SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bekquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even.. wat maakt dat nou uit. 's nachts de verwarming aan laten is pas klachtwaardig.
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bek
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Op zn hoogst, het was koud toen ik thuiskwamquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Kneusjes, wat proberen jullie hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.
Oprecht interesse in je leven tonen.quote:
Huh, hier juist andersom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
Heb verwarming overdag uit en 's nachts aan. :$
Haha fuck you.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, hoe is het met je test afgelopen
Zou bijtenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Kom stoute dingen doen op dit refrein
.
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league hequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Kneusjes, wat proberen jullie hier
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Op mijn kamertje dan he. In de praktijk is de verwarming alleen 's avonds aan, want de thermostaat gaat 's nachts omlaag.quote:
Maar Niels is een kwaliteitsuserquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Niet weer pls, zelfs ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het weer over de OP? ALWEER?!
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijt
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?
Weenie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Is het zo srs? Damn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmeren
Misschien weer een interventie, net als toen bij eendquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Wat deed eend dan? Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Misschien weer een interventie, net als toen bij eend
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:
Niets fijners om Rezania op te jutten. Gewoon iets doms over homo's zeggen en zijn uitgelubberde anus is weer zo strak als die van een verontwaardigde Staphorster.
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik was nerveus voor mijn rijexamen maar heb het gehaald.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
ben te moe om hierop te reagerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij straks zonder problemen een Caddy vol met explosieven in een politiebureau boren.
nee niet srsquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je hier serieus op zijn ingegaan ja.
Ekte OG's rammen een vliegtuig in een toren.quote:
Ben blij dat hij nog niet is opgedoken hier. Vind hem echt een vervelend flikkertje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
daar zou ik op ingaan totdat ie weer mad wordt
Jaa jonge met je dagboek gejank elke dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen op fb die jou dan gaan taggen in allergrootste onzinpics
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woon je al in A'dam? Gvd ver reizen elke keer.
Ben je nu drunkquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
ik had een alcohol vrije cocktail besteld maar had blijkbaar de gewone gekrege, had ik niet door voel me beetje vreemd
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik was nerveus voor mijn rijexamen maar heb het gehaald.
Hoe proef je dat nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
ik had een alcohol vrije cocktail besteld maar had blijkbaar de gewone gekrege, had ik niet door voel me beetje vreemd
had een sex on the beachquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Blue Lagoon is cripwaardige cocktail.
Snap je, het is blauw.
Wat voor cock tail?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
is zo zoet man hoe moet ik dat proeven
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zie wel een businessplan ineens
Was bij Rambam. Dit is een artikel uit 2014 waarin dat al bekend was. Russische bedrijven vestigen zich in Nederland voor belatingvoordelen, zo ook Rostec, waarvan de directeur niet welkom is in Europa omdat 'ie crimineel is. Ze hebben enkel een leegstand kantoorpand in Amsterdam trouwen, ze bouwen hier niks oid.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jaa jonge met je dagboek gejank elke dag
hier schatjequote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht ik vraag het wel even.
DQOD WAAR BEN JE?
Opso :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |