quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
Zit dp weer in TRU te lezen ofzo? Die jongen is volgens mij helemaal de weg kwijt
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij dan? Waar is hij?
Weenie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
niels is een goede jongen toch?
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Normaal was hij hier in het begin van de avond, maar nu komt hij pas tegen de nacht aankakken met de mededeling dat hij wazige topics in TRU ofzo aan het lezen was.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is hij weer meer groene medicijnen gaan gebruiken.
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmerenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Is het zo srs? Damn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, misschien met Remqo maar overleggen of hij dp een TRU / BNW ban kan aansmeren
Misschien weer een interventie, net als toen bij eendquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen.
Wat deed eend dan? Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Misschien weer een interventie, net als toen bij eend
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat snuiven met een snavel misschien wel veel aangenamer is dan met een neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |