SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk had ik er vandaag even zin in, een portretje painten, maar dat ga ik nu niet meer doen op het uurtje.
Wil morgen wel weer eentje maken, dus wie wil.
Heb wel een goede foto nodig, echter dat blijft in vertrouwen, wil je niet met je foto of desnoods de lijkende paint op FOK! komen, dan post ik de paint ook niet, en de foto al helemaal niet.
Kijk mcnulty, zo fix je dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.International
Nee heb gewoon even random foto van internet geplukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar ik snap je wel, mensen die echt niet willen werken moet je ook gewoon niet laten werken, anders is het gewoon een soort slavernij. (Zolang dat goed gaat dan)
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Je vond het belachelijk dat mensen gedwongen moesten werken. Als je er dan echt geen zin in hebt dan kan je beter helemaal niet gaan ipv ongemotiveerd denk ik dan.quote:
[..]
Wat is een goede foto? Dit goed genoeg?Daar kan ik wel wat mee, het is wel een afgeknipt hoofd, heb bij voorkeur liever een volledig hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter hier kan ik ook mee werken, als je het wil."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb gewoon even random foto van internet geplukt.Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
International
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enzquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee, het is wel een afgeknipt hoofd, heb bij voorkeur liever een volledig hoofd.
Echter hier kan ik ook mee werken, als je het wil.
Fotos van je kont zijn ook goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enz
Geeft niets, met jouw inzending kan ik srs wel wat meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zat nog even te kijken, ik heb niet echt goede foto's van mijn hoofd. Ik maak niet zo vaak selfies enz
Oh tof, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geeft niets, met jouw inzending kan ik srs wel wat mee
Jaar of 12? Haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een jaar of 12. Derhalve AIVD ingelicht.
echt niet ? hoe oud ben je Am ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een jaar of 12. Derhalve AIVD ingelicht.
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaar of 12? Haha.
Ik ben 26. Op foto was ik 25.
Nee ik vind het niet belachelijk dat mensen moeten werken. Nou ja, een beetje wel, maar dat is hier niet relevant.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je vond het belachelijk dat mensen gedwongen moesten werken. Als je er dan echt geen zin in hebt dan kan je beter helemaal niet gaan ipv ongemotiveerd denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |