Was die oude corsa meer dan 2000?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
wat een kul is ditquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een auto kopen die minimaal 2000 euro kost (en waard is!). Heb ik ook gedaan. Je hebt met oude auto's namelijk sws dat er steeds ieys stuk gaat en je dus kosten maakt. Ik vraag me af wat voor krot en kosten je wel niet gaat krijgen met een auto van 1000 euro. Uiteindelijk zegt de waarde natuurlijk nuet alles. Je moet ook beetje mazzel hebben en wel iemand mee nemen die de auto op al zichtbare defecten kan checken
wat ben jij een viespeukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:45 schreef hoink581 het volgende:
Professor legt Type 1 zin uit en blijft consequent "I want you to come" als voorbeeld gebruiken.
Maa ik hoor steeds "cum"![]()
ff afberen op de wc anders blijf je het houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:45 schreef hoink581 het volgende:
Professor legt Type 1 zin uit en blijft consequent "I want you to come" als voorbeeld gebruiken.
Maa ik hoor steeds "cum"![]()
Lukt me niet op commando: "I want you to cum."quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:47 schreef PeZu het volgende:
ff afberen op de wc anders blijf je het houden
denk je even aan mapimaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lukt me niet op commando: "I want you to cum."
quote:
en dan ook over vegetarische shit, dit is gewoon TR-waardig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd maar over eten hebben
ik zie jou liever ook niet over je forse kuiten praten maar het is wathet is hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd maar over eten hebben
Ik drink niet meer zo veel..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Stimm jij bent ook een zware koffie slurper, hoe ga je verkleuring tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |