quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
Vis mattie....quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat jij in gebreke blijft bij het complimenteren van eerdergeposte maaltijd.
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahhaquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Panga in de oven en sperziebonen met geraspte kokos.
Crip, had die panga met sojasaus ook gemaakt, maar die heb ik gewoon los opgegeten![]()
. Goede tip
.
buk maar even danquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Waar gaat de discussie over, wie praat mij even bij.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt het kontmaatje van Elan.
Maar niks mis met homo's hoor.
over fuck the policequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
Jij bent highclass zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
egt zon vieze huurhuis keuken zie ik hahaahha
Hoe laat gaan we suits kijken vnvquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
zaterdag pas. dus tot die tijd zwijgenquote:
Net gekeken, damn spann0nd!!!quote:
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder zal trots op je zijn met zo'n opmerking. [ afbeelding ]
Deze Bruynzeel keuken ook nog steeds, dus snap je haat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hebben een koophuis. En een keuken van 17000 gulden, gekocht in 1993 ofzo. Was veel geld toen.
Dat ding is nog steeds perfect.
Deze dan CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijdquote:
ga je eindk chai neuken? Mag ze ook aan je kontje likkequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je komt morgen maar gewoon op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |