In supermarkten en slijterijen moeten ze vragen naar je ID als je jonger dan 25 lijkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kennen ze mij wel. En in andere steden checken ze mij ook niet. Ik zie er wel ouder als 18 uit. Maar bij slijterij enz moeten ze tot 25 of 26 vragen dacht ik. Of is dat alleen in de supermarkt met bier enz?
Ik hou dat niet bij want ik ben oud genoeg.
Ja dat merk ik ook. Coffeeshop hebben ze alleen 18 jaar regel dus als je er uit ziet als bijv. 21 dan is het al snel prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ook slijterij, maar daar zijn ze sws vaak wat strenger dan in de shops
Oh damnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
al kom je hier in maasje de shop zonder id echt niet meer inen zonder papiertje waar je adres op staat vaak ook niet als ze je niet kennen
in t zuiden niet meer helaasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Coffeeshop hebben ze alleen 18 jaar regel dus als ze je er uit ziet als bijv. 21 dan is het al snel prima.
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopenquote:
Wel jammer dat het zo moet. Ik vind het niet nodig dat ze mijn naam weten enz.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopen
achterlijk beleid, maar de shops kunnen er verder ook weinig aan doen
nee zo werkt t nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef Aardbei16 het volgende:
die 25 jaar regels slaat ook nergens op. Dat is dus gewoon een mening en dan kan je vrienden van 16 en 17 gewoon drank meegeven als jij vindt dat ze er als 26 uitzien...
?? Dat mag niet meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, om te voorkomen dat ze aan buitenlanders verkopen
leef jij onder een steen?quote:
Ik dacht dat die wietpassen afgeschaft warenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat was toen zelfs nog in het nieuws.
Maar daar gaan ze niet allemaal snel de grens over met de auto.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Mag in Amsterdam toch ook gewoon?
Ik heb ook verzoekjes gedaan voor users die totaal niet bekend willen staan, maar wel een paintje willen. Wat dat betreft neem ik portretrecht serieus, ik vraag altijd toestemming.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwdEn dat is wel netjes van je, maar ik denk dat ik het niet erg vind als hij op FOK! staat. Maar liever zelf eerst zien ja haha. Alvast bedankt! Vind het serieus wel tof.
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze niet allemaal snel de grens over met de auto.
Tofquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook verzoekjes gedaan voor users die totaal niet bekend willen staan, maar wel een paintje willen. Wat dat betreft neem ik portretrecht serieus, ik vraag altijd toestemming.
Het blijft mij mijn paint, maar een ander z'n portret.
hoeft niet nee, maar je hebt als medewerker wel een probleem als blijkt dat die klant toch te jong wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel toch? Als je ouder dan 25 lijkt hoeven ze toch geen ID te vragen?
Misschien wil Deadprez deze discussie wel even overnemen. Ik ga mijn bedje inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Mja maar waarom zou dat een probleem van Nederland moeten zijn.
ajuusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wil Deadprez deze discussie wel even overnemen. Ik ga mijn bedje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |