quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
onder het genot van wat optimel ga je hard op deze shit hoor
Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
heb alle afleveringen van alfred jodocus kwak laatst gedownload, binnenkort een keertje met jonko en bier die shit binge watchen om de indoctrinatie nog een keer te ervaren
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...quote:
vieze hipsterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.
ik keek maar even mee met vriendjes niet omdat ik het zo leuk vond.
chemische shit beste shitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...
Yo pik waar staat GhpH voor dan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...
M'n initialen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Yo pik waar staat GhpH voor dan ?
Sjaak klapperkaak idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/markos_ruttos.html
lkkr kaakschaatsen
Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.quote:
dat doe ik niet dus ik zal je op je woord moeten gelovenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.
Hoinks'snor is niet zo uniek als hij zich voordoet, als je eens buiten komt
Ik ga de laatste tijd niet veel uit, weinig zin in ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe ik niet dus ik zal je op je woord moeten geloven
Gelijk neerhoeken dat soort figuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd niet veel uit, weinig zin in ook.
Maar een poos geleden ook zo'n hipster en kakbal die alleen over carriere en kledingkeuze kon praten. Toen ik op hem wees, dat hij iets te veel Engelse termen gebruikte, kreeg ik als excuus dat hij in Londen gestudeerd heeft.
Ik kreeg echt vieze kriebels van die gast.
gezellig, zo'n meet met hoink en tardisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar een poos geleden ook zo'n hipster en kakbal die alleen over carriere en kledingkeuze kon praten. Toen ik op hem wees, dat hij iets te veel Engelse termen gebruikte, kreeg ik als excuus dat hij in Londen gestudeerd heeft.
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet gay?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
gezellig, zo'n meet met hoink en tardis
Dont let it walk out the blowholesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik gebruik ook many times Engelse termen, maar als het te awkward wordt dan adapt ik wel aan de situation en care ik ervoor dat mijn vocabulary niet de spuigaten uit walkt.
Heeft hoink echt een snor? O_oquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelen
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Neiging om eerste college te skippen
wat ga je boren?quote:
Heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ikwil me ziekmelden maar ik durf niet
moet ik voor je bellen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ikwil me ziekmelden maar ik durf niet
best wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
Is een peugeot 206 een beetje een oke auto?
Bouwjaar:2001quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel ja.
hoe oud, hoeveel km en hoe duur?
linkje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bouwjaar:2001
Uitvoering:1.4
Kilometerstand:134.840 km
850
Ja, perfecte oefen auto. Heb mn peugeot helemaal afgeragd tot de motor is ontploft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
Is een peugeot 206 een beetje een oke auto?
Crip, dat is te goedkoopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bouwjaar:2001
Uitvoering:1.4
Kilometerstand:134.840 km
850
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, perfecte oefen auto. Heb mn peugeot helemaal afgeragd tot de motor is ontploft.
2 x.
Dat is een zonde en teken dat je niet taalvaardig bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:39 schreef GhpH het volgende:
In London waren er vorig jaar veel krulsnorren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:42 schreef Remqo het volgende:
Dolletjes, ieder aan Hoinks snorkrulletje wriemelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |