ben je jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso en Tjacka in US SC![]()
de droefnis
was jij niet singlequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
hoe gaat het met jhaliquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
plaag je maar xquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ontneemt mij het recht op een mening toch niet?
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt hebquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag elan
ik heb haar al 2 jaar niet gesproken
dat hoef je toch ook niet te snappen??quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt heb
mag ik dan ook mijn mening niet meer gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoef je toch ook niet te snappen??
nee want nobody caresquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
geen leven wrsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
moet toch ergens mijn plezier uithalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
dat is een understatementquote:
oh okeequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet toch ergens mijn plezier uithalen
God wat heeft zij een muil zeg, komt ook vnm door haar gebit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |