SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je honger of zo?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]god wat ben je toch sneu
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saaiquote:
gvdquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
Ja had ik al 2x gepost hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
een viezequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
ohwquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
Ewa Gianni. Bijna weekend!!!!!!!!quote:
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?quote:
Maakte mij al zorgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
haha supermanquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
dit waren echt hele dure...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet gewoon gelijk lekkere eitjes kopen
Ja en in die van jouquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?
Doe niet zo Teun hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
goeie TT wel, alleen is het niet de pms maar de mentale beperkingen van die snol die haar een onaangenaam mens maken
waarom staat de skiër hier niet bij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
Hihi garppig. Achmed is Arabisch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saai
Ik kom dan ook niet met statements op basis van drogredeneringen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je smoe, Chai met je open deur opmerkingen. Ik verwacht van een boerin ook niet dat ze begrijpt waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |