quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:
Niets fijners om Rezania op te jutten. Gewoon iets doms over homo's zeggen en zijn uitgelubberde anus is weer zo strak als die van een verontwaardigde Staphorster.
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik was nerveus voor mijn rijexamen maar heb het gehaald.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
ben te moe om hierop te reagerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
nee niet srsquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je hier serieus op zijn ingegaan ja.
Ekte OG's rammen een vliegtuig in een toren.quote:
Ben blij dat hij nog niet is opgedoken hier. Vind hem echt een vervelend flikkertje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
Jaa jonge met je dagboek gejank elke dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen op fb die jou dan gaan taggen in allergrootste onzinpics
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woon je al in A'dam? Gvd ver reizen elke keer.
Ben je nu drunkquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
ik had een alcohol vrije cocktail besteld maar had blijkbaar de gewone gekrege, had ik niet door voel me beetje vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |