Jawel. Ananas hoort in alles. Want warme ananas...gekarameliseerd van de bbq met kaneel en ijs. Of op pizza. Of in zuurkool. Of tussen een tosti. Of in een pineapple upside-down. Of in een wrap met roomkaas, gerookte kip, pijnboompitjes en rucola. Of in een smoothie... ik kan nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ananas hoort in ananas, als in gewoon vers. Happend. Verder nergens in
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zuurkool vriest prima in. Mijn op 1 na favoriete stamppot. Maar boerenkool is het allerlekkerst.
Gewoon, uit een zak van de supermarkt. Crunchy, knapperig, hoe je het ook wilt noemen. Iig niet prakbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat voor andijvie heb jij dat het hard is?
De helft van wat ik zeg heeft geen toegevoegde waardequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft die melding voor added value?
Sushi overigens
ah nou, dat is in elk geval al iets beterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zijn hier nogal spastisch als het gaat om 'ortnung muss sein' op de campusparkeerplaatsen, maar heb net 't kantoor gebeld en ze hebben m'n kenteken en telefoonnummer. Of ik 'm dan wil verplaatsen 'als het moet'. Nou ja, dat wil ikw el, maar dat lukt niet, want hele band is debiel gedraaid en ik kon 'm nog maar nét relatief netjes neerzetten
Hele stamp kan makkelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?
hele stamp uiteraard!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het na ontdooien nooit meer lekker smaken... Vries jij de hele stamp in of alleen je zuurkool?
[..]
Gewoon, uit een zak van de supermarkt. Crunchy, knapperig, hoe je het ook wilt noemen. Iig niet prakbaar.
Dat. Gecarameliseerd ofzo op zichzelf gaat nog wel, maar 'in' dingen.. nee, dat is echt niet voor mij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:12 schreef MutedFaith het volgende:
En eens met de 'ananas hoort alleen in ananas'. Al is warme ananas van de grill ook nog lekker, met vanille ijs.
Maar alles wat 'hawaii' gemaakt is met ananas is niet te vreten.
ehm zoveel verschil zit er qua ingrediënten niet in tosti en pizza?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Tosti Hawaii![]()
nomnomnom
Ananas op pizza vind ik vies. Maar de combi pizza met fruit is sowieso gek.
Ik vind een tosti en een pizza toch echt iets héél andersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm zoveel verschil zit er qua ingrediënten niet in tosti en pizza?
broodachtig iets , kaas, ham
okequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind een tosti en een pizza toch echt iets héél anders
Wat, dat zijn wel weer twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Mensen met kaas en spek op hun pannekoek!![]()
Dat zijn vast dezelfde types die ananas op hun pizza eten.
Die mensen heb ik niet nodig in m'n leven.
nee geen spekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Rauw. het volgende:
Mensen met kaas en spek op hun pannekoek!![]()
Dat zijn vast dezelfde types die ananas op hun pizza eten.
Die mensen heb ik niet nodig in m'n leven.
Frutti di marequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:57 schreef HarveySpecter het volgende:
Op Pizza wil ik gewoon Tonijn. En ui en tomaat en kaas.
En heel veel knoflook.
Mag ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:00 schreef Rauw. het volgende:
En jullie moeten normaal doen.
Pannenkoeken horen naturel met stroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |