abonnement Unibet Coolblue
pi_160060812
BNW Feedback topic.
Humorloze feedback, hier verder
Ik ben geil
pi_160060829
#2 - Der feind siecht dein licht!! Lichtkogeluunnn!!!!!
Ik ben geil
  Forum Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:34:28 #3
35723 crew  GGMM
pi_160060840
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Dance heeft de brui eraan gegeven,.
Ontslag ligt bij de admins
succes,en dank voor jullie steun
:W
Zonde. Beter blijf je gewoon en laat je die FA dat topic lekker modden als hij dat zo graag wil.

Bijzonder dat er op zo'n manier ingegrepen wordt trouwens, logischer zou zijn om achter de schermen te discussiëren en jou ervan te overtuigen waarom het topic wel open zou moeten/kunnen blijven. Snap wel dat je het gevoel hebt dat je op deze wijze voor lul gezet wordt op deze manier.

Anyway, sterkte met je beslissing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160060862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zonde. Beter blijf je gewoon en laat je die FA dat topic lekker modden als hij dat zo graag wil.

Bijzonder dat er op zo'n manier ingegrepen wordt trouwens, logischer zou zijn om achter de schermen te discussiëren en jou ervan te overtuigen waarom het topic wel open zou moeten/kunnen blijven. Snap wel dat je het gevoel hebt dat je op deze wijze voor lul gezet wordt op deze manier.

Anyway, sterkte met je beslissing.
FB / Positiever Fok = topics over nazi-verheerlijking openhouden?

Zo jammer. Of ik interpreteer het verkeerd. Dat kan natuurlijk ook :)
pi_160060879
Wel jammer van de TT ;(
Ik ben geil
  zaterdag 20 februari 2016 @ 01:39:12 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160060890
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel jammer van de TT ;(
Ja, het is goed met je :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:40:32 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160060908
______________
Zo even een streep voor de nacht, eerst slapen en morgen alle partijen aanhoren en teruglezen.
Welterusten.

En doe me nou een lol. Klieder niet dit hele topic vol, anders moet ik me morgen eerst door een zooi bagger heenworstelen en begin ik.al chagrijnig aan het teruglezen, lijkt me niet de bedoeling 8-)


Dikke vette streep dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:41:26 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160060918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

FB / Positiever Fok = topics over nazi-verheerlijking openhouden?

Zo jammer. Of ik interpreteer het verkeerd. Dat kan natuurlijk ook :)
Je interpreteert her verkeerd idd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160060930
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:40 schreef yvonne het volgende:
______________
Zo even een streep voor de nacht, eerst slapen en morgen alle partijen aanhoren en teruglezen.
Welterusten.

En doe me nou een lol. Klieder niet dit hele topic vol, anders moet ik me morgen eerst door een zooi bagger heenworstelen en begin ik.al chagrijnig aan het teruglezen, lijkt me niet de bedoeling 8-)

Dikke vette streep dus.
Oké.

Maar waarom mag lichtkogel dan wel door blijven kliederen met antisemitisme en naziverheerlijking in zijn topic?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160060940
Er is totaal geen sprake van antisemitisme in het topic. Maar die kaarten trekken jullie te pas en te onpas in de hoop de topics maar om zeep te helpen.
-
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:45:09 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160060963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oké.

Maar waarom mag lichtkogel dan wel door blijven kliederen met antisemitisme en naziverheerlijking in zijn topic?
omdat het nu 2 uur is en ik.ga slapen? Of is het echt noodzakelijk dat ik.de verdere nacht moet gaan ruimen? Nee hè, dacht.ik ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160060975
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

omdat het nu 2 uur is en ik.ga slapen? Of is het echt noodzakelijk dat ik.de verdere nacht moet gaan ruimen? Nee hè, dacht.ik ook.
Eens en excuses voor de verkeerde interpretatie. Slapen is voor iedereen een goed idee :)
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:46:30 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160060980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Er is totaal geen sprake van antisemitisme in het topic. Maar die kaarten trekken jullie te pas en te onpas in de hoop de topics maar om zeep te helpen.
Voor jou geldt die streep ook, geen posts meer, niet hier, niet in je topics, gewoon even niet.Morgen weer een dag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160060987
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Voor jou geldt die streep ook, geen posts meer, niet hier, niet in je topics, gewoon even niet.Morgen weer een dag.
Ok.

Weltrust.
-
pi_160060991
edit: Ja, ergens na de ochtend dus.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 20-02-2016 01:49:19 ]
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 01:48:31 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160061015
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:

[..]


[..]


[..]

Hier. Lijkt me idd wel belangrijk om even naar te kijken.
Ja, morgen, ik.ga midden in de nacht niet hele topics uitgebreid teruglezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160061036
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, morgen, ik.ga midden in de nacht niet hele topics uitgebreid teruglezen.
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. :T Ik zal er nu verder ook over ophouden.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 01:49:38 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160061040
Vonny :*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160061227
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, morgen, ik.ga midden in de nacht niet hele topics uitgebreid teruglezen.
En als je dan toch bezig bent morgen ochtend... zou je de TT weer terug kunnen zetten? O+ O+
Was wel gepast ivm het vorige deel :*
Ik ben geil
  zaterdag 20 februari 2016 @ 02:08:13 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160061356
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

En als je dan toch bezig bent morgen ochtend... zou je de TT weer terug kunnen zetten? O+ O+
Was wel gepast ivm het vorige deel :*
NEIN!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160061367
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef jogy het volgende:

[..]

NEIN! [ afbeelding ]
:D :7
Ik ben geil
pi_160062387
Meh jammer dance, ik vond het fijn dat jij (en ook jogy lately) een duidelijkere lijn ingezet hadden. Jammer dat je (iig het gevoel had, ik weet de achtergrond niet) daarin tegengewerkt te worden en besloten hebt te stoppen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160062601
Admins _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 08:03:44 ]
pi_160066691
Vannacht nog een hele zooi terug zitten lezen.
Zwakzinnig beleid omtrent het onderwerp en desbetreffende persoon.
Dat dance nu weg is/wil heeft FOK! geheel aan zichzelf te danken, smerigheid.

En natuurlijk zal alles wel weer weg gezet worden als crewbash |:(
:W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160067131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:34 schreef schommelstoel het volgende:
Vannacht nog een hele zooi terug zitten lezen.
Zwakzinnig beleid omtrent het onderwerp en desbetreffende persoon.
Dat dance nu weg is/wil heeft FOK! geheel aan zichzelf te danken, smerigheid.

En natuurlijk zal alles wel weer weg gezet worden als crewbash |:(
:W
Nou ja het is ook inmiddels al 13.54u en we hebben nog geen update gezien./gehoord. Vind ik wel erg jammer.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:57:44 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160067171
Laat het hier even rusten en dan merk je vanzelf wel hoe en wat, niet alles gaat over één nacht ijs. Het staat iig niet stil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160067222
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:57 schreef jogy het volgende:
Laat het hier even rusten en dan merk je vanzelf wel hoe en wat, niet alles gaat over één nacht ijs. Het staat iig niet stil.
Ik kan me niet voorstellen dat dit iets is waar dagenlang beraad voor nodig is. De situatie lijkt me knip en klaar. Maar goed. Ik begrijp al dat ik daarmee ook niet verder ga komen :)
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:07:17 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160067321
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dit iets is waar dagenlang beraad voor nodig is. De situatie lijkt me knip en klaar. Maar goed. Ik begrijp al dat ik daarmee ook niet verder ga komen :)
Blijkbaar mis je dan nog een paar haakjes en oogjes binnen het geheel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 14:08:34 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160067335
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ja het is ook inmiddels al 13.54u en we hebben nog geen update gezien./gehoord. Vind ik wel erg jammer.
Alsjeblieft, wij hebben echt ook andere dingen te doen, jullie toch ook? :)
Ook wij moeten wachten tot degeen die je wilt spreken online is, de boel nalezen ( heb ik gedaan) linkjes erbij zoeken ( ook gedaan) nog met de anderen overleggen ( gaat nog gebeuren) Het is in mijn ogen, correct me if i'm wrong geen halszaak, het loopt ook niet weg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 14:10:28 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160067362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:34 schreef schommelstoel het volgende:
Vannacht nog een hele zooi terug zitten lezen.
Zwakzinnig beleid omtrent het onderwerp en desbetreffende persoon.
Dat dance nu weg is/wil heeft FOK! geheel aan zichzelf te danken, smerigheid.

En natuurlijk zal alles wel weer weg gezet worden als crewbash |:(
:W
Weet je, wij staan jullie netjes en beleefd te woord, en dat verwacht ik ook wel terug.
Je mag van mij alles gaan roepen, maar je bent niet op de hoogte van alle ins and outs, dus roep je zomaar wat waardoor je mensen toch echt kwetst.
Je kunt je post nog editten, als je dat wilt doen, graag.
Beetje beleefdheid maakt de wereld zo mooi O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160067636
Maar eh zijn die schilder, kogel en de ons ontvallen stierenvechter nu aan elkaar verwant?
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 14:40:37 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160067786
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:30 schreef 99.999 het volgende:
Maar eh zijn die schilder, kogel en de ons ontvallen stierenvechter nu aan elkaar verwant?
Oh, wat we zeer zeker weer weer beter op gaan letten is dat feedback ook echt weer gebruikt wordt als feedback, en geen godsoordeel waar je opeens antwoord moet gaan geven op 7, 7, 999 users die zich er allemaal mee gaan bemoeien, en de mods niet de kans geven ( omdat ze iedereen moeten beantwoorden,) de oorspronkelijke vraag te beantwoorden cq op te lossen.

Dus niets ter zake doende posts zoals hierboven gaan gewoon weer weg, dan blijft feedback ook weer een beetje schoon.

Win win voor iedereen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 20-02-2016 14:55:24 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 16:04:55 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160069596
Dance blijft gewoon als mod, users mogen emo reageren, crew ook, zo heb ik mezelf al eens gebanned en op zwart gegooid, een FA heeft z'n account weleens door de plee gespoeld en zo zijn er tal van dit soort voorbeelden.
Dus dat is opgelost.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160069671
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef yvonne het volgende:
Dance blijft gewoon als mod, users mogen emo reageren, crew ook, zo heb ik mezelf al eens gebanned en op zwart gegooid, een FA heeft z'n account weleens door de plee gespoeld en zo zijn er tal van dit soort voorbeelden.
Dus dat is opgelost.
Fijn dat hij blijft ^O^
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:12:16 #35
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160069738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijn dat hij blijft ^O^
Zeker! Vind dat hij het erg goed doet.
Feyenoord!
pi_160069934
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef yvonne het volgende:
Dance blijft gewoon als mod, users mogen emo reageren, crew ook, zo heb ik mezelf al eens gebanned en op zwart gegooid, een FA heeft z'n account weleens door de plee gespoeld en zo zijn er tal van dit soort voorbeelden.
Dus dat is opgelost.
Positief nieuws op de regenachtige zaterdag dat daar zo mee omgesprongen wordt :)
  Admin zaterdag 20 februari 2016 @ 16:23:19 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160069989
En voor iedereen, ook voor ons, deze kleine edoch niet onbelangrijke reminder:

0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:34 schreef Danny het volgende:
Naar aanleiding van de discussie Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden en een discussie over dit onderwerp achter de schermen is besloten om in de eerste plaats het vele gebagger in de vorm van kutreacties op bv openingsposts, het persoonlijke geflame, onzinreacties in serieuze topics en bashen op crew en FOK! aan te pakken. Dat alles omdat wij - de FOK!kers én de crew - vinden dat FOK! te veel een plek is waar flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics inmiddels gemeengoed is geworden en verre van stimulerend werkt.

Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren, met name in serieuze forums. Een reactie als "tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde" of " :') " zal veelal ongewenst zijn. Dergelijke posts zullen door de mods verwijderd en genote worden en de kans dat je een ban oploopt is aanzienlijk.

Hetzelfde geldt voor het doelbewust flamen in topics of forums die niet jouw interesse hebben. Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.

Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen.

Dan is er nog het flamen.
Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling. Een discussie kun je voeren op argumenten, niet door de ander verrot te schelden.

En tenslotte het negatieve gedoe mbt FOK! of diens crew. Dat wordt niet langer geaccepteerd. Je kunt beklag doen over van alles in het feedback forum of in de mail. Dat kan op normale toon. Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan, termen als "stormfrontpage" of "frontpage :')" te bezigen of privé-informatie van FOK! of crew te verspreiden. Ook de roddels en leugens blijven voortaan achterwege en we stoppen met het op een voetstuk plaatsen van users die zich niet kunnen gedragen.

Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.

En natuurlijk kun je weleens een welgemeend grapje maken in een serieus topic, maar als je nooit serieus meepost in bv SEX of R&P en daar wél even een 'grap' komt droppen dan is dat niet heel aardig.

Verder; volg de aanwijzingen van de moderators op. Niet mee eens? Feedbacktopic. Kom je er daar niet uit? Feedbackforum of mail. Slowchattopics zijn niet de plek om ongenoegen te uiten, noch om achter andermans rug om te lullen.

FOK! is voor iedereen die zich FOK!ker voelt. Kun je daar niet normaal aan bijdragen zit je op de verkeerde plek. In het andere geval; we gaan FOK! weer LEUK maken *O*

Het belangrijkste; doe normaal...

Namens crew én users...

Tevens:
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 20-02-2016 16:50:56 (Opmaak yvonne!) ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160070386
Misschien is mata stiekem wel een financieerder van fok en is dat het echte complot :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160072306
-edit-De post van yvonne ( En voor iedereen, ook voor ons, deze kleine edoch niet onbelangrijke reminder)staat er niet voor niets , gelieve even door te lezen.
P.s. dit is dus het feedbacktopic , persoonlijke aanvallen zijn hier niet (meer)gewenst.

[ Bericht 49% gewijzigd door Dance99Vv op 20-02-2016 18:34:10 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160074374
Relaxed om te lezen dat Dance blijft in ieder geval.
-
  zondag 21 februari 2016 @ 12:50:32 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160089052
BNW / Waar liggen jullie interesses als BNW-er zijnde?

Iemand beschuldigen van trollen terwijl de usser die gequote wordt juist heel actief in TRU voornamelijk maar ook BNW is.

:N

Zoals een ADMIN notabene hier net boven heeft geplaatst
quote:
Dan is er nog het flamen.
Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling. Een discussie kun je voeren op argumenten, niet door de ander verrot te schelden.
Zou je toch verwachten dat zeker gezien de gebeurtenissen van afgelopen dagen juist die persoon wel even pas op de plaats mag maken en weten dat we allemaal gelijke rollen hebben hier.

[ Bericht 43% gewijzigd door ChrisCarter op 21-02-2016 13:03:24 ]
  zondag 21 februari 2016 @ 12:53:23 #42
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160089136
En waarom is mijn topic in Feedback verwijderd?
  zondag 21 februari 2016 @ 13:06:18 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160089410
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:50 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Waar liggen jullie interesses als BNW-er zijnde?

Iemand beschuldigen van trollen terwijl de usser die gequote wordt juist heel actief in TRU voornamelijk maar ook BNW is.

:N
Als lichtkogel zichzelf belachelijk wil maken door Konijntjuh te betichten van trollen moet ie het zelf weten. Laat alleen maar zien dat er hier en daar wat schort aan zijn onderzoeksmethodes. En hij (konijn) kan waarschijnlijk best goed voor zichzelf opkomen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 21 februari 2016 @ 13:30:28 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160090125
ik stel voor, dat als er post ge-edit worden of worden weggehaald er een verwijzing komt te staan, met welke regels die post in strijd was.
  zondag 21 februari 2016 @ 14:00:43 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160090660
quote:
Gebruik de TR's voor dit soort kleine zaken graag en aan de reactie te lezen boeit het lavenderrr ook bijzonder weinig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 21 februari 2016 @ 14:01:52 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160090700
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef THEFXR het volgende:
ik stel voor, dat als er post ge-edit worden of worden weggehaald er een verwijzing komt te staan, met welke regels die post in strijd was.
'Opruiend gedrag' (geen idee of je serieus was) en offtopic wat die van jou betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160090741
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef jogy het volgende:

[..]

'Opruiend gedrag' (geen idee of je serieus was) en offtopic wat die van jou betreft.
het was een antwoord op een vraag, wat door niemand werd beantwoord.
Opruiend gedrag staat niet in de regels, dat is een spin off.
  zondag 21 februari 2016 @ 14:06:11 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160090814
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het was een antwoord op een vraag, wat door niemand werd beantwoord.
Opruiend gedrag staat niet in de regels, dat is een spin off.
Gelukkig heb je ook de gouden regel dat als het niet in de regels staat het ter beoordeling van de crew is. Een soort catch-all, altijd handig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160090984
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelukkig heb je ook de gouden regel dat als het niet in de regels staat het ter beoordeling van de crew is. Een soort catch-all, altijd handig.
oke, zolang de crew maar inziet of het wel bevorderend is voor BNW, om zo kort te zijn en weg te halen/editten voor de lange termijn. Iedereen steekt nl tijd en energie in zijn/haar postings. Als er veel wordt weggehaald, weet ik niet of men in de toekomst bereid is om te blijven posten in BNW.
Het verschil tussen de andere subforums en BNW betreffende het deleten van posts is nl groot. Dat valt iedereen wel op.
  zondag 21 februari 2016 @ 14:21:48 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160091230
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oke, zolang de crew maar inziet of het wel bevorderend is voor BNW, om zo kort te zijn en weg te halen/editten voor de lange termijn. Iedereen steekt nl tijd en energie in zijn/haar postings. Als er veel wordt weggehaald, weet ik niet of men in de toekomst bereid is om te blijven posten in BNW.
Het verschil tussen de andere subforums en BNW betreffende het deleten van posts is nl groot. Dat valt iedereen wel op.
Daar heb je een goed punt, al is er hier ook het 'probleem' dat er relatief veel postings gedaan worden om topics dus te derailen en op de persoon gerichte zaken, die worden verwijderd omdat het tegen de policy is. Ontopic en inhoudelijke posts worden nagenoeg niet verwijderd als deze niet richting het eventueel strafbare gaan. Er worden geen posts verwijderd omdat Dance en ik het zo leuk vinden om met de knopjes te spelen in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160095591
Vraagje: kan van dit topic een deel 2 komen: BNW / Antisemitisme en verschillende complotdenkers
I´m back.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:07:13 #53
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160095755
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje: kan van dit topic een deel 2 komen: BNW / Antisemitisme en verschillende complotdenkers
Ik neem dit even mee naar achter voor overleg, je krijgt er nog antwoord op.
There is only one religion
pi_160095803
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik neem dit even mee naar achter voor overleg, je krijgt er nog antwoord op.
Okee.
I´m back.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:19:01 #55
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160096086
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee.
Je kan gewoon een nieuw deel openen.
There is only one religion
pi_160096147
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je kan gewoon een nieuw deel openen.
Okee, dan moet ik even kijken hoe je dat doet, want originele tekst van eerste deel moet ook mee.
I´m back.
pi_160097102
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, dan moet ik even kijken hoe je dat doet, want originele tekst van eerste deel moet ook mee.
Reeksen?
pi_160097121
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Reeksen?
Dat deed-ie niet, maar Dance heeft het opgelost door deel 2 zelf te openen inclusief OP van deel 1.
I´m back.
pi_160097137
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat deed-ie niet, maar Dance heeft het opgelost door deel 2 zelf te openen inclusief OP van deel 1.
Ah top .
  Admin zondag 21 februari 2016 @ 20:11:44 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160100688
quote:
5s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:53 schreef ChrisCarter het volgende:
En waarom is mijn topic in Feedback verwijderd?
Omdat ik opgeruimd heb :)
We zijn nu actief bezig de boel te verbeteren, veel beter dan al het terugkijken. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 21-02-2016 20:44:19 (Werkend toetsenbord :)) ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 21 februari 2016 @ 20:13:39 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160100740
vernbteren :') en m'n smiey werkt ook al niet :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 21 februari 2016 @ 20:13:49 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160100746
Ja kak :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 21 februari 2016 @ 20:30:24 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160101197
Je toetsenbord heeft ook wat Feedback nodig.
pi_160101474
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef yvonne het volgende:
vernbteren :') en m'n smiey werkt ook al niet :o
vernbteren ik vind het mooi :D
associaties met een botenhuis en teer
  zondag 21 februari 2016 @ 20:45:01 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160101733
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef yvonne het volgende:
vernbteren :') en m'n smiey werkt ook al niet :o
Opgelost :*
There is only one religion
pi_160110272
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:11 schreef yvonne het volgende:

[..]


We zijn nu actief bezig de boel te verbeteren, veel beter dan al het terugkijken. ^O^
^O^
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:03:09 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160148962
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat ik opgeruimd heb :)
We zijn nu actief bezig de boel te verbeteren, veel beter dan al het terugkijken. ^O^
Top ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160155346
Kunnen de flat-earth discussie z'n eigen topic heb AUB?
En alle flat-earth posts van de Fakery in Space topic weggehaald?
Dankje wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 11:59:49 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160171518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:
Kunnen de flat-earth discussie z'n eigen topic heb AUB?
En alle flat-earth posts van de Fakery in Space topic weggehaald?
Dankje wel.
Ik wil je echt helpen, maar ik heb even geen idee wat hier staat. Heb je linkjes etc?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:43:15 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160172637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:
Kunnen de flat-earth discussie z'n eigen topic heb AUB?
En alle flat-earth posts van de Fakery in Space topic weggehaald?
Dankje wel.
Melding gemaakt in het fakery topic, mochten ze door gaan erop dan gaan de posts weg en zal ik anders wel een TRU topic in elkaar flansen waar ze verder kunnen keuvelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 12:45:00 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160172682
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Melding gemaakt in het fakery topic, mochten ze door gaan erop dan gaan de posts weg en zal ik anders wel een TRU topic in elkaar flansen waar ze verder kunnen keuvelen.
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160173873
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wil je echt helpen, maar ik heb even geen idee wat hier staat. Heb je linkjes etc?
Dankje yvonne.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:21:27 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160173896
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje yvonne.
:(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160173934
quote:
8s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

:(.
Sorry hoor! Jij ook bedankt jogy! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160181597
Maar Flat Earth is toch ook relevant voor Space Fakery?
pi_160185606
BNW / Fakery in Space #5 - Really?

Wel deze post wegmodden maar niet eerst ff vertellen waarom het niet in BNW kan?

Zie: BNW / [BNW FB]
pi_160185666
FB / TRU: Panisch moderatiebeleid draait inhoudelijke discussies de nek om

Niet de titel, maar wel delen van de inhoud (met name het topic) lijkt me ook voor de mods hier van toepassing.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 24-02-2016 21:06:02 ]
pi_160187315
quote:
8s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:56 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Fakery in Space #5 - Really?

Wel deze post wegmodden maar niet eerst ff vertellen waarom het niet in BNW kan?

Zie: BNW / [BNW FB]
De post van Tingo even hierheen gehaald:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:22 schreef Tingo het volgende:

Waarom niet 'n BNW flat earth topic?
Het lijkt dat vele alternatieve/complot(whatever) sites last van de FE (distract/discredit) BS hebben.
Ik vind 't prima als er 'n BNW flat earth topic is.
Ik heb er geen antwoord op dus laat ik jogy deze vraag beantwoorden.
There is only one religion
pi_160187382
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De post van Tingo even hierheen gehaald:

[..]

Ja maar last time I checked is Tingo hier geen mod. Waarom is Flat Earth zoveel anders dan Space (waar zweeft onze bol/schijf [doorhalen wat je niet gelooft]) dan in rond?

Waarom de bijna knee jerk reflex om daar ook maar een ander topic van te maken?
pi_160187776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar last time I checked is Tingo hier geen mod. Waarom is Flat Earth zoveel anders dan Space (waar zweeft onze bol/schijf [doorhalen wat je niet gelooft]) dan in rond?

Waarom de bijna knee jerk reflex om daar ook maar een ander topic van te maken?
And that is at least something we can all be thankful for. :)

Francorex kan toch 'n verzameling van de mooie gemaakte FE vids posten?

Francorex - Dankje wel voor de vids over NASA space fakery, maar de FE stuff 'n enorme afwijking/afleiding is. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160189601
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

And that is at least something we can all be thankful for. :)

Francorex kan toch 'n verzameling van de mooie gemaakte FE vids posten?

Francorex - Dankje wel voor de vids over NASA space fakery, maar de FE stuff 'n enorme afwijking/afleiding is. imo.
Tingo for mod. _O_

Ik zie de drukte hier met een zesvoud toenemen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_160189642
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tingo for mod. _O_

Ik zie de drukte hier met een zesvoud toenemen.
Allemaal sim-users. Fake.

/offtopic :+
  zondag 28 februari 2016 @ 21:09:39 #83
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160296165
BNW / De Groene Draeck; of hoe ons Koningshuis de draak met ons steekt

Ik had niet voor niets een disclaimer in mijn OP gezet.

Edit: het lijkt nu te normaliseren. Einde bericht. *biep*

[ Bericht 14% gewijzigd door ChrisCarter op 28-02-2016 21:45:24 ]
pi_160301618
Is het geen tijd om LichtKogel weer eens een lange time out te geven?

Hij is weer bezig met zijn standaard holocaust bagatellisering en revisionisme.
pi_160301992
Op een ander forum postte een mod dit in reactie tegen iemand die alleen een paper neerplempte, 2 zinnen, en verder niets.
quote:
Or maybe you shouldn't post a link to an article without any explanation of why you think it's relevant to the argument at hand. This isn't a class in which you're a professor, you don't get to assign homework. Links are supposed to buttress and/or support an argument, not stand in its stead.
Deed me denken aan standaard BNW-stijl posten, dus ik dacht ik deel het even misschien kunnen jullie er iets mee / zet het aan het denken :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 29 februari 2016 @ 08:59:04 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160306893
Meneer Lichtkogel is koud terug van een week fok-vakantie maar meent meteen weer te mogen bepalen wat wel of niet BNW-waardig zou zijn? Zie Algemeen Complotten topic.

Verstoort de discussie en is onnodig.
  maandag 29 februari 2016 @ 09:38:53 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160307268
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De Groene Draeck; of hoe ons Koningshuis de draak met ons steekt

Ik had niet voor niets een disclaimer in mijn OP gezet.

Edit: het lijkt nu te normaliseren. Einde bericht. *biep*
Toch enigszins mosterd na de maaltijd stijl aangepast :P

quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Meneer Lichtkogel is koud terug van een week fok-vakantie maar meent meteen weer te mogen bepalen wat wel of niet BNW-waardig zou zijn? Zie Algemeen Complotten topic.

Verstoort de discussie en is onnodig.
Opgeschoond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 09:41:51 #88
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160307312
De laatste post in het Algemeen Complotten Topic ziet er voor een opgeschoond iets anders vrij onaangeroerd uit :9
  maandag 29 februari 2016 @ 10:11:03 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160307857
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:08 schreef arie_bc het volgende:
Is het geen tijd om LichtKogel weer eens een lange time out te geven?
Vragen om een ban is risico op een ban dus doe dat nou maar gewoon niet en laat ons gewoon ons werk doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 10:11:30 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160307871
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Op een ander forum postte een mod dit in reactie tegen iemand die alleen een paper neerplempte, 2 zinnen, en verder niets.

[..]

Deed me denken aan standaard BNW-stijl posten, dus ik dacht ik deel het even misschien kunnen jullie er iets mee / zet het aan het denken :)
Dank O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 10:22:02 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160308072
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:41 schreef ChrisCarter het volgende:
De laatste post in het Algemeen Complotten Topic ziet er voor een opgeschoond iets anders vrij onaangeroerd uit :9
Ah ja, in het snel bijlezen over het hoofd gezien/verkeerd gelezen. Extra boenronde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 22:07:38 #92
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160327496
Jamaar , ik heb er ook geen gehad zijn we nouw het putje ? :D

Danny hij was perfect maar had ook een PM verwacht...Dus niet on the list " :D "
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160327903
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:07 schreef DeMolay het volgende:
Jamaar , ik heb er ook geen gehad zijn we nouw het putje ? :D

Danny hij was perfect maar had ook een PM verwacht...Dus niet on the list " :D "
Heb je al gekeken want je envelopje wordt niet geel, maar de pm staat er wel.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:38:13 #94
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160328389
nee :D dus niet ~O>
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 29 februari 2016 @ 22:40:16 #95
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160328448
Hey mooie serie Hollands Hoop onze kim hef een prijs gekregen
:P
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 29 februari 2016 @ 22:41:18 #96
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160328484
Maar ik houd van Iteejer en niet van Danny :Y) ^O^

vooral die FOTO he .....lol
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 29 februari 2016 @ 23:33:18 #97
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330110
BNW / Illuminati card game: Onzin of vooraankondiging?

Kan dat gezeur over of ik op BNW hoor of niet nu eens klaar zijn?
Ik zet het maar even hier voor de registratie, ik weet dat je erbovenop zit jogy. Maar het is vermoeiend, ik hou me keuring aan de nettiquette voor posten op fora en wordt niet persoonlijk in de discussies. Dat we andere visies hebben maakt me niet meer of minder dan mijn discussiepartner, dat verwacht ik andersom zo terug te zien.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:34:23 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160331372
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Illuminati card game: Onzin of vooraankondiging?

Kan dat gezeur over of ik op BNW hoor of niet nu eens klaar zijn?
Ik zet het maar even hier voor de registratie, ik weet dat je erbovenop zit jogy. Maar het is vermoeiend, ik hou me keuring aan de nettiquette voor posten op fora en wordt niet persoonlijk in de discussies. Dat we andere visies hebben maakt me niet meer of minder dan mijn discussiepartner, dat verwacht ik andersom zo terug te zien.
Eens. Komt goed :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160338391
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je al gekeken want je envelopje wordt niet geel, maar de pm staat er wel.
Wat is de bedoeling van de 'alert' PM ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:33:17 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160338757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is de bedoeling van de 'alert' PM ?
Dat betekend dat je in de gaten gehouden wordt door een geautomatiseerd systeem die op basis van kernwoorden inspecteert of je posts wel door de beugel kunnen.

(Of dit: FB / PM met 'alert' van Danny *O* Eigenlijk gewoon dit. Niks aan de hand, testje/foutje bedankt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin dinsdag 1 maart 2016 @ 13:35:09 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160338817
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:35:39 #102
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160338830
Ik geloof niet in de PM want niet iedereen heeft hem gehad. Hoax. Pm-sim.

sorry :@ nu weer on topic
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:11:01 #103
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160339847
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens. Komt goed :).
Japie77 heeft die boodschap in elk geval nog niet begrepen. :) "ik zit hier maar om 1 reden"
pi_160340204
Snappen de mods hier niet meer wat een flame is?

Of mag een overduidelijke nazi gewoon niet meer benoemd worden terwijl het die nazi wel is toegestaan de wet te overtreden (in tekst wellicht niet maar de gebruikte bronnen en filmpjes zijn toch echt strijdig met de wet)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:30:42 #105
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160340426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:23 schreef Chewie het volgende:
Snappen de mods hier niet meer wat een flame is?

Of mag een overduidelijke nazi gewoon niet meer benoemd worden terwijl het die nazi wel is toegestaan de wet te overtreden (in tekst wellicht niet maar de gebruikte bronnen en filmpjes zijn toch echt strijdig met de wet)
We noemen mensen gewoon bij hun (Fok)naam niet naar wat ze zijn .
Verder wordt er scherp gelet op wat nog wel en niet kan.
There is only one religion
pi_160340618
Dus we mogen lichtkogel weer bij zijn originele foknaam noemen?

En als die youtube bagger van kogel gewoon toegestaan is dan is het wellicht handig om de naam van BNW aan te passen, de letters kunnen hetzelfde blijven maar aangezien er niks nieuws aan die "wereld" is zou je die letter aan kunnen passen naar iets wat de lading beter dekt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:56:36 #107
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160341161
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Japie77 heeft die boodschap in elk geval nog niet begrepen. :) "ik zit hier maar om 1 reden"
In ieder geval hebben wij(moderators) jou boodschap begrepen. :7
There is only one religion
pi_160343405
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat betekend dat je in de gaten gehouden wordt door een geautomatiseerd systeem die op basis van kernwoorden inspecteert of je posts wel door de beugel kunnen.

(Of dit: FB / PM met 'alert' van Danny *O* Eigenlijk gewoon dit. Niks aan de hand, testje/foutje bedankt)
Oh thanks.
Hij ziet er niet erg vrolijk uit die Danny.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160348337
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Op een ander forum postte een mod dit in reactie tegen iemand die alleen een paper neerplempte, 2 zinnen, en verder niets.

[..]

Deed me denken aan standaard BNW-stijl posten, dus ik dacht ik deel het even misschien kunnen jullie er iets mee / zet het aan het denken :)
Je inzet word gewaardeerd O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:11:03 #110
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160349301
wat gebeurt er allemaal :'(
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:13:18 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160349368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:11 schreef DeMolay het volgende:
wat gebeurt er allemaal :'(
Niets aan de hand, we hebben hem met de haren terug kunnen sleuren :Y.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:18:09 #112
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160349529
Doe norrmaal was een oude hier toen iteejer(oud mod van deze meuk :D ) de boel moest aanvegen , ergo begrijp yvonne
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:40:05 #113
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160350222
Zwarte Cross :o alles is mogelijk maar.........................
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:45:44 #114
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160350406
Hey maar Ik wil weer een BNW Epistel van iteejer , hij was de rozekruisers uitleg hoe een forum moest gaan !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:17:18 #115
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160351522
En ik heb niks van Danny...niet eens een geel envelopje ! :o
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 21:26:26 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_160351874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:17 schreef DeMolay het volgende:
En ik heb niks van Danny...niet eens een geel envelopje ! :o
Kijk dan eens op je pm. Het envelopje is niet geel maar de pm staat er wel in. Kijk maar.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 21:26:43 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_160351886
quote:
Die is _O_
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:50:02 #118
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160352777
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:51:53 #119
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160352872
Why dus it hurt when I pea !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 21:54:04 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_160352980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:51 schreef DeMolay het volgende:
Why dus it hurt when I pea !
Blaasontsteking?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:55:10 #121
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160353026
nee....lol ...my balls feel like a pair of marroccons.....SOA
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 21:56:01 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_160353062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:55 schreef DeMolay het volgende:
nee....lol ...my balls feel like a pair of marroccons.....SOA
Big Pharma voor al uw soa's :Y
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:03:14 #123
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160353365
why does it hurt when I pea ! ...lol lees de texten
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 22:09:56 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_160353627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:03 schreef DeMolay het volgende:
why does it hurt when I pea ! ...lol lees de texten
fb he, zometeen gooit Dance of Jogy ons er uit want off topic.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:11:04 #125
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160353667
hahahha...ben blij dat dance er is

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 01-03-2016 22:17:31 (iets met ouwe koeien en een sloot) ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:12:47 #126
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160353722
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

fb he, zometeen gooit Dance of Jogy ons er uit want off topic.
:Y go to the slowchat
There is only one religion
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 22:16:19 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_160353842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:Y go to the slowchat
Haal je nou mijn reactie weg en laat je de sneer staan?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:19:04 #128
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160353942
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haal je nou mijn reactie weg en laat je de sneer staan?
nee
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:01:40 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160367596
Zoals al eerder gesteld.

BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2

Kunnen we het gewoon aan de mods overlaten wie er wel of niet op BNW horen en met welke materie? :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:40:04 #130
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160368569
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Zoals al eerder gesteld.

BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2

Kunnen we het gewoon aan de mods overlaten wie er wel of niet op BNW horen en met welke materie? :)
Nou...is dat wel zo'n goed idee :?
;) Was net die donald duck docu aan het kijken :P
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:40:56 #131
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160368594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:40 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou...is dat wel zo'n goed idee :?
;)
Ik vertrouw op de mods en dat ze hun werk goed doen. Glory Moderatio!

en de veilige terugkeer van mijn vrouw en kinderen
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:41:41 #132
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160368615
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vertrouw op de mods en dat ze hun werk goed doen. Glory Moderatio!

en de veilige terugkeer van mijn vrouw en kinderen
oke...dank _O_
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:52:39 #133
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160371652
BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2

3x hetzelfde filmpje posten en zo persoonlijk worden, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig? :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:14:11 #134
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160372094
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2

3x hetzelfde filmpje posten en zo persoonlijk worden, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig? :)
damn kan de katten nog geen eten geven of....
Maar zal er naar kijken zo (poes gaat voor Fok) :P
Maar opgeschoond *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 02-03-2016 18:32:48 ]
There is only one religion
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:13:06 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160389335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

damn kan de katten nog geen eten geven of....
Maar zal er naar kijken zo (poes gaat voor Fok) :P
Maar opgeschoond *O*
Je kunt elke dag wel bezig blijven zo. Ik ben er nu wel klaar mee met dat trieste kleutergedrag in elk geval.

BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:18:08 #136
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160389462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kunt elke dag wel bezig blijven zo. Ik ben er nu wel klaar mee met dat trieste kleutergedrag in elk geval.

BNW / 9/11 (#)109: Op zoek naar nieuwe feiten #2
Klopt poezen moeten iedere dag te eten hebben. :+
Maar ben onderweg , wat heeft die gast toch met donald duck , ik heb meer met donald trump ;)
There is only one religion
  vrijdag 4 maart 2016 @ 02:02:18 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160408080
Ik zit op mobiel dus kan de topic report niet vinden dus maar zo.

Ik dacht dat het geroeptoeter over wat wel of niet BNW is (van en over mij) afgelopen zou zijn :)

BNW / De Groene Draeck; of hoe ons Koningshuis de draak met ons steekt
pi_160411078
Chris, je kan elke keer wel als een heilig boontje gaan lopen jammeren bij de mods in de FB, maar:

1. Zelf voeg je anders bijzonder weinig tot niks toe hier.
2. Je bent eigenlijk niet eens geïnteresseerd in BNW;
3. want je zoekt zelf nagenoeg niks uit
4. Reageert veelal niet eens inhoudelijk, behalve opmerkingen maken zoals 'dat is al eerder gezegd' of 'ik ben het eens met (vul maar in)'
5. Gaat alleen maar lopen irriteren door bijdehandte opmerkingen te maken en loopt daarmee de boel hier te verzieken voor de anderen die wél geïnteresseerd zijn in deze materie.
6. Wat doe je dan in godsnaam eigenlijk heel de dag in BNW?! Zelf ben ik bijvoorbeeld niet van de TRU, maar daar ga ik dan toch ook niet heel de dag zitten posten om te zeggen dat ik het er niet mee eens ben of belachelijk zou vinden? Overigens vind ik het niet eens belachelijk, maar mijn interesses liggen daar gewoon niet echt, dus ga ik daar dan ook niet zitten om de boel te verstieren.
7. Lees punt 6 nog eens een keer goed door.
8. Wie kaatst, kan de bal dus af en toe ff terug verwachten.
9. Ltr!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 04-03-2016 10:56:42 ]
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:33:19 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160411119
Je doet het nu gewoon weer. Nogmaals: jij bent niet diegene die bepaalt wat wel of niet BNW-gerelateerd is of niet. Je bent geen graadmeter, geen gouden standaard. Dus stop met het proberen opleggen van je eigen waarden. :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Dance99Vv op 04-03-2016 10:57:00 ]
pi_160411430
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Je doet het nu gewoon weer. Nogmaals: jij bent niet diegene die bepaalt wat wel of niet BNW-gerelateerd is of niet. Je bent geen graadmeter, geen gouden standaard. Dus stop met het proberen opleggen van je eigen waarden. :)
O, ik en anderen hier kunnen prima bepalen wat BNW-gerelateerd is of niet, daar wij er (veelal al jarenlang) in geïnteresseerd zijn. En jij bent dat gewoon niet. Het enige wat je komt doen is alles ontkennen en de boel derailen.

Nog een voorbeeld: UTO interesseert me bijvoorbeeld totaal niks en heb er nul-komma-nul verstand van. Dan ga ik daar toch niet net als jij heel de dag zitten posten dat het bullshit is waar ze het over hebben? 8)7 En ALS ik er zou gaan posten, dan zou ik op zijn minst het programma elke dag moeten kijken om alle ins en outs te kennen en het zodoende verder te kunnen bespreken? En dat doe jij gewoon niet, dus het slaat gewoon nergens op wat je hier zit te doen.

Neem Wantie bijvoorbeeld... die ontkent alles mbt 9/11, maar kent wel z'n stuff en onderbouwt het nog eens. Mag ik het er niet mee eens zijn ok, maar daar valt in ieder geval nog discussie mee te voeren.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 04-03-2016 10:57:03 ]
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:52:19 #141
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160411545
Misschien moet je weer even pauze nemen voor je post. Je doet het namelijk weer. :')

JIJ bepaalt niet wat wel of niet BNW is. Punt. Uit. Mijn hemeltje. Haal die plaat voor je kop weg :D

Die onzin die je verder aanhaalt over "uto" ofzo, geen idee wat dat is voor raaskallerij.

Mijn visie op BNW is anders dan die van jou maar dat betekent absoluut niet dat deze minder is. Of meer.

Misschien moet ik het anders zo zeggen: BNW is niet van jou. Het is een openbaar discussieforum en de mods zijn capabel genoeg om het niet-BNW gedeelte eruit te modereren. :)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:53:51 #142
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160411579
Dit is niet de plek om elkaar steeds in de haren te vliegen
There is only one religion
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:55:34 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160411625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Lichtkogel het volgende:
Chris, je kan elke keer wel als een heilig boontje gaan lopen jammeren bij de mods in de FB, maar:

1. Zelf voeg je anders bijzonder weinig tot niks toe hier.
2. Je bent eigenlijk niet eens geïnteresseerd in BNW;
3. want je zoekt zelf nagenoeg niks uit
4. Reageert veelal niet eens inhoudelijk, behalve opmerkingen maken zoals 'dat is al eerder gezegd' of 'ik ben het eens met (vul maar in)'
5. Gaat alleen maar lopen irriteren door bijdehandte opmerkingen te maken en loopt daarmee de boel hier te verzieken voor de anderen die wél geïnteresseerd zijn in deze materie.
6. Wat doe je dan in godsnaam eigenlijk heel de dag in BNW?! Zelf ben ik bijvoorbeeld niet van de TRU, maar daar ga ik dan toch ook niet heel de dag zitten posten om te zeggen dat ik het er niet mee eens ben of belachelijk zou vinden? Overigens vind ik het niet eens belachelijk, maar mijn interesses liggen daar gewoon niet echt, dus ga ik daar dan ook niet zitten om de boel te verstieren.
7. Lees punt 6 nog eens een keer goed door.
8. Wie kaatst, kan de bal dus af en toe ff terug verwachten.
9. Ltr!
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Je doet het nu gewoon weer. Nogmaals: jij bent niet diegene die bepaalt wat wel of niet BNW-gerelateerd is of niet. Je bent geen graadmeter, geen gouden standaard. Dus stop met het proberen opleggen van je eigen waarden. :)
Jullie zijn beide vervelend bezig op jullie eigen unieke manier.

LK, jij bent niet de ziel en het geweten van BNW en beslist niet wie wel of niet 'waardig' is voor BNW. Stop daarmee. Dit is je nu al duizend keer gevraagd en gezegd dus het zou handig zijn als je er ook naar zou luisteren, het zijn namelijk geen suggesties of zo.

CC, jij bent geen hulpmod, onvertogen woorden worden wel eens geuit hier en daar en omstreden dingen worden ook wel eens geschreven, zeker in het heetst van de woordenstrijd, de excessen worden aangepakt naar inzicht van de crew. (dit gaat even niet over de kruistocht van LK wat jouw BNW-waardigheid betreft).

Jullie beiden zijn op het moment net twee ruziënde kinderen, erg vermoeiend. Ook voor jullie ga ik zomaar van uit dus als jullie niet op een enigszins normale manier met elkaar om kunnen gaan dan negeren jullie elkaar maar gewoon.

Bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:55:38 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160411628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit is niet de plek om elkaar steeds in de haren te vliegen
Ik meld hier gewoon een post omdat ik (op mobiel zoals nu) de TR knop niet zie. Hoe moet ik dat anders doen? Bovendien is het feedback gerelateerd omdat ik echt simpel word van die dooddoener over wel/niet BNW.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:56:19 #145
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160411643
volgens mij is daar ook gemodereerd
There is only one religion
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:59:35 #146
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160411724
Wat is dat voor onzin over hulpmod? Haal dan die topic report knop weg als men er niet op zit te wachten om meldingen te krijgen. Datgene wat ik aanmeld zijn alleen maar zaken die de boel bewust derailen zoals die donald duck filmpjes.

Juist omdat mods er niet 24/7 kunnen zijn maak ik daar gebruik van ( de TR ) dat lijkt me niet meer dan normaal. En verhitte discussie is niet erg maar off topic persoonlijk geneuzel voegt niets toe.

Bovendien is het geen kwestie van iemand willen negeren; ik zit juist hier om te kunnen discussieren over zaken die in NWS meteen gesloten zouden worden.
pi_160411839
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:55 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn beide vervelend bezig op jullie eigen unieke manier.

LK, jij bent niet de ziel en het geweten van BNW en beslist niet wie wel of niet 'waardig' is voor BNW. Stop daarmee. Dit is je nu al duizend keer gevraagd en gezegd dus het zou handig zijn als je er ook naar zou luisteren, het zijn namelijk geen suggesties of zo.

Ik zeg toch ook niet dat ik de ziel en het geweten van BNW ben..? Maar 'wij' echte BNWers hier kunnen dus ook echt wel zien wat conspiracy materiaal is of niet. Daar hoef je dus echt niet alleen mod voor te zijn.

Ondertussen loopt de ene na de andere wél geïnteresseerde Truther weg hier, wat wel een beetje jammer is natuurlijk.
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:10:30 #148
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160411967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik de ziel en het geweten van BNW ben..? Maar 'wij' echte BNWers hier kunnen dus ook echt wel zien wat conspiracy materiaal is of niet. Daar hoef je dus echt niet alleen mod voor te zijn.

Nou donald duck is dat niet Lk.
There is only one religion
pi_160412015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou donald duck is dat niet Lk.
Nou....



:D
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:15:14 #150
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160412085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik de ziel en het geweten van BNW ben..? Maar 'wij' echte BNWers hier kunnen dus ook echt wel zien wat conspiracy materiaal is of niet. Daar hoef je dus echt niet alleen mod voor te zijn.

:X dit bedoel ik nou. Nee dat kunnen "jullie" niet. Dit is exact wat ik bedoel. Wat jogy ook zegt zelfs. Maar zoals aangegeven hierboven zal ik het er niet meer over hebben vanaf nu. Prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')