SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bekquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even.. wat maakt dat nou uit. 's nachts de verwarming aan laten is pas klachtwaardig.
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bek
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Op zn hoogst, het was koud toen ik thuiskwamquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Kneusjes, wat proberen jullie hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.
Oprecht interesse in je leven tonen.quote:
Huh, hier juist andersom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
Heb verwarming overdag uit en 's nachts aan. :$
Haha fuck you.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, hoe is het met je test afgelopen
Zou bijtenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Kom stoute dingen doen op dit refrein
.
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league hequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Kneusjes, wat proberen jullie hier
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Op mijn kamertje dan he. In de praktijk is de verwarming alleen 's avonds aan, want de thermostaat gaat 's nachts omlaag.quote:
Maar Niels is een kwaliteitsuserquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Niet weer pls, zelfs ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het weer over de OP? ALWEER?!
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijt
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?
Weenie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Is het zo srs? Damn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmeren
Misschien weer een interventie, net als toen bij eendquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Wat deed eend dan? Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Misschien weer een interventie, net als toen bij eend
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:
Niets fijners om Rezania op te jutten. Gewoon iets doms over homo's zeggen en zijn uitgelubberde anus is weer zo strak als die van een verontwaardigde Staphorster.
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik was nerveus voor mijn rijexamen maar heb het gehaald.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
ben te moe om hierop te reagerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
nee niet srsquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je hier serieus op zijn ingegaan ja.
Ekte OG's rammen een vliegtuig in een toren.quote:
Ben blij dat hij nog niet is opgedoken hier. Vind hem echt een vervelend flikkertje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
Jaa jonge met je dagboek gejank elke dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen op fb die jou dan gaan taggen in allergrootste onzinpics
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woon je al in A'dam? Gvd ver reizen elke keer.
Ben je nu drunkquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
ik had een alcohol vrije cocktail besteld maar had blijkbaar de gewone gekrege, had ik niet door voel me beetje vreemd
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik was nerveus voor mijn rijexamen maar heb het gehaald.
Hoe proef je dat nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
ik had een alcohol vrije cocktail besteld maar had blijkbaar de gewone gekrege, had ik niet door voel me beetje vreemd
had een sex on the beachquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Blue Lagoon is cripwaardige cocktail.
Snap je, het is blauw.
Wat voor cock tail?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
is zo zoet man hoe moet ik dat proeven
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zie wel een businessplan ineens
Was bij Rambam. Dit is een artikel uit 2014 waarin dat al bekend was. Russische bedrijven vestigen zich in Nederland voor belatingvoordelen, zo ook Rostec, waarvan de directeur niet welkom is in Europa omdat 'ie crimineel is. Ze hebben enkel een leegstand kantoorpand in Amsterdam trouwen, ze bouwen hier niks oid.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jaa jonge met je dagboek gejank elke dag
hier schatjequote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht ik vraag het wel even.
DQOD WAAR BEN JE?
Opso :$quote:
Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
Ik zou zeggen CHARGEEEEEE!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.
Nohquote:
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
Beetje liggen beetje niksdoenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh
Bietje chillen, bietje sinaasappelsap drinken, jij? :$
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurt
Wtf, dat is letterlijk de buurt naast mijnequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
reinigt mijn zielquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje liggen beetje niksdoen
Sinaasappelsap
Wat stond er dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Stimorol, heb je TR gedaan om TT in vorig deel
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
reinigt mijn ziel![]()
Lekker hoor, ga ik zo ook maar doen denk ik. Lekka liggen :$
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje van![]()
Goed plan, ik ga zo slapen denk k
Sorry, ik moest lachenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB kaap SC] Sneue dikke Stimorol met pms-problemen
Dat was het volgens mij
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestiequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Was bij Rambam. Dit is een artikel uit 2014 waarin dat al bekend was. Russische bedrijven vestigen zich in Nederland voor belatingvoordelen, zo ook Rostec, waarvan de directeur niet welkom is in Europa omdat 'ie crimineel is. Ze hebben enkel een leegstand kantoorpand in Amsterdam trouwen, ze bouwen hier niks oid.
wat is er met dp dan haha. Post hij in tru tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$
Slaap lekker alvast bby
Doe eens aardig tegen stimo. Ze heeft gewoon moeite om haar emoties op een nornale manier te uitenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
geen idee ik roep maar wat maar je hebt het niet van mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Was laatst nog een topic waar een gewoon goede comment van mij was verwijdert.
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?
Die shit basen we gewoon hard jwz :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochhuehue
Dankje bebe
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als modquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrolquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als mod
Word je nooit moe van je eigen getroll?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestie. Thanks iig.
Rtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
zie graag wel wat modjes verdwijnen thoughquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.
in klb?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zie graag wel wat modjes verdwijnen though
Over al.quote:
ik vind de mods in klb wel chillquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Over al.
Na Mortaxx en HWJ (en God hebben haar ziel, amen) is het sws snel berg afwaarts gegaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
classic Mortaxxquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry ik zie niet wat er zo speciaal aan hem was
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word je nooit moe van je eigen getroll?
Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersomquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111
Vind het echt ongelofelijk dat "we" dit soort praktijken toe staan in Nederland. Echt weer wat voor Mark Rutte z'n schmuck face om het gewoon weg te lachen want /care geld in het laatje
. We laten onze economie bepalen omdat die domme Russen geen groente en fruit willen kopen omdat we ze vertellen dat ze niet zomaar Oekraïne binnen kunnen vallen maar we laten ze hier wel gebruik maken van ons belastingparadijs
. Ik stel voor de we Mark Rutte gewoon lekker laten tippelen in Moskou als 'ie zichzelf zo graag hoereert.
ga dan pls naar bed manquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersom. Geopolitics is a bitch.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.quote:
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
Was HWJ eigenlijk wel klb mod nu ik er over nadenk? Ze poste wel veel in klb maar was sws onz () mod.
BV Nederlandquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.
Waar ga je nu heen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig, mario
Ja is vast niet je echte maam maar zo heet de gemiddelde egyptenaar in nl
don't matterquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.
Whut? Ik ben niet van mening geswitchtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.
Je hebt een kop als een egyptenaar/faraoquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?
Nee, ik bedoel Mortaxx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Whut? Ik ben niet van mening geswitcht
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt een kop als een egyptenaar/farao
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.
Eigenlijk wel, was allemaal een misverstandquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
'madeliefff permaban' had ik ook moeten tr -en
Woohooohoooquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben srs man, als je zou weten hoe ik er uit zie zou je je schamen en je mond houden verder
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.
ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
word vaak nagekeken op straat door de vrouwtjes
Zo van "wat kijk je, mongool"?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
die met grijze knotjes of...?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
pic?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we praten over hplc' 3 mm haar
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.
maar ik het het liefst dooie Friezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t kan vriezen en t kan dooien
Ben je er weer ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.
je brengt het alsof dat wat slechts isquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.
haha mad jelly deze boiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Word je ook bezweet wakker of alleen natte plek in je string?
Uiteraard, industrie = werkgelegenheidquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
je brengt het alsof dat wat slechts is
Er wordt geld mee verdient, dat is de reden. Helemaal netjes is het niet nee, maar ik heb niet de illusie dat het hier ooit een utopia wordt.quote:Er is echt geen enkele legitieme reden om het bedrijf dat er voor gezorgd heeft dat er een vliegtuig vol met Nederlanders de lucht uitgeschoten wordt hier in Nederland allerlei belastingvoordelen te geven terwijl de directeur van dat bedrijf op de lijst ongewenste personen van de EU staat.
Benieuwd naar de documentaire in 2030+, als alles uit de doofpot bekend is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
je brengt het alsof dat wat slechts is
Er is echt geen enkele legitieme reden om het bedrijf dat er voor gezorgd heeft dat er een vliegtuig vol met Nederlanders de lucht uitgeschoten wordt hier in Nederland allerlei belastingvoordelen te geven terwijl de directeur van dat bedrijf op de lijst ongewenste personen van de EU staat.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ja, ik hoop het. Kan geen chicks krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
haha mad jelly deze boii
Geeft niks man, er is vast wel een tweederangs vrouw die iets met jou wilt.
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind dat MH17 gedoe sowieso wel te veel uitgemolken. Het is niet alsof dat vliegtuig expres uit de lucht is geknald, het was een foutje van de rebellen. Pijnlijk foutje, dat wel.
En natuurlijk MA die over een oorlogsgebied gaat vliegen
Echt. Wat een mongool.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren toch
Dat is uiteraard wel erg, maar geen reden op extreme maatregelen tegen Rusland te gaan nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren toch
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is uiteraard wel erg, maar geen reden op extreme maatregelen tegen Rusland te gaan nemen.
Hou je bek joh, aap. Ga naar POL.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Lezen wat iemand zegt.
Slet
Hahahahahahquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Lezen wat iemand zegt.
Slet
Wat ben je toch een kleinzielige kutdebiel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je bek joh, aap. Ga naar POL.
eh okquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
Er is er eentje mad hier en ik ben het niet
Zit niet zo te janken man. Zuignicht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ben je toch een kleinzielige kutdebiel.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken man. Zuignicht.
Je eerste reactie zodra ik binnenkom. Hoe treurig kan je zijn? En dan ligt het ook nog aan mij natuurlijk.quote:
Je hebt er hard aan gewerkt de laatste tijd. Ik ga je niet elke avond een nieuwe kans geven om het weer te verneuken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Je eerste reactie zodra ik binnenkom. Hoe treurig kan je zijn? En dan ligt het ook nog aan mij natuurlijk.
Echt, bah.
Met z'n 3? Nou zeg, gezellig man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond met de boys besloten dat we dit jaar een week een villa gaan huren in Belgrado en een week een in Budapest. Moeilijk veel zin
Leuk, zo'n worstenfeestquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond met de boys besloten dat we dit jaar een week een villa gaan huren in Belgrado en een week een in Budapest. Moeilijk veel zin
Spekkiequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Deze keer heb ik er niks mee te maken hè. Denk zeg het maar even voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Jimmy kan gewoon ophoeren naar POL als hij weer een achterlijke discussie uit wil lokken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Ik heet helemaal geen Hermannquote:
ik zie hetquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze keer heb ik er niks mee te maken hè. Denk zeg het maar even voor de duidelijkheid.
Hahahahaha. Jij bent echt een grappige jongenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met z'n 3? Nou zeg, gezellig man.
bla bla bla rechtse stumper haal je hoofd uit je reet en durf te zien wat je zietquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, industrie = werkgelegenheid
[..]
Er wordt geld mee verdient, dat is de reden. Helemaal netjes is het niet nee, maar ik heb niet de illusie dat het hier ooit een utopia wordt.
Weet ik, je hebt sociale ontwikkeling van een nageboorte. maar je komt er ooit nog wel eens een tegen die je accepteert zoals je bent.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het. Kan geen chicks krijgen
Voor bitches moet je in Subotica wezen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh dolletjes
[..]
Daar wonen ook bitches
Goddelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat vinden jullie van deze pet?
[ afbeelding ]
Mooi? Kennen jullie een betere?
#hoeren #vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor bitches moet je in Subotica wezen.
Het is net een spaghettizeefquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met die Deus pettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Is mode lanquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Deus petten
3.4/10quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
is mode lanquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is net een spaghettizeef
Naja eigenlijk zijn ze in Plovdiv @ Bulgarije nog makkelijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#hoeren #vakantie
Even om het makkelijker terug te vinden.
Hoe weet je dit?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja eigenlijk zijn ze in Plovdiv @ Bulgarije nog makkelijker.
Vraag niet hoe ik dit weet.
Ga jij daar heen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor bitches moet je in Subotica wezen.
lijerstwitter:bwin twitterde op donderdag 18-02-2016 om 21:26:19We understand some people are having difficulty logging in. We are currently looking into the problem. Thank you for your patience reageer retweet
http://unibet.com/quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
lijerstwitter:bwin twitterde op donderdag 18-02-2016 om 21:26:19We understand some people are having difficulty logging in. We are currently looking into the problem. Thank you for your patience reageer retweet
We zitten in de SC voor de leuk natuurlijk, en er is natuurlijk ruimte voor discussie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy kan gewoon ophoeren naar POL als hij weer een achterlijke discussie uit wil lokken.
hmmm twijfel of ik een dm moet sturenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor "wilde" vakantieverhalen in al die voormalige sovjet landen, dm.
In Roemenië moet je 's nachts nooit je raam op een kiertje laten als je bij een rood stoplicht stopt gr grquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hmmm twijfel of ik een dm moet sturen
Heb dat van POL al vaker aangedragen, maar daar wordt nooit op ingegaan. Ja, dan is het van mijn kant gewoon ouderwets flamen geblazen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
We zitten in de SC voor de leuk natuurlijk, en er is natuurlijk ruimte voor discussie.
Ik vind wel als Jimmy z'n punt wil maken, dat hij het op een andere wijze doet, het geeft altijd zo'n beladen sfeertje mee..
Dan denk ik beter dat men het maar negeert.
Ben wel met je eens dat Jimmy het eens in POL of andere daarvoor bedoelde subfora met z'n iedeen mag proberen.
ik heb een nog veel beter ideequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zitten in de SC voor de leuk natuurlijk, en er is natuurlijk ruimte voor discussie.
Ik vind wel als Jimmy z'n punt wil maken, dat hij het op een andere wijze doet, het geeft altijd zo'n beladen sfeertje mee..
Dan denk ik beter dat men het maar negeert.
Ben wel met je eens dat Jimmy het eens in POL of andere daarvoor bedoelde subfora met z'n iedeen mag proberen.
Hoeveel heb je er opquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:02 schreef Montelly het volgende:
wtf kan niet inloggen op bwin wat is deze..
blauw is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb dat van POL al vaker aangedragen, maar daar wordt nooit op ingegaan. Ja, dan is het van mijn kant gewoon ouderwets flamen geblazen.
Wachtwoord veranderen door met de handen op het toetsenbord te slaan en dan uit te loggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
ik heb een nog veel beter idee
Hij stopt gewoon met posten
JaJa
Ja
![]()
![]()
net zo lang tot ze brekenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen door met de handen op het toetsenbord te slaan en dan uit te loggen.
Zooo. Jij hebt echt gekke dingen meegemaakt. Nondejuquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In Roemenië moet je 's nachts nooit je raam op een kiertje laten als je bij een rood stoplicht stopt gr gr
En users een geel tagje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
ik zou het liefst een subforum met prikkeldraad en wachttorens er om heen hebben eigenlijk
Zou een prachtige plek zijn voor van die users met een Davidsster als UI.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
ik zou het liefst een subforum met prikkeldraad en wachttorens er om heen hebben eigenlijk
Jimmy, de eenzame fietserquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is er met Jimmy? ben er net pas..
melding gedaan bij meldpunt antisemitismequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een prachtige plek zijn voor van die users met een Davidsster als UI.
Waarom zou je dat doen als de JIDF meeleest?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef zeer het volgende:
melding gedaan bij meldpunt antisemitisme
Waaromquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef defokkingfoker het volgende:
لا إله إلا الله محمد رسول الله
lā ʾilāha ʾillā-llāh, muḥammadur-rasūlu-llāh
There is no god but God. Muhammad is the messenger of God
Lekker broer, dat maandje wajongen bevalt me fucking prima eikquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg mattie alles goed trouwens? <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |