SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je honger of zo?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]god wat ben je toch sneu
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saaiquote:
gvdquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
Ja had ik al 2x gepost hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
een viezequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
ohwquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
Ewa Gianni. Bijna weekend!!!!!!!!quote:
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?quote:
Maakte mij al zorgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
haha supermanquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
dit waren echt hele dure...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet gewoon gelijk lekkere eitjes kopen
Ja en in die van jouquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?
Doe niet zo Teun hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
goeie TT wel, alleen is het niet de pms maar de mentale beperkingen van die snol die haar een onaangenaam mens maken
waarom staat de skiër hier niet bij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
Hihi garppig. Achmed is Arabisch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saai
Ik kom dan ook niet met statements op basis van drogredeneringen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je smoe, Chai met je open deur opmerkingen. Ik verwacht van een boerin ook niet dat ze begrijpt waar ik het over heb.
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met statements op basis van drogredeneringen.
Zullen we haar eens een dp geven om nooit te vergetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
probeer een combikorting te regelen
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.
Arme Deadprezquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:38 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zullen we haar eens een dp geven om nooit te vergeten
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van van die anti AZC tokkies, kan ik echt niet tegen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.
Ik had van jou toch wel propz verwacht voor de chaps.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.
wat staat hier ffsquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel propz verwacht voor de chaps.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijdquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
Vis mattie....quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahhaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Panga in de oven en sperziebonen met geraspte kokos.
Crip, had die panga met sojasaus ook gemaakt, maar die heb ik gewoon los opgegeten![]()
. Goede tip
.
buk maar even danquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Waar gaat de discussie over, wie praat mij even bij.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt het kontmaatje van Elan.
Maar niks mis met homo's hoor.
over fuck the policequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Jij bent highclass zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahha
Hoe laat gaan we suits kijken vnvquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
zaterdag pas. dus tot die tijd zwijgenquote:
Net gekeken, damn spann0nd!!!quote:
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking. [ afbeelding ]
Deze Bruynzeel keuken ook nog steeds, dus snap je haat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.
Dat ding is nog steeds perfect.
Deze dan CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijdquote:
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likkequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijd
Hou eens opquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likke
Ja loopt weer groen aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragenquote:
Hmmm niet bepaald.quote:
Vertel liever hoe je dag wasquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
[..]
Hmmm niet bepaald.Maar wel lief als je dat denkt
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Dat nasi maken in CUL is een hele reeks. Kun jij een keer nasi a la dWc posten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Kom maar door hoor Opsoquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik ook even aanwaggelen met m'n chagrijnigheid, lkkr gezellig sfeertje toch
waarom ben jij weer chago?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga anders even in een hoekje staan ofzo, dit hebben wij niet nodig hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I know, heb d'r zelf ook m'n eten gepostquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat nasi maken in CUL is een hele reeks. Kun jij een keer nasi a la dWc posten?
Ik meende dat niet 24/7 blij ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feel the heterosexualityquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef hoink581 het volgende:
Montelly voelt zich waarschijnlijk als in de hemel. Een overschot aan vrouwelijke users in de SC.
Net zo normaal om te bespreken hoe lang je dick is waar chicks bij zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
Is het normaal om als vrouw rond te bazuinen dat je ongesteld bent??
Vraag je moederquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
In die cultuur blijkbaar wel. Leven nog in de Middeleeuwen hè, zal wel een evolutionaire bedoeling hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
niemand doet dat hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zo normaal om te bespreken hoe lang je dick is waar chicks bij zijn
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik meende dat niet 24/7 blij ja tochGa wandelen dat helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23cmquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zo normaal om te bespreken hoe lang je dick is waar chicks bij zijn
hou je bek over mortaxx gekquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
"Kijk mij met m'n 30 cm pener terwijl die 10 cm a la mortaxx is irl"
Maar mijne is daadwerkelijk bovengemiddeldquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
"Kijk mij met m'n 30 cm pener terwijl die 10 cm a la mortaxx is irl"
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar mijne is daadwerkelijk bovengemiddeld.
Sow, levensdoelquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als in Gemiddelde voor blanke boys?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je spatieloos' bitcoin verhaal niet gehoordquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dankzij Mortaxx (falen) ben ik niet in bitcoin gestapt.
Wereldniveau.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
Als in Gemiddelde voor blanke boys?
Bovengemiddelde voor taxi boys.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als in Gemiddelde voor blanke boys?
Dikke mensen hebben een vriendelijk uiterlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:57 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
vraag het wel aan jouw dikke moeder
neequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je spatieloos' bitcoin verhaal niet gehoord
Nee? Vertelquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je spatieloos' bitcoin verhaal niet gehoord
Brein is Aziatisch, penis is creoolsquote:
Dit kan ik beamen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stimo is wel aardig in irl...hier op forum is ander verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:59 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben een vriendelijk uiterlijk
En je praatjes zijn cheesy (Nederlands)quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee? Vertel.
[..]
Brein is Aziatisch, penis is creools.
Haha fuck youquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef Parawan het volgende:
[..]
En je praatjes zijn cheesy (Nederlands)
Wie is datquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Userfoto's mogen hier niet.
Haal weg
Lokale autoriteiten verwittigd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Userfoto's mogen hier niet.
Haal weg
Oh?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo is wel aardig in irl...hier op forum is ander verhaal.[ afbeelding ]
Jij kent haar in het echt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo is wel aardig in irl...hier op forum is ander verhaal.[ afbeelding ]
Ik weet niet wat de grootste leugen is van de twee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Brein is Aziatisch, penis is creools.
HEB HELEGAAR GEEN PENER HAHAquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de grootste leugen is van de twee.
Ach, je bent tenslotte een vrouw. Die kunnen tot het irritante toe overenthousiast reagerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik heb je gemist gvd laat mij overenthousiast reageren
Ik zal volgende keer met je bitchen mkayquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, je bent tenslotte een vrouw. Die kunnen tot het irritante toe overenthousiast reageren
Zou je er ook andere dingen voor over hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zo een hoofdpijnzou killen voor een massage.
Heb je weleens voetmassage gehad?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zo een hoofdpijnzou killen voor een massage.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Pener laat mij denken aan peynir. Ba dum tss
Mensen die aan je voeten zittenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens voetmassage gehad?
HAHAHAHA GVDquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie toch een zeker verband huehue
Vind jou anders wel iemand voor een voeten fetisjquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die aan je voeten zitten. Gewoon een voetenbad hebben
.
[ afbeelding ]
Mental image van een giechelende neger, omdat voetmassagequote:Op donderdag 18 februari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die aan je voeten zitten. Gewoon een voetenbad hebben
.
[ afbeelding ]
Haha nee, snap die fetisj ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou anders wel iemand voor een voeten fetisj
Jr-style-93 gespotquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nee, snap die fetisj ook niet. Mijn fetisj bij een chick is aan d'r haar ruiken
.
Dus tussen jou en Crip zal nooit wat worden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nee, snap die fetisj ook niet. Mijn fetisj bij een chick is aan d'r haar ruiken
.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus tussen jou en Crip zal nooit wat worden?
Mooi, want ik snap er geen bal van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jr-style-93 gespot
TJACKA SNAPT MIJ
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer met je bitchen mkay
Ja watquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Sodeknetters.
[..]
Mooi, want ik snap er geen bal van.
Hij wil toch ruziequote:Op donderdag 18 februari 2016 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kweek eens wat ruggengraat man, softe gedoe.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wat
Jullie vinden elkaar toch leuk
Ow man ja. Dat voelt echt lekker. Bilmassage ook!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens voetmassage gehad?
incl hoesten en rochelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog dat iemand een "ochtendstem" fetish had, wie was dat ookalweer. Dat ze krakerige, net wakker geworden mannenstem geil vond.
' Bak eens wat 2 eieren voor me'quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog dat iemand een "ochtendstem" fetish had, wie was dat ookalweer. Dat ze krakerige, net wakker geworden mannenstem geil vond.
Aaayyyyyquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow man ja. Dat voelt echt lekker. Bilmassage ook!!
Zou uit bed schoppenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:12 schreef Parawan het volgende:
[..]
' Bak eens wat 2 eieren voor me'
![]()
Mortaxx is veel geld kwijt geraakt daarmee?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dankzij Mortaxx (falen) ben ik niet in bitcoin gestapt.
Ja eten, werk en gym,quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun jij ook aan iets anders denken?
Krakerige stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ook zo'n 12.000 euro ongeveerquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Mortaxx is veel geld kwijt geraakt daarmee?
12,000 bedoel je denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik ook zo'n 12.000 euro ongeveer
vind het wel wat minder leuk nu Mike er niet meer werkt ;squote:Op donderdag 18 februari 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Krakerige stemmen.Stem van Harvey Specter.
Hij mag wel slaapliedjes zingen jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Krakerige stemmen.Stem van Harvey Specter.
2k vlgs mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Mortaxx is veel geld kwijt geraakt daarmee?
HAHAquote:
haha shitquote:
met wat?quote:
geeft niksquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef Montelly het volgende:
oow..bitcoin, sorry ik lees niet elke post mee.
Ja, toen het al lang en breed in het nieuws bekend was allemaal. Had je nog wel wat schommelingen, maar blijkbaar heeft 'ie er niet van kunnen profiterenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitmaar dan heeft 'ie echt op het einde daar in geïnvesteerd toch? op /b had je wel van die btards die op het allereerste begin een paar dollar aan bitcoins hadden gekocht en halverwege de rit haast miljonair waren
tja, hoogmoed komt voor de val, hetzelfde met al die Icesave suckers, voor een paar rottige centen de maatschappij op hoge kosten jagen, daar zijn ze wel goed inquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, toen het al lang en breed in het nieuws bekend was allemaal. Had je nog wel wat schommelingen, maar blijkbaar heeft 'ie er niet van kunnen profiteren.
Ja sick hè, of die kerel die heel vroeg een soort essay oid erover had geschreven, als voorbeeld wat van die dingen had gekocht en later idd ook miljonair ermee was geworden.
Je kan beter fles verse lucht verkopen aan Chinezen..quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij de volgende monetaire hype ben ik een early adopter.
100k max p.p. toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
tja, hoogmoed komt voor de val, hetzelfde met al die Icesave suckers, voor een paar rottige centen de maatschappij op hoge kosten jagen, daar zijn ze wel goed in
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan beter fles verse lucht verkopen aan Chinezen..
Ja, maar reken maar dat er niet heel veel mensen zijn die 100k op hun spaarrekening hebben staan.quote:
Ik heb een hele sales plan voor B2B klaarliggen incl. elevator pitch etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
100k max p.p. toch?
[..]
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?
Je bent geen goede zakenman hoor. Er zijn nu bij alle winkels waar melkpoeder wordt verkocht al maatregelen getroffen tegen deze handeltjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent geen goede zakenman hoor. Er zijn nu bij alle winkels waar melkpoeder wordt verkocht al maatregelen getroffen tegen deze handeltjes.
Veel succes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:30 schreef Montelly het volgende:
Denk groots, partijen opkopen bij productie faciliteiten.
ik zie wel een businessplan ineensquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
Heb net gezien dat de Nederlandse overheid geld heeft verdiend aan het neerhalen van MH17 trouwens.
Link/bron?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
Heb net gezien dat de Nederlandse overheid geld heeft verdiend aan het neerhalen van MH17 trouwens.
Zo'n 300 hadden 100k+ lees ik nu (haha, op nu). Aan mensen die minder hadden is 1,6 mld uitgekeerd, wist niet dat het zóveel wasquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, maar reken maar dat er niet heel veel mensen zijn die 100k op hun spaarrekening hebben staan.
Nog winst op ookquote:De Nederlandse Staat heeft al het geld terug dat het in de jaren 2008-2009 heeft voorgeschoten om gedupeerde spaarders van de IJslandse internetspaarbank Icesave te helpen.
Het gaat in totaal om een bedrag van ruim 1,4 miljard euro. Minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën heeft dat woensdagochtend aan de Tweede Kamer geschreven.
Nederland had tot voor kort al 811 miljoen terug van de vordering op de IJslandse bank Landsbanki, de moederbank van Icesave.
Dijsselbloem heeft onlangs met De Nederlandsche Bank (DNB) besloten de rest van de vordering te verkopen aan marktpartijen en investeerders. Dat leverde nog eens 623 miljoen euro op, nog 6 miljoen meer dan waar de vordering bij Dijsselbloem voor in de boeken stond. DNB meldt dat Deutsche Bank de kopende partij is.
http://www.nu.nl/economie(...)n-icesave-terug.html
Hij had het over verse lucht, niet over melkpoederquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent geen goede zakenman hoor. Er zijn nu bij alle winkels waar melkpoeder wordt verkocht al maatregelen getroffen tegen deze handeltjes.
Grote muil van je hier is dus ook volledig onterecht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Moest vandaag iets vragen aan mannen tijdens vergaderinkje en ik klapte dicht.
Ze waren wel lief.
Zal nooit iets kunnen verkopen.
Alleen mijzelf naturlich
duh..hoop stoerdoenerijquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grote muil van je hier is dus ook volledig onterecht.
Als je jezelf hersteld hebt maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Moest vandaag iets vragen aan mannen tijdens vergaderinkje en ik klapte dicht.
Ze waren wel lief.
Zal nooit iets kunnen verkopen.
Alleen mijzelf naturlich
Nee, ik kom uit mijn woorden, maar het punt is dat ik al mijn woorden afweeg. Daardoor ben ik steeds pauzes aan het houden en dat is irritant voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grote muil van je hier is dus ook volledig onterecht.
Had ze srs koekjes mee om die mensen te paaien?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je jezelf hersteld hebt maakt het ook niet zoveel uit.
Door de koekjes zal ook niemand behalve jij het nog herinneren.
Yep, en het hielp. Sfeer was meteen informeel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had ze srs koekjes mee om die mensen te paaien?![]()
Je bent gewoon een schatje he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yep, en het hielp. Sfeer was meteen informeel.
Ging gelijk de afdeling rond met die andere pak koek. Het helpt, mensen worden informeler daarvanquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schatje he.
Goodwill kweken is niet gelijk paaien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had ze srs koekjes mee om die mensen te paaien?![]()
Oké, good 4 you.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yep, en het hielp. Sfeer was meteen informeel.
Herken het wel hoor, soms heb ik dan het idee dat ik stotter of moeilijk praat, maar al vaker gehoord dat ik blijkbaar oké kan presenteren, en in het Engels zelf zei een docente dat ik een natural speaker leek. Ik zo van "huh wtf thanks I guess", stress 'm altijd als de tyfus en heb het idee dat ik erdoor raas om maar snel klaar te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit mijn woorden, maar het punt is dat ik al mijn woorden afweeg. Daardoor ben ik steeds pauzes aan het houden en dat is irritant voor mij.
Bedoel dat.
Geintje toch om haar te fucken, zelf ook wel de cheaky cunt op stage uitgehangen met een bus jodenkoeken. We hadden ook zo'n dag in de week dat iemand van het team fruit moest halen. Ik 3 soorten gehaald, nootjes, chocoladerotsen etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Goodwill kweken is niet gelijk paaien.
Hoe kun je nou zo haten op koekjes?
Verse lucht is een top plan. Alleen zit je in Amsterdam niet zo goed om de lucht te bottelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij had het over verse lucht, niet over melkpoeder. Zei het een jaar geleden tegen m'n manager, maar die mocht het niet ofzo zei die
. Meeste wat we hadden was een volle container met dozen met 4 pakken melkpoeder per doos.
Ik kom uit Noord Holland en heb een bepaalde manier van spreken overgenomen van collega's, dat maakt mij onzeker. Je kunt aan mij niet horen dat ik allochtoon ben, maar omdat ik continu denk netjes praten val ik in stiltes. Echt zo irritant.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, good 4 you.
[..]
Herken het wel hoor, soms heb ik dan het idee dat ik stotter of moeilijk praat, maar al vaker gehoord dat ik blijkbaar oké kan presenteren, en in het Engels zelf zei een docente dat ik een natural speaker leek. Ik zo van "huh wtf thanks I guess", stress 'm altijd als de tyfus en heb het idee dat ik erdoor raas om maar snel klaar te zijn.
Gewoon zilte zeelucht van de westkust vangen toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verse lucht is een top plan. Alleen zit je in Amsterdam niet zo goed om de lucht te bottelen.
Ik heb een collega uit Ghana, kwam er pas een paar maanden geleden dat 'ie pas 8 jaar in Nederland woont. Was oprecht fucking verbaasd, hij spreekt gewoon totaal accentloos en vloeiendquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg vorige keer weer te horen, goh wat spreek je goed Nederlands. Kan uit jouw manier van spreken niet op maken dat jij allochtoons bent.
Snappen mensen niet dat ik dat een belediging vind?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg vorige keer weer te horen, goh wat spreek je goed Nederlands. Kan uit jouw manier van spreken niet op maken dat jij allochtoons bent.
Snappen mensen niet dat ik dat een belediging vind?
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
Sekstape Temptation Island-mokkel uitgelekt
Wow, dit was zo opwindend
Oh dat is best netjes in 8 jaar! Veer is er, start maar met je act.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zilte zeelucht van de westkust vangen toch.
[..]
Ik heb een collega uit Ghana, kwam er pas een paar maanden geleden dat 'ie pas 8 jaar in Nederland woont. Was oprecht fucking verbaasd, hij spreekt gewoon totaal accentloos en vloeiend. Geef 'm er soms nog steeds props (respect, red.) voor.
http://imgur.com/gallery/qj6cftGquote:
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dat is best netjes in 8 jaar! Veer is er, start maar met je act.
Nou ja, schrijverquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
''snoeihard genomen''quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Die gast in Tempation lijkt op mijn ex, die Haroon.
Bah.
Ja, mijn ex dus ook ajhahahahhquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh. Ziet eruit als een pooier/uitsmijter/kickboxer.
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.quote:
Stimo jij had een motherfucking lelijke vriend bruh..quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met als modus uit dat genre "paarsgepunte lans".quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.
Welke act?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/qj6cftG
[..]
Haha.
Dat weet jij niet eens man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo jij had een motherfucking lelijke vriend bruh..
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.
Een homo zou idd op afknappen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:58 schreef hoink581 het volgende:
Video viel tegen overigens. Ik ga nooit meer klikken op zulke onzin.
Dat is een nette verklaring. Ik denk dat het eerder te maken heeft met de man zijn fantasie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.
Is dat alleen maar een act?!?!?!!?!?!?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn act om jou te e-pleasen toch.
Dus jij vindt 8 seconden paalrijden de moeite waard?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een homo zou idd op afknappen.
Daar kwets je me mee hoor.quote:
Als je een ooit een foto van Djeez ziet, dan ga je hem nog meer zien als een clown.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat is een nette verklaring. Ik denk dat het eerder te maken heeft met de man zijn fantasie.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.
Uiteraard nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat alleen maar een act?!?!?!!?!?!?
De buurvrouw heeft na een week nog steeds niets laten weten. Dus volgens mij heeft Montelly al lang geen oesterlipjes heeft geroken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
Dus jij vindt 8 seconden paalrijden de moeite waard?
Volgens mij heb ik hem ooit al eens gezien. Clown.. wederom netjes, maar kansloos is eerder het woord dat in mij opkomt. Al zijn clowns bij voorbaat al redelijk kansloos.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een ooit een foto van Djeez ziet, dan ga je hem nog meer zien als een clown.
Vibrerende scheetschaamlippen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft na een week nog steeds niets laten weten. Dus volgens mij heeft Montelly al lang geen oesterlipjes heeft geroken.
Even.. wat maakt dat nou uit. 's nachts de verwarming aan laten is pas klachtwaardig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Oberkullie het volgende:
Was even in slaap gevallen met de verwarming aan
Clowns zonder make-up zijn het toppunt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Al zijn clowns bij voorbaat al redelijk kansloos.
Heb jij grote schaamlippen Chai?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |