dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
linkje?
want dat is wel verdacht goedkoop voor die km stand
dat zal welquote:
Dit is te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bouwjaar:2001
Uitvoering:1.4
Kilometerstand:134.840 km
850
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bouwjaar:2001
Uitvoering:1.4
Kilometerstand:134.840 km
850
mogguhquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal wel
Goedemorgen liefffje
mwa, dat kan nog best meevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de prijs natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
ja maar 1 jaar is kort man. Ik zou daar niet voor gaan. Kun je elk jaar weer zoeken en die gok wagen dat je iets koopt dat wel een jaar mee gaat en niet d3 week erop naar de sloop moet. En als er in dat jaar dan nog iets stuk gaat van een paar honderd euro ben je lekker veel geld kwijt . Mijn auto gaat al 4 jaar mee. Heb wel regelmatig kosten uiteraard, dus het blijft duur. Beter een nog duurdere auto tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat kan nog best meevallen.
ik ken ook mensen die altijd een auto kopen van rond de 500 euro. als die het langer dan 1 jaar uithoudt dan is het winst
tja, sommigen vinden dat leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar 1 jaar is kort man. Ik zou daar niet voor gaan. Kun je elk jaar weer zoeken en die gok wagen dat je iets koopt dat wel een jaar mee gaat en niet d3 week erop naar de sloop moet. En als er in dat jaar dan nog iets stuk gaat van een paar honderd euro ben je lekker veel geld kwijt . Mijn auto gaat al 4 jaar mee. Heb wel regelmatig kosten uiteraard, dus het blijft duur. Beter een nog duurdere auto tuurlijk
mwa, als ik het geld er voor had zou ik best een nieuwere auto willen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:58 schreef madeliefff het volgende:
Ik investeer ook liever steeds in dezelfde auto...want die ken je op gegeven moment. Defecten gaan sws komen dus dan liever steeds bij dezelfde zodat steeds weer een deel vernieuwd is . Totdat de auto te veel achteruit gaat uiteraard.
ja en dan hebben ze na een paar weken alsnog die kosten omdat er iets stuk gaat met die "nieuwe" auto hehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, sommigen vinden dat leuk.
als je niet dagelijks van je auto afhankelijk bent kan ik me er ook bent wat bij voorstellen.
ik heb vorige week 670 euro aan apk+beurt uitgegeven.
zulke mensen doen dat dus niet en pakken voor dat geld weer een nieuwe auto..
soms wel, en soms rijden ze 3 jaar met een vw polo zonder dat er 1x iets kapot isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja en dan hebben ze na een paar weken alsnog die kosten omdat er iets stuk gaat met die "nieuwe" auto hehe
dan heb je wel echt mazzel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, en soms rijden ze 3 jaar met een vw polo zonder dat er 1x iets kapot is
(true story)
net als vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Auto's zijn onbetrouwbare voorwerpen
alleen zijn auto's makkelijker te reparerenquote:
Hey Stimm jij bent ook een zware koffie slurper, hoe ga je verkleuring tegenquote:
tanden poetsenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Stimm jij bent ook een zware koffie slurper, hoe ga je verkleuring tegen
gewoon koffie met injectie toedienen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kokosoliequote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat je dan ook echt de politie gaat bellen, wat een citroen ben je danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:33 schreef Montelly het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)station-woerden.html
Lol
Wat een topickillquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je dan ook echt de politie gaat bellen, wat een citroen ben je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |