SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je honger of zo?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]god wat ben je toch sneu
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saaiquote:
gvdquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
Ja had ik al 2x gepost hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
chai, heb je deze gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_is_pisnijdig.html
een viezequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
ohwquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
Ewa Gianni. Bijna weekend!!!!!!!!quote:
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?quote:
Maakte mij al zorgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hij heeft net een eitje gegeten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik al 2x gepost hier.
Wie van jullie heeft dit al geprobeerd na te doen?
haha supermanquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
dit waren echt hele dure...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet gewoon gelijk lekkere eitjes kopen
Ja en in die van jouquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer jij soms in het broekje van WCH te komen?
Doe niet zo Teun hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
goeie TT wel, alleen is het niet de pms maar de mentale beperkingen van die snol die haar een onaangenaam mens maken
waarom staat de skiër hier niet bij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een keer de 3e van boven geprobeerd was geen succes
Hihi garppig. Achmed is Arabisch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach... is de zoveelste keer dat ze erover begint.. we kunnen ons kind niet allemaal achmed noemen he, is ook zo saai
Ik kom dan ook niet met statements op basis van drogredeneringen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je smoe, Chai met je open deur opmerkingen. Ik verwacht van een boerin ook niet dat ze begrijpt waar ik het over heb.
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met statements op basis van drogredeneringen.
Zullen we haar eens een dp geven om nooit te vergetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
probeer een combikorting te regelen
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.
Arme Deadprezquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:38 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zullen we haar eens een dp geven om nooit te vergeten
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van van die anti AZC tokkies, kan ik echt niet tegen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, je wil wetenschappelijke bewijzen zien met betrekking tot agenten? Neen. Ik verwacht van een stel blanke Teuntjes niet dat ze begrijpen waar ik op doel.
Ik had van jou toch wel propz verwacht voor de chaps.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, hou op. Ik heb jaren een agent geneukt. Ik weet alle ins en outs wel ondertussen.
wat staat hier ffsquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel propz verwacht voor de chaps.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijdquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
Vis mattie....quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahhaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Panga in de oven en sperziebonen met geraspte kokos.
Crip, had die panga met sojasaus ook gemaakt, maar die heb ik gewoon los opgegeten![]()
. Goede tip
.
buk maar even danquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Waar gaat de discussie over, wie praat mij even bij.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt het kontmaatje van Elan.
Maar niks mis met homo's hoor.
over fuck the policequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Jij bent highclass zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahha
Hoe laat gaan we suits kijken vnvquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
zaterdag pas. dus tot die tijd zwijgenquote:
Net gekeken, damn spann0nd!!!quote:
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking. [ afbeelding ]
Deze Bruynzeel keuken ook nog steeds, dus snap je haat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.
Dat ding is nog steeds perfect.
Deze dan CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijdquote:
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likkequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijd
Hou eens opquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likke
Ja loopt weer groen aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragenquote:
Hmmm niet bepaald.quote:
Vertel liever hoe je dag wasquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
[..]
Hmmm niet bepaald.Maar wel lief als je dat denkt
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op een heel normale manier vragen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Dat nasi maken in CUL is een hele reeks. Kun jij een keer nasi a la dWc posten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn om het verzieken van de algemene sfeer alhier te staken?
Kom maar door hoor Opsoquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik ook even aanwaggelen met m'n chagrijnigheid, lkkr gezellig sfeertje toch
waarom ben jij weer chago?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga anders even in een hoekje staan ofzo, dit hebben wij niet nodig hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I know, heb d'r zelf ook m'n eten gepostquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat nasi maken in CUL is een hele reeks. Kun jij een keer nasi a la dWc posten?
Ik meende dat niet 24/7 blij ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feel the heterosexualityquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef hoink581 het volgende:
Montelly voelt zich waarschijnlijk als in de hemel. Een overschot aan vrouwelijke users in de SC.
Net zo normaal om te bespreken hoe lang je dick is waar chicks bij zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
Is het normaal om als vrouw rond te bazuinen dat je ongesteld bent??
Vraag je moederquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
In die cultuur blijkbaar wel. Leven nog in de Middeleeuwen hè, zal wel een evolutionaire bedoeling hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
niemand doet dat hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zo normaal om te bespreken hoe lang je dick is waar chicks bij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |