Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
Ik zou zeggen CHARGEEEEEE!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.
Nohquote:
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
Beetje liggen beetje niksdoenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh
Bietje chillen, bietje sinaasappelsap drinken, jij? :$
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurt
Wtf, dat is letterlijk de buurt naast mijnequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
reinigt mijn zielquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje liggen beetje niksdoen
Sinaasappelsap
Wat stond er dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Stimorol, heb je TR gedaan om TT in vorig deel
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
reinigt mijn ziel![]()
Lekker hoor, ga ik zo ook maar doen denk ik. Lekka liggen :$
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje van![]()
Goed plan, ik ga zo slapen denk k
Sorry, ik moest lachenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB kaap SC] Sneue dikke Stimorol met pms-problemen
Dat was het volgens mij
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB kaap SC] Sneue dikke Stimorol met pms-problemen
Dat was het volgens mij
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestiequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Was bij Rambam. Dit is een artikel uit 2014 waarin dat al bekend was. Russische bedrijven vestigen zich in Nederland voor belatingvoordelen, zo ook Rostec, waarvan de directeur niet welkom is in Europa omdat 'ie crimineel is. Ze hebben enkel een leegstand kantoorpand in Amsterdam trouwen, ze bouwen hier niks oid.
wat is er met dp dan haha. Post hij in tru tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |