vind het wel wat minder leuk nu Mike er niet meer werkt ;squote:Op donderdag 18 februari 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Krakerige stemmen.Stem van Harvey Specter.
Hij mag wel slaapliedjes zingen jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Krakerige stemmen.Stem van Harvey Specter.
2k vlgs mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Mortaxx is veel geld kwijt geraakt daarmee?
HAHAquote:
haha shitquote:
met wat?quote:
geeft niksquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef Montelly het volgende:
oow..bitcoin, sorry ik lees niet elke post mee.
Ja, toen het al lang en breed in het nieuws bekend was allemaal. Had je nog wel wat schommelingen, maar blijkbaar heeft 'ie er niet van kunnen profiterenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitmaar dan heeft 'ie echt op het einde daar in geïnvesteerd toch? op /b had je wel van die btards die op het allereerste begin een paar dollar aan bitcoins hadden gekocht en halverwege de rit haast miljonair waren
tja, hoogmoed komt voor de val, hetzelfde met al die Icesave suckers, voor een paar rottige centen de maatschappij op hoge kosten jagen, daar zijn ze wel goed inquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, toen het al lang en breed in het nieuws bekend was allemaal. Had je nog wel wat schommelingen, maar blijkbaar heeft 'ie er niet van kunnen profiteren.
Ja sick hè, of die kerel die heel vroeg een soort essay oid erover had geschreven, als voorbeeld wat van die dingen had gekocht en later idd ook miljonair ermee was geworden.
Je kan beter fles verse lucht verkopen aan Chinezen..quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij de volgende monetaire hype ben ik een early adopter.
100k max p.p. toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
tja, hoogmoed komt voor de val, hetzelfde met al die Icesave suckers, voor een paar rottige centen de maatschappij op hoge kosten jagen, daar zijn ze wel goed in
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan beter fles verse lucht verkopen aan Chinezen..
Ja, maar reken maar dat er niet heel veel mensen zijn die 100k op hun spaarrekening hebben staan.quote:
Ik heb een hele sales plan voor B2B klaarliggen incl. elevator pitch etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
100k max p.p. toch?
[..]
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?
Je bent geen goede zakenman hoor. Er zijn nu bij alle winkels waar melkpoeder wordt verkocht al maatregelen getroffen tegen deze handeltjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stuur even je plan van aanpak in een PM, dan zal ik ernaar kijken. 50/50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |