O ja... het moet ze meegegeven worden dat het werkelijk waar briljant is waar ze mee bezig zijn en hoe ze het allemaal bewerkstelligen.quote:
tjesis ... snap je het werkelijk waar niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik lees er net over, maar heb nog niet echt gevonden wat het "complot" / schimmig gedoe is
Wow, je hoeft niet zo gemeen te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjesis ... snap je het werkelijk waar niet.
heel wonderlijk.
Ik heb recent nog een beursaanvraag afgewezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O ja... het moet ze meegegeven worden dat het werkelijk waar briljant is waar ze mee bezig zijn en hoe ze het allemaal bewerkstelligen.
Helaas ziet het ernaar uit dat het hel op aarde gaat worden zodra het er eenmaal daadwerkelijk is.
Dus om het nou 'prachtig' te noemen is wel wat kort door de bocht, vind je niet?
Kortom, het hele pakket dus.quote:Op zondag 21 februari 2016 05:17 schreef LelijKnap het volgende:
9/11, migratiefestijn eu (kalergi idee?) ww2, Rothschild (,) banken (met name FED), invloed bedrijven, privacyissues, geopolitiek achter de geslote deuren, mediamanipulatie, geheime cq nieuwe tech, sekte(denken), zionisme, etc. ..recentelijk vooral 9/11 tho..
Keep trollingquote:Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef Konijntjuh het volgende:
Manipulatie Beheersing Controle Macht Invloed Netwerken en Verbanden (Machiavellisme).
De rest is meer voor Tru, zoals Cryptozoölogie ,Archeologische mythes en theorieën (out the box) en Fringe science.
Ik wil mij wel beschikbaar om zelf complotten false flags, massa manipulatie beïnvloeding beheersing te ontwikkelen voor de gene die mij het beste te bieden heeft.( Al zou dit niet de NWO zijn met zijn zionisten (zijn behoorlijk krenterig het blijven aanhangers van het joodse geloof)). Maar goed wishfull thinking toch
Dan ken je konijnemans niet, als je dat zegt. De keren dat hij post laat wel blijken dat hij diep in de BNW-materie zit.quote:
bigpharma gatekeeperquote:Op zondag 21 februari 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn interesses liggen in Big Pharma en verder eigenlijk in allerlei spannende theorieën zoals De Holle Aarde. De Jules Verne-achtige dingen zeg maar.
Ook Het Ronde Huis in Nunspeet had mijn interesse, maar dat is waarschijnlijk wel bekend
Nah, laatste alinea was bedoeld als humor. Is toch het vooroordeel dat personen die staan tot het jodendom vrij krenterig zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:
Duid je hiermee op het 'Charles interview'? Dat is echt briljant en zou iedere BNW'er gezien moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:08 schreef jogy het volgende:
Mijn interesse in conspiracies liggen eigenlijk binnen de interconnectiviteit en de zoektocht naar het metacomplot als deze er is. Een beetje wat men in de wiskunde/natuurkunde ook aan het zoeken zijn in de unificatietheorie. Ergens in het diepe verleden heb ik een uitspraak opgevangen (volgens mij één of ander interview van de mensen van het Avalon Project waar iemand zegt dat elk 'niveau' een andere leugen is. En die hebben allemaal genoeg 'waarheid' in zich om mensen te overtuigen van hun eigen gelijk.
Het zou kunnen hoor maar kan het echt niet meer voor me halen, vond het in ieder geval wel een uitspraak die bleef hangenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:38 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Duid je hiermee op het 'Charles interview'? Dat is echt briljant en zou iedere BNW'er gezien moeten hebben
Thule hebben we het ooit ook over gehad. Ook zeer interessant. Geloof dat het mijn eerste zelf geopende topic op BNW was.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef DeMolay het volgende:
eens met Konijntje ik werd naar deze pool des verderfs getrokken...WITCHES![]()
![]()
Goed stuk.
Riples
ik doelde op deze:quote:Op maandag 22 februari 2016 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor maar kan het echt niet meer voor me halen, vond het in ieder geval wel een uitspraak die bleef hangen.
En Fukushima he?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Resonancer het volgende:
Bij mij is het begonnen toen ik me af ging vragen waarom er zoveel strepen in de lucht te zien waren.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |