quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in een workshop met een aantal Amerikanen. Snelle observaties leren mij:
1. Ze dragen ALLEMAAL een fitbit
2. Ze zijn allemaal morbide obees.
Hopelijk motiveert de fitbit een beetje
20k+ heb ik in het afgelopen half jaar maar een handvol 1 keer gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam ooit op de website van een Amerikaanse stad waar ze heel veel promotie maakten voor het 3k per dag doel met een stappenteller! Serieus!![]()
![]()
Ik heb nu al 20k+
Ik ben niet Amerikaans dat kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch geen 150 kilo Amerikaanse?
En met de hoeveelheid die je beweegt en hoe weinig je eet, moet je wel dun zijn nu.quote:
dikkiequote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Rauw. het volgende:
Beetje geschranst en in plaats van 800kcal te weinig zit ik nu op 250kcal te weinig
Op precies 1999kcal.
Misschien vanavond nog een shake na de training dan zit ik op 2100.
*trots op m'n schransbui
Spekknabbels, yoghurt met mango en bosbessen en een schep extra rode koolquote:
sjezus. Niet eens een broodje separatorvlees?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Spekknabbels, yoghurt met mango en bosbessen en een schep extra rode kool
Gelukkig niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sjezus. Niet eens een broodje separatorvlees?
Ik dacht dat de grens van morbide obesitas een stuk lager lag, dat valt dan in ieder geval weer meequote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben geen Amerikaanse en niet meer morbide obers maar wel een fitbit deze week.
Was bij mij ook niet heel serieus bedoelt hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik velde overigens nergens een waarde-oordeel, dus waarom veel mensen zich menen te moeten verdedigen is mij een beetje een raadsel
Houston staat inderdaad niet bekend om zn wandelroutesquote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik had denk ik geluk met "mijn" locatie in de VS, want Seattle is best pedestrian-friendly
En in Japan deed ik alles op m'n mamachari. Daar was ik denk ik op m'n fitst. Veel fietsen icm bergachtig gebied is goed voor je.
Oh god, Texasquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Houston staat inderdaad niet bekend om zn wandelroutes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |