Het is bedtijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil snoep nu. Geef me alsjeblieft een reden om het niet te doen... :-(
Tandenpoetsen en naar bed. Waarom moet je om 10 over 11 nog snoep in je mond proppen? Niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil snoep nu. Geef me alsjeblieft een reden om het niet te doen... :-(
Ja straks. Over anderhalf uur. Nog anderhalf uur om snoep in mijn hoofd te stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja straks. Over anderhalf uur. Nog anderhalf uur om snoep in mijn hoofd te stoppen.![]()
Ik ga braaf mijn tanden poetsen en hopen dat het helpt.Mnoh, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom hebben diehard spinners allemaal van die kekke luierbroekjes!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vayaya doet zeer van het spinnen gisteren.
Niet? Mijn lievelings voor ontbijt. Met chili con carne. En noedelsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:17 schreef sibella2 het volgende:
Ontbijten met andijviestampot , ik ben gek op avondeten, ook s ochtends, maar dat zou ik niet weg kunnen krijgen. Was het lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |