Doorbijten en staand op de trappers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En toen? Zonder zadel gefietst?
mwoa, ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie daar een reden voor geen kinders.
nee, daarvoor al. Dat is juist handig met barenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie daar een reden voor geen kinders.
Ik vind het fijn voor je dat ie er ongeschonden uit is gekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daarvoor al. Dat is juist handig met barenmijn vayay is geheel ongeschonden uit de strijd gekomen
*proest*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je dat ie er ongeschonden uit is gekomen.
ik wil best even over kraamzuivering en aarsbeien beginnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest*![]()
Voor jezelf ook gok ik, anders waren er nu vast verhalen over totaalruptuurtjes, hechtingen en bijkomende ongemakken gekomen!
Is dan wel weer goed als eetlustremmer.
matig hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iedere keer als ik jarig ben dat verhaal al van mn moeder horen, dus uh, I pass.
That's enough, it did the trick already!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best even over kraamzuivering en aarsbeien beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ja precies, zo fijn hè, hoe mensen dat toch menen te moeten delen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iedere keer als ik jarig ben dat verhaal al van mn moeder horen, dus uh, I pass.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
That's enough, it did the trick already!ik vind het echt jammer dat ik dat niet hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja he? Het aanpassen van mijn eten en het sporten erbij gaat goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ga je lekker ineens weer Bubs!
Dat is voor mij niet laat. Mijn ritme is slapen van ca. 00.30 tot 8.30. Veranderen heb ik inmiddels opgegeven in verband met kansloos. De jaren dat ik eerder op moest, voelde ik me altijd slap en ziek en eerder slapen lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:49 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je zo ontzettend laat slapen dan, lo?
En verliefd? Leukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet laat. Mijn ritme is slapen van ca. 00.30 tot 8.30. Veranderen heb ik inmiddels opgegeven in verband met kansloos. De jaren dat ik eerder op moest, voelde ik me altijd slap en ziek en eerder slapen lukt gewoon niet.
Veel later kan trouwens ook niet. Ik heb nooit een nacht door kunnen halen en ik hou ook niet van laat uit gaan of zo. Mijn lijf zegt dan gewoon 'ik weet niet wat jij doet, maar ik ga slapen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |