Geintje toch om haar te fucken, zelf ook wel de cheaky cunt op stage uitgehangen met een bus jodenkoeken. We hadden ook zo'n dag in de week dat iemand van het team fruit moest halen. Ik 3 soorten gehaald, nootjes, chocoladerotsen etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Goodwill kweken is niet gelijk paaien.
Hoe kun je nou zo haten op koekjes?
Verse lucht is een top plan. Alleen zit je in Amsterdam niet zo goed om de lucht te bottelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij had het over verse lucht, niet over melkpoeder. Zei het een jaar geleden tegen m'n manager, maar die mocht het niet ofzo zei die
. Meeste wat we hadden was een volle container met dozen met 4 pakken melkpoeder per doos.
Ik kom uit Noord Holland en heb een bepaalde manier van spreken overgenomen van collega's, dat maakt mij onzeker. Je kunt aan mij niet horen dat ik allochtoon ben, maar omdat ik continu denk netjes praten val ik in stiltes. Echt zo irritant.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, good 4 you.
[..]
Herken het wel hoor, soms heb ik dan het idee dat ik stotter of moeilijk praat, maar al vaker gehoord dat ik blijkbaar oké kan presenteren, en in het Engels zelf zei een docente dat ik een natural speaker leek. Ik zo van "huh wtf thanks I guess", stress 'm altijd als de tyfus en heb het idee dat ik erdoor raas om maar snel klaar te zijn.
Gewoon zilte zeelucht van de westkust vangen toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verse lucht is een top plan. Alleen zit je in Amsterdam niet zo goed om de lucht te bottelen.
Ik heb een collega uit Ghana, kwam er pas een paar maanden geleden dat 'ie pas 8 jaar in Nederland woont. Was oprecht fucking verbaasd, hij spreekt gewoon totaal accentloos en vloeiendquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg vorige keer weer te horen, goh wat spreek je goed Nederlands. Kan uit jouw manier van spreken niet op maken dat jij allochtoons bent.
Snappen mensen niet dat ik dat een belediging vind?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg vorige keer weer te horen, goh wat spreek je goed Nederlands. Kan uit jouw manier van spreken niet op maken dat jij allochtoons bent.
Snappen mensen niet dat ik dat een belediging vind?
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
Sekstape Temptation Island-mokkel uitgelekt
Wow, dit was zo opwindend
Oh dat is best netjes in 8 jaar! Veer is er, start maar met je act.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zilte zeelucht van de westkust vangen toch.
[..]
Ik heb een collega uit Ghana, kwam er pas een paar maanden geleden dat 'ie pas 8 jaar in Nederland woont. Was oprecht fucking verbaasd, hij spreekt gewoon totaal accentloos en vloeiend. Geef 'm er soms nog steeds props (respect, red.) voor.
http://imgur.com/gallery/qj6cftGquote:
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dat is best netjes in 8 jaar! Veer is er, start maar met je act.
Nou ja, schrijverquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
''snoeihard genomen''quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te klikken al wie de schrijver was van dit prut nieuwtje.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Die gast in Tempation lijkt op mijn ex, die Haroon.
Bah.
Ja, mijn ex dus ook ajhahahahhquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh. Ziet eruit als een pooier/uitsmijter/kickboxer.
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.quote:
Stimo jij had een motherfucking lelijke vriend bruh..quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met als modus uit dat genre "paarsgepunte lans".quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.
Welke act?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/qj6cftG
[..]
Haha.
Dat weet jij niet eens man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo jij had een motherfucking lelijke vriend bruh..
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.
Een homo zou idd op afknappen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:58 schreef hoink581 het volgende:
Video viel tegen overigens. Ik ga nooit meer klikken op zulke onzin.
Dat is een nette verklaring. Ik denk dat het eerder te maken heeft met de man zijn fantasie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft in de jaren een lijstje opgebouwd met eufemismen voor 'neuken' en dan wijst hij er bij elk artikeltje eentje aan met gesloten ogen.
Is dat alleen maar een act?!?!?!!?!?!?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn act om jou te e-pleasen toch.
Dus jij vindt 8 seconden paalrijden de moeite waard?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een homo zou idd op afknappen.
Daar kwets je me mee hoor.quote:
Als je een ooit een foto van Djeez ziet, dan ga je hem nog meer zien als een clown.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat is een nette verklaring. Ik denk dat het eerder te maken heeft met de man zijn fantasie.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou je eerder afvragen wat er met haar gezicht aan de hand is. Volgens mij heeft hij daar al een aantal keer op getikt, zo plat dat het is.
Uiteraard nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat alleen maar een act?!?!?!!?!?!?
De buurvrouw heeft na een week nog steeds niets laten weten. Dus volgens mij heeft Montelly al lang geen oesterlipjes heeft geroken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
Dus jij vindt 8 seconden paalrijden de moeite waard?
Volgens mij heb ik hem ooit al eens gezien. Clown.. wederom netjes, maar kansloos is eerder het woord dat in mij opkomt. Al zijn clowns bij voorbaat al redelijk kansloos.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een ooit een foto van Djeez ziet, dan ga je hem nog meer zien als een clown.
Vibrerende scheetschaamlippen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft na een week nog steeds niets laten weten. Dus volgens mij heeft Montelly al lang geen oesterlipjes heeft geroken.
Even.. wat maakt dat nou uit. 's nachts de verwarming aan laten is pas klachtwaardig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Oberkullie het volgende:
Was even in slaap gevallen met de verwarming aan
Clowns zonder make-up zijn het toppunt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Al zijn clowns bij voorbaat al redelijk kansloos.
Heb jij grote schaamlippen Chai?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |