ben je jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso en Tjacka in US SC![]()
de droefnis
was jij niet singlequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
hoe gaat het met jhaliquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel mooie meiden in zeist en dan kiest hij dat
plaag je maar xquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ontneemt mij het recht op een mening toch niet?
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt hebquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag elan
ik heb haar al 2 jaar niet gesproken
dat hoef je toch ook niet te snappen??quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt heb
mag ik dan ook mijn mening niet meer gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoef je toch ook niet te snappen??
nee want nobody caresquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan ook mijn mening niet meer geven
geen leven wrsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
moet toch ergens mijn plezier uithalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel? maar ik snap niet zo goed waarom je iets van 3 jaar geleden blijft herhalen
dat is een understatementquote:
oh okeequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet toch ergens mijn plezier uithalen
God wat heeft zij een muil zeg, komt ook vnm door haar gebit.quote:
Dat is toch die met die varkensneuzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar laatst appen snap echt niet dat je haar geneukt heb
ja en varkensbuikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die met die varkensneuzen.
het houdt je wel bezig....quote:
dat was wel mijn fantasie toen jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Tjacka was de sub van Jhali, hij is kapotgedomineerd, dus snap het wel.
valt allemaal wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die met die varkensneuzen.
Die kan wel zuigenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
God wat heeft zij een muil zeg, komt ook vnm door haar gebit.
bezig houden zegt niks over initiërenquote:
ik weet niet 3 jaar butthurt, ik had een zalfje gehaald hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Tjacka was de sub van Jhali, hij is kapotgedomineerd, dus snap het wel.
Ah okéquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee hoor
althans toen ik met haar "had"
okeequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto gezien, daar baseer ik dat op.
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee
heb haar in het echt gezien
ah okequote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.
Toevallig tab open nog zeker? En nee, ik zeg toch "ofzo".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je dit soort dingen bij in een boekje?
Tevens shout out naar vb 🙊
Nee nee hier kom je niet onderuit, je houdt het gwn bij allemaal, anders kan dat niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toevallig tab open nog zeker? En nee, ik zeg toch "ofzo".
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat ik dat niet zei vanwege Tjacka's praatjes.
Nee, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb je vandaag frans gehad frass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |