kreeg omdat het afvallen zo'n groot succes was. Die operatie was nog steeds best wel riskant en blijkbaar deed ze iets goed want ze viel hartstikke hard af
Het is bedtijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil snoep nu. Geef me alsjeblieft een reden om het niet te doen... :-(
Tandenpoetsen en naar bed. Waarom moet je om 10 over 11 nog snoep in je mond proppen? Niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil snoep nu. Geef me alsjeblieft een reden om het niet te doen... :-(
Ja straks. Over anderhalf uur. Nog anderhalf uur om snoep in mijn hoofd te stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja straks. Over anderhalf uur. Nog anderhalf uur om snoep in mijn hoofd te stoppen.![]()
Ik ga braaf mijn tanden poetsen en hopen dat het helpt.Mnoh, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom hebben diehard spinners allemaal van die kekke luierbroekjes!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vayaya doet zeer van het spinnen gisteren.
Niet? Mijn lievelings voor ontbijt. Met chili con carne. En noedelsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:17 schreef sibella2 het volgende:
Ontbijten met andijviestampot , ik ben gek op avondeten, ook s ochtends, maar dat zou ik niet weg kunnen krijgen. Was het lekker?
Ik heb met paardrijden echt nooit last gehad van de vajayjay eigenlijk. Van de adductors des te meerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen allemaal
Oke, nieuwe reden gevonden om nooit te gaan spinnnen, thnx loona(alhoewel paardrijden ook niet altijd heel fijn is voor dat gebied
nou, ik heb soms van die mooie doorrij plekken waar je broek heeft geschuurd ....niet fijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik heb met paardrijden echt nooit last gehad van de vajayjay eigenlijk. Van de adductors des te meer
Plekken op je kont na situps? Hoe dan?!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nou, ik heb soms van die mooie doorrij plekken waar je broek heeft geschuurd ....niet fijn
maar dat heb ik ook geregeld aan mijn kont met situps doen
Noodles jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet? Mijn lievelings voor ontbijt. Met chili con carne. En noedels
Ja is het echt zo leuk? In mn sportschool gaan ze naast RPM ook binnenkort de lesMills Sprint doen, maar dat ziet er helemaal eng uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen is geweldig, het went na verloop van tijd, en zeembroekjes helpen prima. Al kan ik tegenwoordig ook wel eens een sessie doen zonder als m'n twee broeken in de was liggen![]()
spinnen
Donderdag weer
Zonder leren zit, zit ik ook een stuk oncomfortabeler, maar open rijden heb ik gelukkig nog nooit gehad. Hooguit een schuurplekje als een zadel echt niet bij mijn bouw past.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef Artoo het volgende:
[..]
Plekken op je kont na situps? Hoe dan?!
Ik heb echt veel paardgereden (had 2 eigen paarden, reed wedstrijden, 5x per week trainen per dier zeg maar) maar doorrijplekken heb ik echt nooit gehad. Heb je wel een goed passende broek? En anders misschien een broek met zeemstuk nemen, zodat je minder schuift?
wel als je er pastinaak doorheen prakt, denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:53 schreef Shandaly het volgende:
Is er verschil tussen appelpuree en appelmoes?
Geen probleem meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:17 schreef sibella2 het volgende:
Ontbijten met andijviestampot , ik ben gek op avondeten, ook s ochtends, maar dat zou ik niet weg kunnen krijgen. Was het lekker?
Lekker lijstjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje vandaag:
Kwark m zelfgemaakte granola
Grapefruit
Salade m geitenkaas en cranberries, 2 gek eitjes
Speltcracker kaas, nootjes
HF nasi of HF zalm-met-iets
En tussen de middag een lesje hardlopen.
Zie daar een reden voor geen kinders.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gelukkig niet zo veel gevoel in mijn vayay
En toen? Zonder zadel gefietst?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, ik ging op de fiets naar de sportschool en ik wilde niet op het zadel zitten.![]()
Uur circuittraining gedaan, nu gesloopt. Zo douchenen dan dingen doen.
Doorbijten en staand op de trappers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En toen? Zonder zadel gefietst?
mwoa, ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie daar een reden voor geen kinders.
nee, daarvoor al. Dat is juist handig met barenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie daar een reden voor geen kinders.
Ik vind het fijn voor je dat ie er ongeschonden uit is gekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daarvoor al. Dat is juist handig met barenmijn vayay is geheel ongeschonden uit de strijd gekomen
*proest*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je dat ie er ongeschonden uit is gekomen.
ik wil best even over kraamzuivering en aarsbeien beginnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest*![]()
Voor jezelf ook gok ik, anders waren er nu vast verhalen over totaalruptuurtjes, hechtingen en bijkomende ongemakken gekomen!
Is dan wel weer goed als eetlustremmer.
matig hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iedere keer als ik jarig ben dat verhaal al van mn moeder horen, dus uh, I pass.
That's enough, it did the trick already!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best even over kraamzuivering en aarsbeien beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ja precies, zo fijn hè, hoe mensen dat toch menen te moeten delen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iedere keer als ik jarig ben dat verhaal al van mn moeder horen, dus uh, I pass.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
That's enough, it did the trick already!ik vind het echt jammer dat ik dat niet hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja he? Het aanpassen van mijn eten en het sporten erbij gaat goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ga je lekker ineens weer Bubs!
Dat is voor mij niet laat. Mijn ritme is slapen van ca. 00.30 tot 8.30. Veranderen heb ik inmiddels opgegeven in verband met kansloos. De jaren dat ik eerder op moest, voelde ik me altijd slap en ziek en eerder slapen lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:49 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je zo ontzettend laat slapen dan, lo?
En verliefd? Leukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet laat. Mijn ritme is slapen van ca. 00.30 tot 8.30. Veranderen heb ik inmiddels opgegeven in verband met kansloos. De jaren dat ik eerder op moest, voelde ik me altijd slap en ziek en eerder slapen lukt gewoon niet.
Veel later kan trouwens ook niet. Ik heb nooit een nacht door kunnen halen en ik hou ook niet van laat uit gaan of zo. Mijn lijf zegt dan gewoon 'ik weet niet wat jij doet, maar ik ga slapen'.
Niet heel veel. Nog heel even een weekje op zelfdiscipline en afleiding door zien te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
En verliefd? Leuk![]()
Iets dat je kunt doen om verliefd-gerelateerde-snoep-aanvallen te voorkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ja, dat hoor ik ook altijd. Mijn ex zei ooit 'chocola is geen liefde, onthoud dat', maar daarover zijn we het nooit eens geworden. Het is nog altijd het beste substituut voor liefde in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht dat verliefde mensen altijd niks door hun maag kregenHeb je net de verkeerde soort te pakken
Tja, ik doe mijn onderschrift weer even eer aan, maar dat vind ik dus echt niet. Uitgebreid iets koken dat ik ontzettend lekker vind en dat dan op de bank opeten met een toffe serie en een dekentje. Dat vind ik een prima substituut.. Chocolade naar binnen proppen, daar ga ik me niet beter van voelen. En laat dat nou net het leuke zijn aan liefdequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook altijd. Mijn ex zei ooit 'chocola is geen liefde, onthoud dat', maar daarover zijn we het nooit eens geworden. Het is nog altijd het beste substituut voor liefde in ieder geval.
Dat heb ik andersom.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Chocola is meer als seks vind ik.. soms heb je gewoon onweerstaanbare zin erinAl heb ik gelukkig die zin vaker in seks dan in chocola! Bij chocola kan de zin prima een paar weken of zelfs maanden wegblijven.
Hmm, even denken dan hoor. Crackers met pindakaas misschien... of oude komijnenkaas. Of zelfgemaakte pizza met ananas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:49 schreef HarveySpecter het volgende:
Iedereen heeft denk ik wel iets waar hij/zij ontzettend van kan genieten. Voor de een is dat chocolade, voor de ander is dat kaas.
Ik heb dat bijvoorbeeld met pepers gevuld met roomkaas
Ja. Dat.quote:
Warme ananas. Dat krijg ik echt niet wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmm, even denken dan hoor. Crackers met pindakaas misschien... of oude komijnenkaas. Of zelfgemaakte pizza met ananas.
Ik weet maar 1 ding dat ik echt niet lust... erwtensoep...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd makkelijker een lijstje te maken van dingen die ik écht niet graag eet dan van dingen die ik graag eet. Is veel korter.
+1quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Warme ananas. Dat krijg ik echt niet weg
wat heeft die melding voor added value?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
+1
Dingen die ik elke dag kan eten: Sushi (al ver voor de hype).
Nee man, gadverdamme. Harde rauwe stukjes in je stamppot...brrt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
Stamppot rauw andijvie is soberso de beste stamppot.
Klinkt niet als een fantastische dag... maar reservewiel eronder leggen kun je toch wel zelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch vergetenpotdomme
![]()
En een lekke band op de uni door tegen een scherp randje aan te rijdengeweldig, op de dag dat ik niet de hele dag naast/in mijn auto kan zitten lezen wachtend op de AA...
dat is mooi klote, vooral de 2equote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch vergetenpotdomme
![]()
En een lekke band op de uni door tegen een scherp randje aan te rijdengeweldig, op de dag dat ik niet de hele dag naast/in mijn auto kan zitten lezen wachtend op de AA...
Wat voor andijvie heb jij dat het hard is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee man, gadverdamme. Harde rauwe stukjes in je stamppot...brrt.
Ze zijn hier nogal spastisch als het gaat om 'ortnung muss sein' op de campusparkeerplaatsen, maar heb net 't kantoor gebeld en ze hebben m'n kenteken en telefoonnummer. Of ik 'm dan wil verplaatsen 'als het moet'. Nou ja, dat wil ikw el, maar dat lukt niet, want hele band is debiel gedraaid en ik kon 'm nog maar nét relatief netjes neerzettenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
dat is mooi klote, vooral de 2e
Jawel. Ananas hoort in alles. Want warme ananas...gekarameliseerd van de bbq met kaneel en ijs. Of op pizza. Of in zuurkool. Of tussen een tosti. Of in een pineapple upside-down. Of in een wrap met roomkaas, gerookte kip, pijnboompitjes en rucola. Of in een smoothie... ik kan nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ananas hoort in ananas, als in gewoon vers. Happend. Verder nergens in
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zuurkool vriest prima in. Mijn op 1 na favoriete stamppot. Maar boerenkool is het allerlekkerst.
Gewoon, uit een zak van de supermarkt. Crunchy, knapperig, hoe je het ook wilt noemen. Iig niet prakbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat voor andijvie heb jij dat het hard is?
De helft van wat ik zeg heeft geen toegevoegde waardequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft die melding voor added value?
Sushi overigens
ah nou, dat is in elk geval al iets beterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zijn hier nogal spastisch als het gaat om 'ortnung muss sein' op de campusparkeerplaatsen, maar heb net 't kantoor gebeld en ze hebben m'n kenteken en telefoonnummer. Of ik 'm dan wil verplaatsen 'als het moet'. Nou ja, dat wil ikw el, maar dat lukt niet, want hele band is debiel gedraaid en ik kon 'm nog maar nét relatief netjes neerzetten
Hele stamp kan makkelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?
hele stamp uiteraard!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?
[..]
Gewoon, uit een zak van de supermarkt. Crunchy, knapperig, hoe je het ook wilt noemen. Iig niet prakbaar.
Dat. Gecarameliseerd ofzo op zichzelf gaat nog wel, maar 'in' dingen.. nee, dat is echt niet voor mij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:12 schreef MutedFaith het volgende:
En eens met de 'ananas hoort alleen in ananas'. Al is warme ananas van de grill ook nog lekker, met vanille ijs.
Maar alles wat 'hawaii' gemaakt is met ananas is niet te vreten.
ehm zoveel verschil zit er qua ingrediënten niet in tosti en pizza?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Tosti Hawaii![]()
nomnomnom
Ananas op pizza vind ik vies. Maar de combi pizza met fruit is sowieso gek.
Ik vind een tosti en een pizza toch echt iets héél andersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm zoveel verschil zit er qua ingrediënten niet in tosti en pizza?
broodachtig iets , kaas, ham
okequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind een tosti en een pizza toch echt iets héél anders
Wat, dat zijn wel weer twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Mensen met kaas en spek op hun pannekoek!![]()
Dat zijn vast dezelfde types die ananas op hun pizza eten.
Die mensen heb ik niet nodig in m'n leven.
nee geen spekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Frutti di marequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:57 schreef HarveySpecter het volgende:
Op Pizza wil ik gewoon Tonijn. En ui en tomaat en kaas.
En heel veel knoflook.
Mag ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:00 schreef Rauw. het volgende:
En jullie moeten normaal doen.
Pannenkoeken horen naturel met stroop.
jij hebt ook alleen seks aan de linkerkant van het bed?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:00 schreef Rauw. het volgende:
En jullie moeten normaal doen.
Pannenkoeken horen naturel met stroop.
Welnee! Adem in adem uit (altijd een goed idee, blijven ademen) en als je je shit kent is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Pfffff, presentatie 'af', maar ben vet zenuwachtig. Moet voor mijn eigen faculteit/werkgroepen m'n werk en ideeën tot nu toe gaan presenteren. Alsof ik voor 't vuurpeloton moet verschijnen.
3,5 km lunchrondje. Dat is best veelquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb genoten van mijn 3,5 km lunchrondje, boterhammen en grapefruit hoor! #teamgezond
Ik snap de vergelijking niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
jij hebt ook alleen seks aan de linkerkant van het bed?![]()
spice it up!
valt toch wel mee? Is 40 minuten lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
3,5 km lunchrondje. Dat is best veel![]()
Lopend?
ehm...ja nja dat er meerdere manieren zijn om iets te doen/etenquote:
Neeee kaas en spekpannenkoeken zijn awesome! Maar ananas in warme maaltijden zeker nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Dat is toch best lang/veel voor een 'lunchrondje'.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt toch wel mee? Is 40 minuten lopen
Checkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Nope.quote:Dat zijn vast dezelfde types die ananas op hun pizza eten.
Ok doeiquote:Die mensen heb ik niet nodig in m'n leven.
Misschien compenseer ik mijn absurde sexleven wel met mijn normale pannenkoeken met stroopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ehm...ja nja dat er meerdere manieren zijn om iets te doen/eten
maar..nu je het zegt mischien iets minder gevat als ik had gehoopt
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neeee kaas en spekpannenkoeken zijn awesome! Maar ananas in warme maaltijden zeker niet
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien compenseer ik mijn absurde sexleven wel met mijn normale pannenkoeken met stroop
Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een sinaasappel hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wel lekker dit ja, zit ik over een half uur met mijn sinaasappeltje die NIET naar pannekoek smaakt
amateurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is toch best lang/veel voor een 'lunchrondje'.
Ik loop maximaal een kwartiertje in m'n pauze.
Waarom staat die er nog? Weggooien die hap. Of wacht, nee... naar iemand anders brengen. Anders is het verspillingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trek. Maar kan pas op z'n vroegst om half 3 eten, en het enige wat er nu naast me staat is een schaal met koekjes....![]()
Omdat die voor de seminargasten zijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom staat die er nog? Weggooien die hap. Of wacht, nee... naar iemand anders brengen. Anders is het verspilling![]()
Ik heb net m'n lunch op. Zal eens even een lijstje doen.
O: 1 maïsboterham met ardenner. 1 volkoren kapje met oude komijnenkaas. 2 dunne plakken ontbijtkoek met halvarine.
T: Pakje crackertjes
T2: Kleine mueslireep met hazelnoten.
L: 4 volkorenbth met oude komijnenkaas uit het tosti-apparaat.
T: Appel
Eventueel T2: Blokje pure chocolade met amandelen.
D: 2 pannekoeken van gisteren en een kom soep-met-veel-groente-en-verder-niks.
T: Niks meer.
B: Bar nog een keer in de beits zetten, was doen, opruimen. Niks bijzonders... te druk met fotopresentatie maken en playlist samenstellen voor ons feestje zaterdag.
Is dat gezond? Ik vind het lekker, maar heb me er nooit in verdiept..quote:
hagel! Was net op tijd binnen. Maar we gaan vrijdag dus wel wandelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:38 schreef Shandaly het volgende:
Heb je ook die plensbui meegepikt, SQ?![]()
Ik heb er een 6,7 km lunchwandeling op zitten. Helemaal trots op mezelf, want meestal sta ik mezelf die tijd niet toe tijdens een thuiswerkdag...
Mwah. Ik maak hem zelf. Ik heb een platbrood gekocht, maak een mengsel van tomaat + gehakt + kruiden, dat smeer ik erop, in de oven en dan met een flinke salade.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is dat gezond? Ik vind het lekker, maar heb me er nooit in verdiept..
gezond zou ik het nou niet meteen noemenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is dat gezond? Ik vind het lekker, maar heb me er nooit in verdiept..
Net als met pizza, dusquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ligt eraan hoe je 't maakt / wat je erop doet denkik, of mensen 't als "gezond" zouden zien. Op zich is 't gewoon deeg, met vlees, groente en kruiden.
Ik gebruik deze als leidraad:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oe dat klinkt wel lekker, welke kruiden gebruik je ervoor
Oehhh wat een goed idee!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als leidraad:
http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/
Alleen als ik het recept check, is dit zonder kaas. Dat scheelt al een bak. Met vooral groente en bijvoorbeeld tartaar of kipgehakt, is dit lang zo slecht nog niet.quote:
Turkse pizza. Dat is met tomatensaus en gehakt toch? Volgens mij niets mis mee. Beetje sla er tussen met wat paprika en het is heerlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alleen als ik het recept check, is dit zonder kaas. Dat scheelt al een bak. Met vooral groente en bijvoorbeeld tartaar of kipgehakt, is dit lang zo slecht nog niet.
thnx, ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als leidraad:
http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kreeg trouwens net goed nieuws over dat gesprek waar ik vorige week snipverkouden zat
Ik eet al 't eten omdat 't lekker is. Ik probeer hooguit de heul calorierijke dingen een beetje te vermijden (of in elk geval niet te vaak te eten). Maar ik ga echt niks eten, alleen omdat 't "gezond" is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik maak een salade met sla, komkommer, feta en ui.
En ik eet geen turkse pizza omdat ie per se gezond is, maar wel lekker.
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik eet al 't eten omdat 't lekker is. Ik probeer hooguit de heul calorierijke dingen een beetje te vermijden (of in elk geval niet te vaak te eten). Maar ik ga echt niks eten, alleen omdat 't "gezond" is.
Streng.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.Ik pas ook wel eens dingen aan. Zo doe ik er geen kaas op, en mijn vriend zei: ja maar doner erin?!
Ja, nee, dat doen we dus niet.
http://www.ah.nl/allerhan(...)ge-pannenkoekentaartquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, rondje hardgelopen tussen de middag, nu weer aan het werk. Crackertjes met geitenkaas op, heb nog even geen trek in mijn salade en ik had verse munt mee naar mijn werk!Dus ik heb een heerlijk potje thee naast me staan.
Volgende week staat er een 'Pannenkoekentoren met groenten, spek en kaas' op het menu bij HelloFresh, ik ben er erg nieuwsgierig naar want meestal ben ik alleen van pannekoeken met stroop, suiker of kaas.
Ingredienten zijn: Volkoren pannenkoekenmix, Tijm, Vrije-uitloopei, Halfvolle melk, Sjalot, Courgette, Champignons, Rode Turkse peper, Magere spekblokjes, Belegen kaas
We shall see!
Zo ziet het er inderdaad wel uit ja! Heel machtig, maar wel ook lekker, een klein stukje dan!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ge-pannenkoekentaart
Ik heb deze laatst gemaakt voor een diner, was wel erg lekker! Alleen ik was wel blij dat het op zo'n potluck diner was, ik had denk ik één twintigste van de taart of zo en dat vulde al enormKaas overdosis.
Lijkt me niks die pannenkoeken toestandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, rondje hardgelopen tussen de middag, nu weer aan het werk. Crackertjes met geitenkaas op, heb nog even geen trek in mijn salade en ik had verse munt mee naar mijn werk!Dus ik heb een heerlijk potje thee naast me staan.
Volgende week staat er een 'Pannenkoekentoren met groenten, spek en kaas' op het menu bij HelloFresh, ik ben er erg nieuwsgierig naar want meestal ben ik alleen van pannekoeken met stroop, suiker of kaas.
Ingredienten zijn: Volkoren pannenkoekenmix, Tijm, Vrije-uitloopei, Halfvolle melk, Sjalot, Courgette, Champignons, Rode Turkse peper, Magere spekblokjes, Belegen kaas
We shall see!
Ik ook niet. Gelukkig (of helaasquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb denk ik een soort van link tussen normaal en lekker gevonden.
Ik eet iig niets wat ik niet lekker vind.
ik eet wel eens dingen die ik niet zo lekker vindt, maar dat is puur omdat man en kids niet altijd dezelfde smaak hebben. Dus soms moet het maar om hun te pleasenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
nee. Ik ook niet. Maar ik eet ook niet alleen dingen omdat ik ze lekker vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik zou er zelf ook niet voor kiezen geloof ik, maar so far heb ik pas 1 keer iets van HelloFresh gegeten dat ik echt minder lekker vond, dus ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Lijkt me niks die pannenkoeken toestand
Ben je een eind deze kant op gelopen? Zullen we elkaar een keertje meeten halverwege??
(Moet ik wel een beetje oefenen nog om zover te kunnen rennen)
ghehe of we spreken af voor het paleis!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik zou er zelf ook niet voor kiezen geloof ik, maar so far heb ik pas 1 keer iets van HelloFresh gegeten dat ik echt minder lekker vond, dus ik ben erg benieuwd.
Ik ben idd wel jouw kant op gelopen, maar ik kom ook nog niet zo ver hoor.
van mij uit gezien overgestoken naar het tweede deel, waar het paleis in ligt, maar dan kom ik maar tot halverwege, waar het bruggetje is.
Keertje afspreken lijkt me leuk, maar dan over een maandje of 2-3, dan haal ik jouw hoek wel.
Oh ja, gaan we daar kneuterig net als de dagjesmensen even op het bankje zitten!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ghehe of we spreken af voor het paleis!even zwaaien naar Lex!
maar 2-3 maandjes lijkt me een prima plan!
"Dat is me de kcal niet waard" denk ik danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Lillen? En wat bedoel je met droge worst? Ook chorizo enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat zeg ik ook niet
Maar er zijn ook bijzonder weinig dingen die ik niet te vreten vind.
Kokos, babi pangang, vlees met lillen überhaupt, droge mandarijnen, zure druiven, droge worst/ham, gekookte prei en gember. Best te vermijden allemaal.
van die vetlillen ja. Brrr. Speklapjes cremeer ik dus ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lillen? En wat bedoel je met droge worst? Ook chorizo enzo?
jup, dit!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Tja wat is lekker.. ik eet ook wel eens een zak worteltjes of een enorm stuk rettich weg als snack, niet vies maar ook niet het allerlekkerste, maar dus wel omdat het vult en 'gezond' is, weinig kcal en veel voedingsstofffen. En soms ga je die dingen juist na een tijd steeds lekkerder, zo vind ik nu augurk één van de beste snacks
Radijs maar dan iets milder! Ik vind het in salade, met een dressing met iets zoetigs (wij doen dan azijn met gembersiroop) heel erg lekker, voor zo weg te happen is het prima maar niet superbijzonder. Het is vooral heel goedkoop en makkelijk meenemenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, dit!
Waar smaakt rettich naar? Is dat de moeite?
Heeft de supermarkt dat gewoon?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat klinkt goed, die ga ik 1 kopen dan
Ik koop het bij de Turkse supermarkt. Ik zou gewoon naar zo'n groenteboertje of multiculturele toko gaan, ik heb het bij de AH geloof ik nog nooit gezien.quote:
Ah txs! Wilde net gaan googelen wat ik moet zoeken...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt aan je supermarkt. Onze jumbo heeft ze soms. Zien er uit als een gemuteerde witte megapeen.
Uhm, ik woon in een dorpje he? Niks multiculturele toko of groenteboer. Wel vier supermarkten...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik koop het bij de Turkse supermarkt. Ik zou gewoon naar zo'n groenteboertje of multiculturele toko gaan, ik heb het bij de AH geloof ik nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rettich met mezelf voor scale.. verder beetje lelijke foto maar okeDie halve meter was dus niet overdreven, deze woog 1,8kg. Maar ze blijven lang goed.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Als je dit zegt denk ik eerder aan pastinaak. Qua structuur aan de buitenkant ook. Rettich is toch glad?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt aan je supermarkt. Onze jumbo heeft ze soms. Zien er uit als een gemuteerde witte megapeen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, maar dat is een groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rettich met mezelf voor scale.. verder beetje lelijke foto maar okeDie halve meter was dus niet overdreven, deze woog 1,8kg. Maar ze blijven lang goed.
Is wel lekker overigens, rettich.
En gelukkig vind ik bijna alle niet verse worsten gewoon niet lekker. Salami is vies, chorizo echt heel vies, droge worst niet lekker en rookworst is meh. Verse worst lust ik wel. En kookworst en zo ook wel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is het enige wat ik lekker vind van de kebabzaakquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:51 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lahmacun ziet er echt MOTHERFUCKING awesome uit.
tuurlijk, jij kunt dat. Anders stel je mij teleurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, tijd om naar huis te gaan, maar mijn innerlijke kleuter roert zich... ga ik het station door komen zonder ergens tussenstops te maken is de grote vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |