Dat zou ook veranderen, maar durven ze niet aan volgens mij. Maar in het zuiden is het al een behoorlijke tijd zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Mag in Amsterdam toch ook gewoon?
Ja oké, maar dat geeft dus al aan hoe achterlijk die regel is eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft niet nee, maar je hebt als medewerker wel een probleem als blijkt dat die klant toch te jong was
gezeik vanuit de eu en zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.
Snap ik ook wel, Amsterdam staat er ook internationaal bekend om en veel toeristen komen daar ook voor, zal echt dom zijn om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou ook veranderen, maar durven ze niet aan volgens mij. Maar in het zuiden is het al een behoorlijke tijd zo.
dit klinkt wel logisch iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:01 schreef GhpH het volgende:
Volgens mij is het dat tot aan je 25ste van je verwacht wordt dat je zelf al identificeert, na je 25ste kunnen ze je nog altijd vragen in case of doubt.
Makes sense.
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Verbaast me nog dat de EU wiet niet verbied.
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvd
deadprez je bent jezelf niet nu O_Oquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze dat doen ga ik pvv stemmen gvd
ben mans genoeg om gwn toe te geven als iemand gelijk heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
nooit gedacht dat jij dat zou reageren op 1 van mijn posts
Ik hoor juist dat ze bij de PVV niet vies zijn van een beetje drugs :squote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.
lijkt me sterk, drugs gebruiken is oud-hollandsche traditiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.
en dit jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat ze bij de PVV niet vies zijn van een beetje drugs :s
Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:08 schreef GhpH het volgende:
Hoe denktie dat Wilders aan zn kapsel komt? Dat krijg je niet klaar zonder eerst een paar lijntjes in de ochtend!
dit is echt kut gwnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef GhpH het volgende:
Even eens rustige muziek opzetten. Pokkeherrie op straat
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |