abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160074793
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
de NWO is iets prachtigs.
O ja... het moet ze meegegeven worden dat het werkelijk waar briljant is waar ze mee bezig zijn en hoe ze het allemaal bewerkstelligen.

Helaas ziet het ernaar uit dat het hel op aarde gaat worden zodra het er eenmaal daadwerkelijk is.

Dus om het nou 'prachtig' te noemen is wel wat kort door de bocht, vind je niet? :N
-
pi_160076579
De enige bronnen die stellen dat het een hel gaat worden in de NWO is de propaganda van het huilende en beïnvloedbare internetpubliek. Beetje onzinnig om hun woord daarvoor aan te nemen.
Conscience do cost.
pi_160076834
NWO heeft mijn beursaanvraag afgewezen dus ik vind ze stom :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 20 februari 2016 @ 23:34:56 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160081394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik lees er net over, maar heb nog niet echt gevonden wat het "complot" / schimmig gedoe is :D
tjesis ... snap je het werkelijk waar niet.

heel wonderlijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_160081635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tjesis ... snap je het werkelijk waar niet.

heel wonderlijk.
Wow, je hoeft niet zo gemeen te doen :'(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 21 februari 2016 @ 01:05:04 #81
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160083497
weer in je schulp terug ......
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160085557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O ja... het moet ze meegegeven worden dat het werkelijk waar briljant is waar ze mee bezig zijn en hoe ze het allemaal bewerkstelligen.

Helaas ziet het ernaar uit dat het hel op aarde gaat worden zodra het er eenmaal daadwerkelijk is.

Dus om het nou 'prachtig' te noemen is wel wat kort door de bocht, vind je niet? :N
Ik heb recent nog een beursaanvraag afgewezen.
pi_160085563
9/11, migratiefestijn eu (kalergi idee?) ww2, Rothschild (,) banken (met name FED), invloed bedrijven, privacyissues, geopolitiek achter de geslote deuren, mediamanipulatie, geheime cq nieuwe tech, sekte(denken), zionisme, etc. ..recentelijk vooral 9/11 tho..
  zondag 21 februari 2016 @ 10:33:44 #84
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_160086690
Manipulatie Beheersing Controle Macht Invloed Netwerken en Verbanden (Machiavellisme).

De rest is meer voor Tru, zoals Cryptozoölogie ,Archeologische mythes en theorieën (out the box) en Fringe science.

Ik wil mij wel beschikbaar om zelf complotten false flags, massa manipulatie beïnvloeding beheersing te ontwikkelen voor de gene die mij het beste te bieden heeft.( Al zou dit niet de NWO zijn met zijn zionisten (zijn behoorlijk krenterig het blijven aanhangers van het joodse geloof)). Maar goed wishfull thinking toch
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_160087482
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 05:17 schreef LelijKnap het volgende:
9/11, migratiefestijn eu (kalergi idee?) ww2, Rothschild (,) banken (met name FED), invloed bedrijven, privacyissues, geopolitiek achter de geslote deuren, mediamanipulatie, geheime cq nieuwe tech, sekte(denken), zionisme, etc. ..recentelijk vooral 9/11 tho..
Kortom, het hele pakket dus. :)
-
pi_160087508
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef Konijntjuh het volgende:
Manipulatie Beheersing Controle Macht Invloed Netwerken en Verbanden (Machiavellisme).

De rest is meer voor Tru, zoals Cryptozoölogie ,Archeologische mythes en theorieën (out the box) en Fringe science.

Ik wil mij wel beschikbaar om zelf complotten false flags, massa manipulatie beïnvloeding beheersing te ontwikkelen voor de gene die mij het beste te bieden heeft.( Al zou dit niet de NWO zijn met zijn zionisten (zijn behoorlijk krenterig het blijven aanhangers van het joodse geloof)). Maar goed wishfull thinking toch
Keep trolling :Y
-
pi_160088345
Mijn interesses liggen in Big Pharma en verder eigenlijk in allerlei spannende theorieën zoals De Holle Aarde. De Jules Verne-achtige dingen zeg maar.
Ook Het Ronde Huis in Nunspeet had mijn interesse, maar dat is waarschijnlijk wel bekend :P
  zondag 21 februari 2016 @ 12:56:37 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160089194
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 11:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan ken je konijnemans niet, als je dat zegt. De keren dat hij post laat wel blijken dat hij diep in de BNW-materie zit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_160089289
quote:

[..]

te kort door de bocht, altijd even de historie na gaan, voordat je zulke dingen zegt.
  zondag 21 februari 2016 @ 13:28:11 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160089938
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn interesses liggen in Big Pharma en verder eigenlijk in allerlei spannende theorieën zoals De Holle Aarde. De Jules Verne-achtige dingen zeg maar.
Ook Het Ronde Huis in Nunspeet had mijn interesse, maar dat is waarschijnlijk wel bekend :P
bigpharma gatekeeper
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_160090423
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bigpharma gatekeeper
:D
  zondag 21 februari 2016 @ 21:04:52 #92
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_160102549
quote:

[..]

Nah, laatste alinea was bedoeld als humor. Is toch het vooroordeel dat personen die staan tot het jodendom vrij krenterig zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Maar het Machiavellisme is iets wat mij wel aantrekt in de BNW, hier horen dus ook false flags ,complotten, beïnvloedingen en manipulatie onder.

En wat ik al zei ik ben meer van de "Fringe Science" en Archeologische mythes en hun out of the box theorieën en de cryptozoölogie van origine.

Dit zijn geen echte BNW onderwerpen al zou je wel BigPharma en BigFood Chemtrails en de MSM HAARP tot de Fringe Science kunnen rekenen, omdat deze topics te maken hebben met chemische composities/processen, stralingen en audio en video verwerking en dit onze hersenen en ons lichaam krijgen te verwerken, en ook deze dus ons indirect als mens kunnen beïnvloeden.

Maar je gaat dan veel uit van echte hypotheses of zelfs fantasieën die nauwelijks reëel zijn, dus bijvoorbeeld als je mensen via de MSM kan bijsturen via een verborgen boodschap die niet direct visueel zichtbaar voor de ogen is maar wel onbewust opgepakt word de hersenen en dit als belangrijk word aangenomen (door bijvoorbeeld door wat letters een iets andere kleurverschil te geven dat net voor onze ogen niet opvalt). Of bij Bigpharma wat als men bewust een vulstof in medicijnen gebruikt waarvan men weet (in het geheim bewezen maar niet naar buiten gebracht) dat deze mensen makkelijk laat openstellen voor beïnvloeding en zich te laten leiden.
Het zelfde geldt voor Bigfood waarbij je de samenstelling van suikers en vetten kan zien om bijvoorbeeld de gemakzuchtigere mens te creëren of E stoffen kan gebruiken om kanker te veroorzaken om zo de Bigpharma draaiende te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 21-02-2016 21:32:53 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_160109319
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:08 schreef jogy het volgende:
Mijn interesse in conspiracies liggen eigenlijk binnen de interconnectiviteit en de zoektocht naar het metacomplot als deze er is. Een beetje wat men in de wiskunde/natuurkunde ook aan het zoeken zijn in de unificatietheorie. Ergens in het diepe verleden heb ik een uitspraak opgevangen (volgens mij één of ander interview van de mensen van het Avalon Project waar iemand zegt dat elk 'niveau' een andere leugen is. En die hebben allemaal genoeg 'waarheid' in zich om mensen te overtuigen van hun eigen gelijk.
Duid je hiermee op het 'Charles interview'? Dat is echt briljant en zou iedere BNW'er gezien moeten hebben
  maandag 22 februari 2016 @ 10:18:51 #94
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160112334
Mijn interesse is vooral gegroeid vanuit historische literatuur, godsdiensten en mythen/ sagen en legendes.

Verder een brede interesse in WOI en WOII en de (Europese) wereldpolitiek in die tijd. Globalisering, de "League of Nations" en later de VN, de NWO en de fabels er omheen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 22 februari 2016 @ 10:21:18 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160112369
quote:
3s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:38 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Duid je hiermee op het 'Charles interview'? Dat is echt briljant en zou iedere BNW'er gezien moeten hebben
Het zou kunnen hoor maar kan het echt niet meer voor me halen, vond het in ieder geval wel een uitspraak die bleef hangen :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 22 februari 2016 @ 22:24:10 #96
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160132489
eens met Konijntje ik werd naar deze pool des verderfs getrokken...WITCHES :D :o :P

Goed stuk.

Riples
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160135312
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef DeMolay het volgende:
eens met Konijntje ik werd naar deze pool des verderfs getrokken...WITCHES :D :o :P

Goed stuk.

Riples
Thule hebben we het ooit ook over gehad. Ook zeer interessant. Geloof dat het mijn eerste zelf geopende topic op BNW was.
En nu pitten. Truste :z
pi_160166650
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zou kunnen hoor maar kan het echt niet meer voor me halen, vond het in ieder geval wel een uitspraak die bleef hangen :P.
ik doelde op deze:

maar het kan ook zijn dat ik je post verkeerd heb begrepen, hoor.
pi_160207763
Bij mij is het begonnen toen ik me af ging vragen waarom er zoveel strepen in de lucht te zien waren.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_160208404
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Resonancer het volgende:
Bij mij is het begonnen toen ik me af ging vragen waarom er zoveel strepen in de lucht te zien waren.

[ afbeelding ]
En Fukushima he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')