SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk had ik er vandaag even zin in, een portretje painten, maar dat ga ik nu niet meer doen op het uurtje.
Wil morgen wel weer eentje maken, dus wie wil.
Heb wel een goede foto nodig, echter dat blijft in vertrouwen, wil je niet met je foto of desnoods de lijkende paint op FOK! komen, dan post ik de paint ook niet, en de foto al helemaal niet.
Kijk mcnulty, zo fix je dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.International
Nee heb gewoon even random foto van internet geplukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar ik snap je wel, mensen die echt niet willen werken moet je ook gewoon niet laten werken, anders is het gewoon een soort slavernij. (Zolang dat goed gaat dan)
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Je vond het belachelijk dat mensen gedwongen moesten werken. Als je er dan echt geen zin in hebt dan kan je beter helemaal niet gaan ipv ongemotiveerd denk ik dan.quote:
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?Daar kan ik wel wat mee, het is wel een afgeknipt hoofd, heb bij voorkeur liever een volledig hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter hier kan ik ook mee werken, als je het wil."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb gewoon even random foto van internet geplukt.Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
International
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enzquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee, het is wel een afgeknipt hoofd, heb bij voorkeur liever een volledig hoofd.
Echter hier kan ik ook mee werken, als je het wil.
Fotos van je kont zijn ook goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enz
Geeft niets, met jouw inzending kan ik srs wel wat meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enz
Oh tof, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geeft niets, met jouw inzending kan ik srs wel wat mee
Jaar of 12? Haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een jaar of 12. Derhalve AIVD ingelicht.
echt niet ? hoe oud ben je Am ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een jaar of 12. Derhalve AIVD ingelicht.
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaar of 12? Haha.
Ik ben 26. Op foto was ik 25.
Nee ik vind het niet belachelijk dat mensen moeten werken. Nou ja, een beetje wel, maar dat is hier niet relevant.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je vond het belachelijk dat mensen gedwongen moesten werken. Als je er dan echt geen zin in hebt dan kan je beter helemaal niet gaan ipv ongemotiveerd denk ik dan.
Maar ik hoor wel vaak hoor dat mensen mij stukje jonger in schatten.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:41 schreef Remqo het volgende:
En dan ga ik dus uren spenderen aan iemand die een tijd lid is, en mij een hele poos over het hoofd gezien heeft.
Eh oke... Maar het is Fok!, zulke gekkigheid mag ook wel
Maar... Maar..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:41 schreef Remqo het volgende:
En dan ga ik dus uren spenderen aan iemand die een tijd lid is, en mij een hele poos over het hoofd gezien heeft.
Eh oke... Maar het is Fok!, zulke gekkigheid mag ook wel
Hehe.quote:
Ik ga er nu niet aan beginnen, maar je krijgt het.quote:
Goed verwoordt. Dit zou inderdaad goed kunnen werken. Weet je ook wat voor banen mensen in de bijstand nu krijgen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet belachelijk dat mensen moeten werken. Nou ja, een beetje wel, maar dat is hier niet relevant.
Het is belachelijk dat mensen die in de bijstand komen voor minder dan minimumloon aan het werk gezet worden, waarmee ze ook nog eens mensen verdringen die voorheen in normale dienst van de gemeente de straten van de stad onderhielden, bijvoorbeeld. Of de plekken op sociale werkplaatsen verplicht bezet houden zodat er minder plek is voor mensen met een handicap die op deze plekken aangewezen zijn om iets van dagbesteding te hebben.
Nog even los van het feit dat dit soort geestdodend werk een deel van de wat "intelligentere" mensen na twee weken compleet gek maakt en het ook niet echt bevorderlijk is voor de doorstroom naar een "normale" baan.
Ik zou ook liever zien dat, als een tegenprestatie buiten solliciteren dan per se verplicht moet worden, ze die mensen ook inzetten op plekken waar ze in de toekomst ook nog iets aan hebben. Je kunt mensen met een bijstandsuitkering bijvoorbeeld administratieve taken laten doen voor het UWV, of iets dergelijks. Hebben die mensen ook nog iets om op hun cv erbij te zetten.
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe.
Is er niet een vrouw met ongeveer dezelfde username als jij btw, ben de hele tijd verbaasd om te zien dat je een man bent.
Positief tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoor wel vaak hoor dat mensen mij stukje jonger in schatten.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga er nu niet aan beginnen, maar je krijgt het.
Je krijgt het eerst in DM van me, en vraag altijd om het te mogen posten en/of je het zelf wilt plaatsen
Verwoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:45 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Dit zou inderdaad goed kunnen werken. Weet je ook wat voor banen mensen in de bijstand nu krijgen dan?
Moet je je id nog laten zien als je drank en wiet koopt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit er in ieder geval niet mee haha.
Drank vaak wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:48 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Moet je je id nog laten zien als je drank en wiet koopt?
ik ook, is gwn compliment tochquote:
Hier kennen ze mij wel. En in andere steden checken ze mij ook niet. Ik zie er wel ouder als 18 uit. Maar bij slijterij enz moeten ze tot 25 of 26 vragen dacht ik. Of is dat alleen in de supermarkt met bier enz?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze controleren niet in coffeeshops in het noorden?
Ik kocht toen ik 14 was altijd drank bij m'n zus die toen achter de kassa werkte. Tot er opeens iemand bij haar stond die even ging kijken hoe alles ging. Dat was echt beschamend gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Kijk ik ze altijd heel droog aan en dan gaat het al vaak: Oh hmm je bent vast al oud genoeg of niet?
nee ook slijterij, maar daar zijn ze sws vaak wat strenger dan in de shopsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kennen ze mij wel. En in andere steden checken ze mij ook niet. Ik zie er wel ouder als 18 oud. Maar bij slijterij enz moeten ze tot 25 of 26 vragen dacht ik. Of is dat alleen in de supermarkt met bier enz?
Ik hou dat niet bij want ik ben oud genoeg.
In supermarkten en slijterijen moeten ze vragen naar je ID als je jonger dan 25 lijkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kennen ze mij wel. En in andere steden checken ze mij ook niet. Ik zie er wel ouder als 18 uit. Maar bij slijterij enz moeten ze tot 25 of 26 vragen dacht ik. Of is dat alleen in de supermarkt met bier enz?
Ik hou dat niet bij want ik ben oud genoeg.
Ja dat merk ik ook. Coffeeshop hebben ze alleen 18 jaar regel dus als je er uit ziet als bijv. 21 dan is het al snel prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ook slijterij, maar daar zijn ze sws vaak wat strenger dan in de shops
Oh damnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
al kom je hier in maasje de shop zonder id echt niet meer inen zonder papiertje waar je adres op staat vaak ook niet als ze je niet kennen
in t zuiden niet meer helaasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Coffeeshop hebben ze alleen 18 jaar regel dus als ze je er uit ziet als bijv. 21 dan is het al snel prima.
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopenquote:
Wel jammer dat het zo moet. Ik vind het niet nodig dat ze mijn naam weten enz.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopen
achterlijk beleid, maar de shops kunnen er verder ook weinig aan doen
nee zo werkt t nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef Aardbei16 het volgende:
die 25 jaar regels slaat ook nergens op. Dat is dus gewoon een mening en dan kan je vrienden van 16 en 17 gewoon drank meegeven als jij vindt dat ze er als 26 uitzien...
?? Dat mag niet meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopen
leef jij onder een steen?quote:
Ik dacht dat die wietpassen afgeschaft warenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat was toen zelfs nog in het nieuws.
Maar daar gaan ze niet allemaal snel de grens over met de auto.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Mag in Amsterdam toch ook gewoon?
Ik heb ook verzoekjes gedaan voor users die totaal niet bekend willen staan, maar wel een paintje willen. Wat dat betreft neem ik portretrecht serieus, ik vraag altijd toestemming.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwdEn dat is wel netjes van je, maar ik denk dat ik het niet erg vind als hij op FOK! staat. Maar liever zelf eerst zien ja haha. Alvast bedankt! Vind het serieus wel tof.
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze niet allemaal snel de grens over met de auto.
Tofquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook verzoekjes gedaan voor users die totaal niet bekend willen staan, maar wel een paintje willen. Wat dat betreft neem ik portretrecht serieus, ik vraag altijd toestemming.
Het blijft mij mijn paint, maar een ander z'n portret.
hoeft niet nee, maar je hebt als medewerker wel een probleem als blijkt dat die klant toch te jong wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel toch? Als je ouder dan 25 lijkt hoeven ze toch geen ID te vragen?
Misschien wil Deadprez deze discussie wel even overnemen. Ik ga mijn bedje inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.
ajuusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wil Deadprez deze discussie wel even overnemen. Ik ga mijn bedje in
Dat zou ook veranderen, maar durven ze niet aan volgens mij. Maar in het zuiden is het al een behoorlijke tijd zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Mag in Amsterdam toch ook gewoon?
Ja oké, maar dat geeft dus al aan hoe achterlijk die regel is eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft niet nee, maar je hebt als medewerker wel een probleem als blijkt dat die klant toch te jong was
gezeik vanuit de eu en zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.
Snap ik ook wel, Amsterdam staat er ook internationaal bekend om en veel toeristen komen daar ook voor, zal echt dom zijn om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou ook veranderen, maar durven ze niet aan volgens mij. Maar in het zuiden is het al een behoorlijke tijd zo.
dit klinkt wel logisch iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:01 schreef GhpH het volgende:
Volgens mij is het dat tot aan je 25ste van je verwacht wordt dat je zelf al identificeert, na je 25ste kunnen ze je nog altijd vragen in case of doubt.
Makes sense.
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Verbaast me nog dat de EU wiet niet verbied.
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvd
deadprez je bent jezelf niet nu O_Oquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvd
ben mans genoeg om gwn toe te geven als iemand gelijk heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
nooit gedacht dat jij dat zou reageren op 1 van mijn posts
Ik hoor juist dat ze bij de PVV niet vies zijn van een beetje drugs :squote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.
lijkt me sterk, drugs gebruiken is oud-hollandsche traditiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.
en dit jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat ze bij de PVV niet vies zijn van een beetje drugs :s
Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:08 schreef GhpH het volgende:
Hoe denktie dat Wilders aan zn kapsel komt? Dat krijg je niet klaar zonder eerst een paar lijntjes in de ochtend!
dit is echt kut gwnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef GhpH het volgende:
Even eens rustige muziek opzetten. Pokkeherrie op straat
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddel
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
onder het genot van wat optimel ga je hard op deze shit hoor
Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
heb alle afleveringen van alfred jodocus kwak laatst gedownload, binnenkort een keertje met jonko en bier die shit binge watchen om de indoctrinatie nog een keer te ervaren
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...quote:
vieze hipsterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.
ik keek maar even mee met vriendjes niet omdat ik het zo leuk vond.
chemische shit beste shitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...
Yo pik waar staat GhpH voor dan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...
M'n initialen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Yo pik waar staat GhpH voor dan ?
Sjaak klapperkaak idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/markos_ruttos.html
lkkr kaakschaatsen
Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.quote:
dat doe ik niet dus ik zal je op je woord moeten gelovenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.
Hoinks'snor is niet zo uniek als hij zich voordoet, als je eens buiten komt
Ik ga de laatste tijd niet veel uit, weinig zin in ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe ik niet dus ik zal je op je woord moeten geloven
Gelijk neerhoeken dat soort figuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd niet veel uit, weinig zin in ook.
Maar een poos geleden ook zo'n hipster en kakbal die alleen over carriere en kledingkeuze kon praten. Toen ik op hem wees, dat hij iets te veel Engelse termen gebruikte, kreeg ik als excuus dat hij in Londen gestudeerd heeft.
Ik kreeg echt vieze kriebels van die gast.
gezellig, zo'n meet met hoink en tardisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar een poos geleden ook zo'n hipster en kakbal die alleen over carriere en kledingkeuze kon praten. Toen ik op hem wees, dat hij iets te veel Engelse termen gebruikte, kreeg ik als excuus dat hij in Londen gestudeerd heeft.
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet gay?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
gezellig, zo'n meet met hoink en tardis
Dont let it walk out the blowholesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.
Heeft hoink echt een snor? O_oquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelen
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Neiging om eerste college te skippen
wat ga je boren?quote:
Heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ikwil me ziekmelden maar ik durf niet
moet ik voor je bellen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ikwil me ziekmelden maar ik durf niet
best wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
Is een peugeot 206 een beetje een oke auto?
Bouwjaar:2001quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel ja.
hoe oud, hoeveel km en hoe duur?
linkje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bouwjaar:2001
Uitvoering:1.4
Kilometerstand:134.840 km
850
Ja, perfecte oefen auto. Heb mn peugeot helemaal afgeragd tot de motor is ontploft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
Is een peugeot 206 een beetje een oke auto?
Crip, dat is te goedkoopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
850
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, perfecte oefen auto. Heb mn peugeot helemaal afgeragd tot de motor is ontploft.
2 x.
Dat is een zonde en teken dat je niet taalvaardig bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
In London waren er vorig jaar veel krulsnorren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:42 schreef Remqo het volgende:
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelen
dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
linkje?
want dat is wel verdacht goedkoop voor die km stand
dat zal welquote:
Dit is te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
850
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
850
mogguhquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal wel
Goedemorgen liefffje
mwa, dat kan nog best meevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de prijs natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
ja maar 1 jaar is kort man. Ik zou daar niet voor gaan. Kun je elk jaar weer zoeken en die gok wagen dat je iets koopt dat wel een jaar mee gaat en niet d3 week erop naar de sloop moet. En als er in dat jaar dan nog iets stuk gaat van een paar honderd euro ben je lekker veel geld kwijt . Mijn auto gaat al 4 jaar mee. Heb wel regelmatig kosten uiteraard, dus het blijft duur. Beter een nog duurdere auto tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat kan nog best meevallen.
ik ken ook mensen die altijd een auto kopen van rond de 500 euro. als die het langer dan 1 jaar uithoudt dan is het winst
tja, sommigen vinden dat leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar 1 jaar is kort man. Ik zou daar niet voor gaan. Kun je elk jaar weer zoeken en die gok wagen dat je iets koopt dat wel een jaar mee gaat en niet d3 week erop naar de sloop moet. En als er in dat jaar dan nog iets stuk gaat van een paar honderd euro ben je lekker veel geld kwijt . Mijn auto gaat al 4 jaar mee. Heb wel regelmatig kosten uiteraard, dus het blijft duur. Beter een nog duurdere auto tuurlijk
mwa, als ik het geld er voor had zou ik best een nieuwere auto willen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:58 schreef madeliefff het volgende:
Ik investeer ook liever steeds in dezelfde auto...want die ken je op gegeven moment. Defecten gaan sws komen dus dan liever steeds bij dezelfde zodat steeds weer een deel vernieuwd is . Totdat de auto te veel achteruit gaat uiteraard.
ja en dan hebben ze na een paar weken alsnog die kosten omdat er iets stuk gaat met die "nieuwe" auto hehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, sommigen vinden dat leuk.
als je niet dagelijks van je auto afhankelijk bent kan ik me er ook bent wat bij voorstellen.
ik heb vorige week 670 euro aan apk+beurt uitgegeven.
zulke mensen doen dat dus niet en pakken voor dat geld weer een nieuwe auto..
soms wel, en soms rijden ze 3 jaar met een vw polo zonder dat er 1x iets kapot isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja en dan hebben ze na een paar weken alsnog die kosten omdat er iets stuk gaat met die "nieuwe" auto hehe
dan heb je wel echt mazzel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, en soms rijden ze 3 jaar met een vw polo zonder dat er 1x iets kapot is
(true story)
net als vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Auto's zijn onbetrouwbare voorwerpen
alleen zijn auto's makkelijker te reparerenquote:
Hey Stimm jij bent ook een zware koffie slurper, hoe ga je verkleuring tegenquote:
tanden poetsenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Stimm jij bent ook een zware koffie slurper, hoe ga je verkleuring tegen
gewoon koffie met injectie toedienen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kokosoliequote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat je dan ook echt de politie gaat bellen, wat een citroen ben je danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:33 schreef Montelly het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)station-woerden.html
Lol
Wat een topickillquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je dan ook echt de politie gaat bellen, wat een citroen ben je dan
Was die oude corsa meer dan 2000?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
wat een kul is ditquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
wat ben jij een viespeukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:45 schreef hoink581 het volgende:
Professor legt Type 1 zin uit en blijft consequent "I want you to come" als voorbeeld gebruiken.
Maa ik hoor steeds "cum"![]()
ff afberen op de wc anders blijf je het houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:45 schreef hoink581 het volgende:
Professor legt Type 1 zin uit en blijft consequent "I want you to come" als voorbeeld gebruiken.
Maa ik hoor steeds "cum"![]()
Lukt me niet op commando: "I want you to cum."quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:47 schreef PeZu het volgende:
ff afberen op de wc anders blijf je het houden
denk je even aan mapimaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lukt me niet op commando: "I want you to cum."
quote:
en dan ook over vegetarische shit, dit is gewoon TR-waardig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd maar over eten hebben
ik zie jou liever ook niet over je forse kuiten praten maar het is wathet is hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd maar over eten hebben
Ik drink niet meer zo veel..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb geen forse kuiten en praat daar helemaal niet over ;squote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie jou liever ook niet over je forse kuiten praten maar het is wathet is he
doe dat dan, mentaal ben je al best zo verquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
pfffff zat ik maar in de bijstand beetje bier klappen op de stoep voor mijn huis godverdetievus
is goed xquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omw maak ook voor mij zit toch in trein.
Dat is de leefquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
pfffff zat ik maar in de bijstand beetje bier klappen op de stoep voor mijn huis godverdetievus
maar het is toch geen kul dat auto's rond die prijs dat over het algemeen minder doen ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een auto van 850 kan het prima nog een paar jaar volhouden hoor![]()
sow koekoekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe dat dan, mentaal ben je al best zo ver
Is dat Hoink op die foto?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:14 schreef SideEffect het volgende:
http://nu.nl/werk-en-priv(...)-afscheren-baan.html
zou het niet doen als ik een mooie volle baard had
Sowieso, ik betaal toch geen 60 euro voor een knipbeurt om het er daarna allemaal af te halen?!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:14 schreef SideEffect het volgende:
http://nu.nl/werk-en-priv(...)-afscheren-baan.html
zou het niet doen als ik een mooie volle baard had
hangt enorm van het merk afquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar het is toch geen kul dat auto's rond die prijs dat over het algemeen minder doen ?
moet ik nu daar heen reizenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, ben in Utrecht CS ik wacht op je xoxo
wat leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik wacht toch op jou gvd ;s
Het eraf halen is wel goedkoper dan het bijwerkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso, ik betaal toch geen 60 euro voor een knipbeurt om het er daarna allemaal af te halen?!
http://schorembarbier.nl/
waar slaat dit nu weer op... jeetje zegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe dat dan, mentaal ben je al best zo ver
ik wacht al mijn hele leven op jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik wacht toch op jou gvd ;s
ga je ook vrijen op vrijdagquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ben zo blij dat het vrijdag is. Ik hou van de vrijdagen
Het leven is mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
ik moet gewoon werken vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
ja ik snap dat je dan meer verschil gaat hebben en mss ligt 1000 en 2000 nog best dicht bij elkaar . Ik heb geen onderzoek ernaar gedaan maar het is wat ik over het algemeen overal te horen krijg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
een auto van 2k of 1k zou echt niet heel veel uitmaken
dat verschil ga je pas zien bij 3 of 4k
je hebt in principe wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap dat je dan meer verschil gaat hebben en mss ligt 1000 en 2000 nog best dicht bij elkaar . Ik heb geen onderzoek ernaar gedaan maar het is wat ik over het algemeen overal te horen krijg.
Wat voor auto wil je kopen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap dat je dan meer verschil gaat hebben en mss ligt 1000 en 2000 nog best dicht bij elkaar . Ik heb geen onderzoek ernaar gedaan maar het is wat ik over het algemeen overal te horen krijg.
Jammer van dat hoofd thoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chick van Enzo Knol.
inb4 wie is dat; Google.
Ik ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken vandaag
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je ook vrijen op vrijdag
haha lol
ben je jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso en Tjacka in US SC![]()
de droefnis
was jij niet singlequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
hoe gaat het met jhaliquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
plaag je maar xquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ontneemt mij het recht op een mening toch niet?
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt hebquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag elan
ik heb haar al 2 jaar niet gesproken
dat hoef je toch ook niet te snappen??quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt heb
mag ik dan ook mijn mening niet meer gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoef je toch ook niet te snappen??
nee want nobody caresquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
geen leven wrsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
moet toch ergens mijn plezier uithalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
dat is een understatementquote:
oh okeequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet toch ergens mijn plezier uithalen
God wat heeft zij een muil zeg, komt ook vnm door haar gebit.quote:
Dat is toch die met die varkensneuzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt heb
ja en varkensbuikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die met die varkensneuzen.
het houdt je wel bezig....quote:
dat was wel mijn fantasie toen jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Tjacka was de sub van Jhali, hij is kapotgedomineerd, dus snap het wel.
valt allemaal wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die met die varkensneuzen.
Die kan wel zuigenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
God wat heeft zij een muil zeg, komt ook vnm door haar gebit.
bezig houden zegt niks over initiërenquote:
ik weet niet 3 jaar butthurt, ik had een zalfje gehaald hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Tjacka was de sub van Jhali, hij is kapotgedomineerd, dus snap het wel.
Ah okéquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee hoor
althans toen ik met haar "had"
okeequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto gezien, daar baseer ik dat op.
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee
heb haar in het echt gezien
ah okequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.
Toevallig tab open nog zeker? En nee, ik zeg toch "ofzo".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je dit soort dingen bij in een boekje?
Tevens shout out naar vb 🙊
Nee nee hier kom je niet onderuit, je houdt het gwn bij allemaal, anders kan dat niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toevallig tab open nog zeker? En nee, ik zeg toch "ofzo".
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.
Nee, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb je vandaag frans gehad frass?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |