zal je wel verdient hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een vies paaseitje
bah
Met kersenvulling
jeetje zeg
Ik doel op het salaris.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus mensen op mbo niveau mag je als stront behandelen?
Leuk mens ben jij
Iedereen weet dat god straffen uitdeelt dmv paas eitjequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar slaaaaaaaat dit nu op zeg ... jeetje...
tievus, meen je dit???quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Iedereen weet dat god straffen uitdeelt dmv paas eitje
Redelijk, wel overal spierpijn. Hoop snel op scan zodat de oorzaak duidelijk is/uitgesloten kan worden en ik weer auto kan rijden.quote:
thanksquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_door_vreeswijk.html
Interessante analyse welquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Sws agent in NL zijn.
- zgn onderbetaald worden voor je mbo baantje
- macht uitoefenen omdat je volgens de wet als weinige orgaan geweld mag gebruiken
- de krachtbewegingen die je kent om iemand tijdelijk uit te schakelen niet goed kunnen gebruiken
- om één Mocro uit te schakelen hebben ze 8 mensen nodig
- mbo mensen op niveau 2 en 3 macht geven![]()
kan nog wel even doorgaan.
Linkquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thanks
ik vond die van maastricht ook wel grappig.
dat ze iemand klemrijden, zo'n kut nektasje uitstapt en weg rent en je de rennende agent hoort zeggen: "dat ga je verlieze jonguh"
?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Redelijk, wel overal spierpijn. Hoop snel op scan zodat de oorzaak duidelijk is/uitgesloten kan worden en ik weer auto kan rijden.
ja ik hoop dat het allemaal mee valt voor jequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Redelijk, wel overal spierpijn. Hoop snel op scan zodat de oorzaak duidelijk is/uitgesloten kan worden en ik weer auto kan rijden.
Dank je wel.quote:
klinkt juist lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een vies paaseitje
bah
Met kersenvulling
jeetje zeg
Zoiets als een haartransplantatie bij jou.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, hier op ingaan is discussiëren met een downie... volkomen zinloos
Interessante open deur vertel meer pleasequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar toch hoor je mensen die niet met macht om kunnen gaan niet als agent aan te nemen.
Ik wilde pralinéquote:
En waaruit concludeer je dat de selectieprocedure m.b.t het volgen van een opleiding tot agent niet deugt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar toch hoor je mensen die niet met macht om kunnen gaan niet als agent aan te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |