Niet heel veel. Nog heel even een weekje op zelfdiscipline en afleiding door zien te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
En verliefd? Leuk![]()
Iets dat je kunt doen om verliefd-gerelateerde-snoep-aanvallen te voorkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ja, dat hoor ik ook altijd. Mijn ex zei ooit 'chocola is geen liefde, onthoud dat', maar daarover zijn we het nooit eens geworden. Het is nog altijd het beste substituut voor liefde in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht dat verliefde mensen altijd niks door hun maag kregenHeb je net de verkeerde soort te pakken
Tja, ik doe mijn onderschrift weer even eer aan, maar dat vind ik dus echt niet. Uitgebreid iets koken dat ik ontzettend lekker vind en dat dan op de bank opeten met een toffe serie en een dekentje. Dat vind ik een prima substituut.. Chocolade naar binnen proppen, daar ga ik me niet beter van voelen. En laat dat nou net het leuke zijn aan liefdequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook altijd. Mijn ex zei ooit 'chocola is geen liefde, onthoud dat', maar daarover zijn we het nooit eens geworden. Het is nog altijd het beste substituut voor liefde in ieder geval.
Dat heb ik andersom.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Chocola is meer als seks vind ik.. soms heb je gewoon onweerstaanbare zin erinAl heb ik gelukkig die zin vaker in seks dan in chocola! Bij chocola kan de zin prima een paar weken of zelfs maanden wegblijven.
Hmm, even denken dan hoor. Crackers met pindakaas misschien... of oude komijnenkaas. Of zelfgemaakte pizza met ananas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:49 schreef HarveySpecter het volgende:
Iedereen heeft denk ik wel iets waar hij/zij ontzettend van kan genieten. Voor de een is dat chocolade, voor de ander is dat kaas.
Ik heb dat bijvoorbeeld met pepers gevuld met roomkaas
Ja. Dat.quote:
Warme ananas. Dat krijg ik echt niet wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmm, even denken dan hoor. Crackers met pindakaas misschien... of oude komijnenkaas. Of zelfgemaakte pizza met ananas.
Ik weet maar 1 ding dat ik echt niet lust... erwtensoep...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd makkelijker een lijstje te maken van dingen die ik écht niet graag eet dan van dingen die ik graag eet. Is veel korter.
+1quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Warme ananas. Dat krijg ik echt niet weg
wat heeft die melding voor added value?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
+1
Dingen die ik elke dag kan eten: Sushi (al ver voor de hype).
Nee man, gadverdamme. Harde rauwe stukjes in je stamppot...brrt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
Stamppot rauw andijvie is soberso de beste stamppot.
Klinkt niet als een fantastische dag... maar reservewiel eronder leggen kun je toch wel zelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch vergetenpotdomme
![]()
En een lekke band op de uni door tegen een scherp randje aan te rijdengeweldig, op de dag dat ik niet de hele dag naast/in mijn auto kan zitten lezen wachtend op de AA...
dat is mooi klote, vooral de 2equote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch vergetenpotdomme
![]()
En een lekke band op de uni door tegen een scherp randje aan te rijdengeweldig, op de dag dat ik niet de hele dag naast/in mijn auto kan zitten lezen wachtend op de AA...
Wat voor andijvie heb jij dat het hard is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee man, gadverdamme. Harde rauwe stukjes in je stamppot...brrt.
Ze zijn hier nogal spastisch als het gaat om 'ortnung muss sein' op de campusparkeerplaatsen, maar heb net 't kantoor gebeld en ze hebben m'n kenteken en telefoonnummer. Of ik 'm dan wil verplaatsen 'als het moet'. Nou ja, dat wil ikw el, maar dat lukt niet, want hele band is debiel gedraaid en ik kon 'm nog maar nét relatief netjes neerzettenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
dat is mooi klote, vooral de 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |